Första gången med min sugkompis

kukis

Medlem
Kön
Man
Detta är en sann historia, men eftersom jag inte riktigt hittar en kategori som passar för att posta sanna sex-historier lägger jag den här och den tjänar väl samma syfte som en novell i alla fall, eller kanske t o m att det funkar bättre med vetskapen att den är sann ;)

Det hela utspelade sig i a f för cirka 2 år sen. Jag satt hemma och surfade runt lite och var inlogged på en sajt för sex-kontakter. En kille messade mig och undrade vad jag letade efter. Jag kollade in hans profil och där fanns ett par riktigt läckra kuk-bilder - en lagom lång, lagom tjock kuk med ett väldefinierat ollon.

(fortsättning följer..)
 

kukis

Medlem
Kön
Man
Detta är en sann historia, men eftersom jag inte riktigt hittar en kategori som passar för att posta sanna sex-historier lägger jag den här och den tjänar väl samma syfte som en novell i alla fall, eller kanske t o m att det funkar bättre med vetskapen att den är sann ;)

Det hela utspelade sig i a f för cirka 2 år sen. Jag satt hemma och surfade runt lite och var inlogged på en sajt för sex-kontakter. En kille messade mig och undrade vad jag letade efter. Jag kollade in hans profil och där fanns ett par riktigt läckra kuk-bilder - en lagom lång, lagom tjock, rakad kuk med ett väldefinierat ollon. Jag svarade honom att jag var nyfiken på att träffa nån att runka tilsammans med och eventuellt prova att suga och sugas.

"kom hit då" svarade han genast och kåt som jag var vid det här laget så svarade jag att det gjorde jag gärna. De visade sig att han inte bodde långt bort alls, så jag tog cykeln. Vi hade bestämt att ses på en parkering vid en korsning. Jag kom dit och ställde mig för att vänta och ser då en kille som vinkar i en portuppgång mittemot. Jag parkerade cykeln och gick in i porten, men han hade redan försvunnit. Jag gick uppför trappen och en dörr stod lite på glänt, jag knackade till och han ropade inifrån lägenheten att jag skulle kliva på.

- Jag är i sovrummet, sa han. Jag tog av skorna och gick in. Han låg på sängen och var redan naken. Han var medellängd, smal och hade rakat huvud (och helrakad där nere med :) ). Hans kuk var halvstyv och han smekte sig själv.

- Jaha, så du är också kåt, sa han.
- Ja, absolut, svara jag samtidigt som jag började klä av mig och lägga kläderna i en fåtölj som stod intill fönstret. När jag var klar, klev han upp ur sängen och gick fram mot mig. Vi stod mittemot varandra och såg på varandras kukar. Vi var båda halvhårda. Han kupade sin ena hand under min pung och greppade ömt runt kuken med den andra. Jag kände på hans kuk också, greppade om skaftet och kände hur varm och skön den var. Vi stod så en stund och runkade varandra ganska långsamt. Det kändes väldigt skönt men efter en stund ville jag se närmare på hans kuk, jag gled ner på knä medans jag fortfarande höll om hans kuk. Nu hade jag kuken alldeles framför mitt ansikte, jag kunde känna den distinkta, härliga lukten av kön. Jag drog försiktigt helt tillbaks hans förhud, och lät sedan mina läppar sluta sig runt hans ollon. Den lätta salta och svårdefinierbara smaken av kuk fyllde min mun. Jag lät min tunga massera kanten runt ollonet och tryckte med spetsen mot ollonsträngen. Han blev ganska snabbt hård som stål av den behandlingen.

- Du kan ju det här ju, sa han och skrattade, nu vill jag smaka på din kuk också. Han lade sig ner på sängen. Jag lade mig ner också, så att vi hamnade i en 69a liggande på sidan. Min kuk var vid det här lagen inte speciellt styv trots att jag var väldigt kåt. Det rann lite försats från min ollon. Han slök genast hela min kuk till roten och greppade tag om mina skinkor med bägge händerna och verkligen pressade in den. Känslan var underbar, min kuk drunknade i hans varma, våta mun och på bara, 30-40 sekunder kände jag hur min kuk pumpades upp till att bli stenhård. Jag hade hans kuk i munnen också sög den så hårt jag kunde. Jag kände att jag skulle komma väldigt fort, det hela var så enormt upphetsande. Jag bad honom sluta suga mig, för att inte komma på en gång. Min kuk lämnade hans mun och jag hörde hur han hämtade andan samtidigt som jag tog ut hans kuk ur min mun för att istället föra undersidan av hans ollon fram och tillbaks över mina läppar samtidigt som jag spelade med tungan på den. Han stönade. Jag var så enormt kåt, kände att jag skulle kunna komma när somhelst trots att han nu bara runkade mig försiktigt.

- Sug mig, bad jag honom, jag kommer komma.

Han slök genast hela min kuk igen och pressade händerna i mina skinkor, trots att jag nu hade full erektion pressade han in hela kuken till roten och jag kände hur jag passerade den sista tröskeln före orgasmen.

- Nu sprutar jag, fick jag fram. Han sög hårdare och inom loppet av ett par sekunder kom den första kaskaden av sperma. Han hade fortfarande hela kuken i sin mun, jag hade slutat suga honom nu och tittade ner mot honom. Han sög girigt men lät kuken komma ut ur munnen mellan ett sprut och jag såg hur sperman rann nerför hans läppar - gud va detta var skönt. Jag sprutade 8-9 laddningar och han sög hela tiden frenetiskt, det var uppenbart att han gick igång enormt på detta. Sperman rann nerför sidan av hans kind och haka. Jag stönade och sjönk ihop, slöt ögonen och könde sperma hur sperma-lukten nu fyllde rummet. Han pressade sin kuk mot min mun och jag tog in den, lät mina läppar greppa om ollonet och masserade med min tunga. Jag hörde hur han stönade mer och mer intensivt. Jag var nu naturligtvis inte riktigt lika kåt längre, men det var trots det ganska upphetsande. Det tog säkert 4-5 minuter, men sen kom det första tunga sprutet. Jag kände hur strålen träffade min gom, min mun fylldes av sperma. Jag pressade ut sperman över mina läppar medan hans kuk pumpade in och ut, medans satsen fortsattade att flöda. Jag kände hur han slappnade av och jag lät kuken glida ut ur min mun, vi sjönk båda ihop och låg tysta en liten stund och bara vilade. Sen skrattade vi båda två och sa att fa va skönt det var då.

Det var första gången vi sågs och efter det har det blivit några gånger till. Berätta gärna om ni tyckte detta var upphetsande så kan jag berätta om en senare träff :)
 

morski666

Ny medlem
Kön
Man
Blev helt otroligt kåt :)

Satt och runkade medan jag läste och nästan samtidigt som du kom i berättelsen kom jag med ;)

Berätta gärna mera om era träffar.
 
Toppen