Första gången ni onanerade inför er partner

G

Guest

Gäst
Jag minns väldigt väl första gången jag onanerade inför en tjej...det här var säkert för 20 år sedan och vi hade inte varit tilsammans så länge.
Vi låg i sängen och pratade om allt möjligt.,även sex...då hon frågade om jag ville runka då hon tittade på.
Jag hade tidigare varit med om det omvända att partnern onanerat inför mig...dock inte den här tjejen.
Jag tyckte det kändes pinsamt men drog i alla fall ned byxorna och kalsongerna och tjejen lade sig nere vid fotändan av sängen och gluttade upp mot kuken.

Jag tog högerhanden om kuken och började smeka mig själv...det var en konstig känsla men samtidigt väldigt upphetsande.
Jag runkade allt snabbare medan tjejen tittade på med kåta ögon och till slut kom orgasmen med kraftiga sprut kompat med mina stön.

Tjejen låg kvar vid fotändan och hon hade inte pillat på sig själv...fast hon hade blivit riktigt blöt i fittan vilket man kunde se på den blöta fläcken på hennes bommulsbyxor.

Sedan den första gången brukar onanin ofta vara en del av den sexuella leken tillsammans med partnern.
Pinsamt var det i alla fall första gången det är väl en del spärrar man måste släppa på innan man vågar.

Har ni gjort det inför partnern...minns ni första gången ?
 

annalena

Medlem
Kön
Kvinna
Det är det finanste ino sex man kan göra för sin partner, att visa hur man tycker om at onanera. då har man nåt högsta tillförlit till varann...
 
Toppen