Första gången sprut i ansiktet

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Prova det :)
Jag har gjort det en del gånger och min älskling gillar alltid att kyssa mig och finner det upphetsande ibland att jag har all sperma i munnen.
Men ibland har han sagt att kåtheten av att smaka sig själv avtar efter sprutet men att han fortfarande gillar att slicka mig mm. så att kåtheten inte försvinner helt.
Har kunnat se på någon tråd här att tydligen är det vanligt att efter killen sprutat så är de inte lika sugna direkt efter att smaka på sin egen sperma.

Det är en ren fysisk reaktion efter att en man får orgasm. I män så sker en reaktion i kroppen som utsöndrar ett ämne som både gör honom trött och tappar sexlusten. Men det intressanta är att det är faktiskt ganska kortvarigt. Jag visste inte om detta tidigare, men prata med en läkare om det (för en helat annan orsak).
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag vill bara säga detta, dom gånger det har hänt så känner jag mig verkligen sexig och manlig. Vet inte om jag kommer att få skit för detta, men det är hur jag känner det. Älskar det och önskar att det händer oftare. Berättade detta för en väldigt god kvinnlig vän, och hon sa: Jag är så glad för dig! Uppskattar man sig själv så är det lättare att uppskatta andra.

Ha en underbar Alla Hjärtans Dag
 

Boobsgirl

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
Jag vill bara säga detta, dom gånger det har hänt så känner jag mig verkligen sexig och manlig. Vet inte om jag kommer att få skit för detta, men det är hur jag känner det. Älskar det och önskar att det händer oftare. Berättade detta för en väldigt god kvinnlig vän, och hon sa: Jag är så glad för dig! Uppskattar man sig själv så är det lättare att uppskatta andra.

Ha en underbar Alla Hjärtans Dag
Varför i hela fridens dar skulle du få skit för att du känner dig manlig och sexig på grund av det?! Finns det ingen anledning till. Jag skulle som sagt uppskatta att få se det live.
 

Barreboner

Medlem
Ålder
39
Kön
Man
Ohja Fifty shades var bra läsning :) men mitt intresse för bondage började långt innan jag läste böckerna:p
Men har aldrig hört fler av mina väninnor prata om BDSM än sedan böckerna lästes ;) ja killar det är nog bara att våga föreslå!
Men just att vara lite syndig som jag känner mig och ta sperman i ansiktet mm. har inte så mycket med porrfilm att göra utan mer att jag alltid gillat att det blir lite oväntat, sexigt, dirty/messy :) sedan blir det inte sämre av att veta att sambon verkligen gillar det.
Hört många av mina väninnors killar som skulle gilla om de var lite mindre fina i kanten och kan tyvärr hålla med dem då det verkar som om vi tjejer överlag inte ska prata om sex, tycka om lite olika saker eller vilja ta initiativ.
I alla fall verkar det så med dem jag umgås med att prata om sex är lite tabu, samt att gilla bondage, sperma, offentlig sex skulle verka lustigt och jag tror att jag skulle kunna shocka många om de visste vad jag verkligen gillar, tänder på och går igång på, till och med så min egen älskling säger att jag shockar honom ibland eller kan säga att tänk om den o den visste om detta :)

Är jag onormal?
Onormal eller inte. Då verkar vara en fantastisk kvinna i sängen. Kör hårt!
 
D

Deleted member 26814

Gäst
I trettonårsåldern hade jag lyckan att vara mjuk och smidig i kroppen.
Många var de gånger då jag, när jag kände att satsen var på väg, rullade upp kroppen så att jag kunde spruta mig själv i munnen och i ansiktet.
Jag tyckte att det var oerhört upphetsande och inte sällan blev den upphetsningen till ett andra sprut....
Skulle jag försöka mig på dessa övningar idag, skulle det sluta på sjukhus...
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Vilken härlig tråd!
Kul att höra att det faktiskt finns tjejer som uppskattar den intima uppskattningen och minst lika roligt att höra att det finns fler killar som jag som faktiskt också gillar att ta sin egen härliga utlösning över sig själv.

Själv är jag en sådan som bara älskar min egen sperma och jag verkligen älskar att få det sprutandes över ansiktet. Men på grund av de onormala ställningarna så blir det inte allt för ofta tyvärr.
Får kanske ta upp det där med yoga.

Hoppas ni alla har er en skön och porrig dag.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Det var definitivt inte första gången jag gick sprut i ansiktet, men en de få där sperman var min egen. Och pinsamt blev det.
Det var för några år sen när jag bodde ensam.
Innan jag gick till jobbet brukade jag runka flitigt, och hade dessutom tid eftersom jag ofta började sent på dagen.
Jag hade just duschat och kände kåtheten falla på och la mig ner på sängen och började dra i dasen. Jag kom nästan rekordsnabbt, minns jag. Jag sprutar nästan aldrig några längre distanser, utan sperman rinner mest ut till en stor sjö på magen.
Inte den här dagen dock. Första skottet nådde ända till skägget, och resten på magen som vanligt. Jag torkade rent med gårdagens kallingar. Snabbt på med kläder, nycklar, mobil/plånbok. Ut till hissen. Efter ett par våningar ner stannade hissen för att släppa på en granne som också skulle ner.
Tja... läget, jo bra, ha en bra dag, .........jupp...

Precis utanför hissen i min trappuppgång möts man av en spegelvägg, och det var då jag såg det. En stor blank skinande vit porrloska med sperma hängde kvar i skägget, och hade dessutom drypt ner till ett hängande, dallrande U.

Det var helt omöjligt att missta var det var som hängde på min haka, och grannens bild av mig var nu för evigt förändrad.

Helvete, tänkte jag. Torkade bort sperman från hakan med tummen, slickade av, och gick vidare. Inget att göra åt nu... :eek::eek::(:(:censored::censored:
 
Last edited:

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Första gången var i yngre tonåren, när jag i en vigare version lyckades suga mig själv. Men det känns så avlägset så att det nästan inte räknas, plus att jag då sprutade ner på ansiktet och inte upp.
Första gången "i nutid" var sommaren 2016 när jag trillade in på det här forumet och började få smak på sexchattande. Efter en ovanligt bra chat nådde sprutet mig upp i ansiktet. Jag var då 49 år och inte van vid det trycket. Blev så förvånad, och minns att jag började skratta.

jag sög av mig ganska ofta i tonåren mellan 13-17 ca när man var som kåtast, gillade känslan när jag kom i min mun
 
J

JethroTull

Gäst
I yngre år hände det oftare än inte att sperman, vid ryggliggande runk, hamnade på på haka och mun. Tänkte inget särskilt om det DÅ, det var så det var bara, men vid denna ålder är det en desto porrigare känsla att känna den där första strålen falla i ansiktet med en lätt, behagligt varm duns. De FÅ gånger det händer, ska tilläggas.
Vid ett tillfälle var frun inblandad, hon smekte kulorna, jag runkade och det var antagligen den oerhört upphetsande situationen av att se henne med mobilen i ANDRA HANDEN - filmandes - som fick mig att avlossa det där långskottet som landade på läpparna.
 

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
Det händer lite då å då att jag sprutar mig själv i ansiktet. Härlig känsla när varma sperman landar på kinden.
 

Jo_leo

Medlem
Ålder
61
Kön
Man
Härligt att ligga och runka länge bygga upp ett rejält skönt sperma sprut brukar spruta rejält i första sprutet så det kommer upp i ansiktet. Så läckert känna den varma sperman .
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har med stor tillfredsställelse sprutat mig själv i ansiktet och mest upphetsande var när jag lyckades (avsiktligt) att spruta mig själv i munnen, och det var garanterat en rejäl stråle som gick direkt in och det skulle jag mer än gärna låta ske igen, men kombinationen kåthet, ståndets hårdhet, onanimotiv, trycket på skottet och att ha siktet rätt inställt måste då sammanfalla annars blir det svårt.
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Jag har med stor tillfredsställelse sprutat mig själv i ansiktet och mest upphetsande var när jag lyckades (avsiktligt) att spruta mig själv i munnen, och det var garanterat en rejäl stråle som gick direkt in och det skulle jag mer än gärna låta ske igen, men kombinationen kåthet, ståndets hårdhet, onanimotiv, trycket på skottet och att ha siktet rätt inställt måste då sammanfalla annars blir det svårt.
Bra analys av svårigheten med att lyckas med detta sköna konststycke!(y):)
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Känns ju dock inte som att det verkar vara en pinsamhet att spruta sig i ansiktet :)

Där emot var det lite pinsamt när man var i tonåren, och runkade med kompisar, och råkade spruta på kompisen ;)
 
Toppen