Första gången vad hände ?

Pilska Polisen

Ny medlem
Kön
Man
jag börgar bli Jävligt desperat nu... e ju Snart 18 och har la igentligen aldrig haft ett serigöst förhållande.
men har 1 HIMLA STORT problem det e att min kuk typ bara är 13-14cm mär ja har stånd och sedan 3 ca underhuds fett och är inte Fet på nått sätt vore lite pinsamt att slita upp bröten och se att den e typ Skitliten
visst kommer ja ha stånd innan hon fått av mig brallerna men ändå kuken e fan inte mer än ca 7-8ca slak har ca 4-5 nära polare och 4 av dem har Över 20cm den 5 över 18ca.

skulle jag bara pengar så tror ja inte att jag skuulle tveka på att göra en penisoperation.

vad hände för en Första gången Kom ni kom ni inte la den sig ner?

nått som jag tror kommer hända med mig e att jag kommer redan spruta innan jag har stoppat in den... e de vanligt?

En Desperat Pôjk


den som sagt att sex är det bästa i hela världen har då aldrig varikt rikrigt Skitenödig...
 

Jonte666

Ny medlem
Kön
Man
hehe PRECIS samma här.. utom de där aatt ja skulle spruta.. men med längden osv alltstämmer in på mig också :)
 

dallabralla

Medlem
Kön
Man
hmm det enda jag oroar för är att jag antagligen inte kommer hålla ut så länge :(. Men det lär väl tyvärr dröja innan jag får reda på om det stämmer :p.

Alla gör det, alla ska.
 
Toppen