Första gången vid sjön i år

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Det var egentligen ingen värme i luften när jag beslutade mig för att åka ut till ”min” badvik. Det var väl inte badet jag hade i tankarna utan att få lite sol på kroppen och att få den över hela kroppen. Jag packade det allra nödvändigaste, en tjock filt, fika och bok och musikmaskinen och satt snart i bilen på väg till den insjö där jag har en favoritvik där jag oftast brukar kunna sola ostört och kan man sola ostört är det lätt att det leder till en skön stund för egen hand.
Jag parkerade bilen i slutet på den lilla leriga skogsbilvägen och fortsatte till fots den dryga kilometern ner till sydsidan av sjön. Det är lite otillgängligt på denna sidan och därför fritt från fritidshus. En enstaka jaktkoja ligger på min sida medan det på andra sidan finns en hel drös med fritidshus och längst in i bortre viken ligger en liten kantgård som är bebodd året om. I min vik finns bara skog och några fina släta klipphällar att sola och bada från.
Det tog mig inte lång stund att gå den krokiga stigen till mitt ställe och jag installerade mig snabbt och klädde av mig naken och sträckte lustfyllt på mig. Det var lä i viken och på klippan som låg i skydd av ett ganska tätt och risigt granbuskage var det varmt och skönt.
Jag tittade mig omkring och konstaterade att jag var ensam, som så ofta förr. Enstaka gånger har det funnits främlingar här som stört mig eller som blivit ett spännande inslag i solstunden.
Någon gång har det kommit roddbåtar förbi med fiskare eller bär/svampplockare som fått en liten upplevelse när det set mig eller oss de gånger Eva varit med mig. Jag minns särkilt, och med upphetsning, den gång jag låg och smekte mig själv till orgasm och när jag tittar upp efter det att jag kommit så guppar en båt på sjön ett trettiotal meter från mig. I båten sitter två män med breda flin och stora ögon. De rodde därifrån utan kommentarer och jag har aldrig sett dem igen.
Medan jag låg där på filten och rekapitulerade lite av de sexiga händelser som jag upplevt på klippan blev jag förstås lite upphetsad och nöp lite i bröstvårtorna och lekte lite med mina svällande blygdläppar. Det skulle nog bli en eller ett par sköna minnen från denna dag också. Jag blev lite sugen på att ta en lite tur längs stranden i viken för att se hur vinterns is farit fram med strandlinjen och om något intressant flutit iland.
Jag snörde på mig kängorna men lämnade övrig kläder i sin hög på filten och hoppade iväg längs strandstenarna. Åhh, det var skönt, fritt och spännande att gå naken. På sommaren brukar jag ofta ta små turer runt klippan naken men det var första gången jag gjorde det så här tidigt på året. Tanken på att jag sprang omkring naken endast iförd mina lite grova vandringskängor gjorde mig lite upphetsad. Om någon kom skulle man se lite kinky ut.
Längst inne i viken där sjön rann ut i en par meter bred å eller större bäck stannade jag till och lutade mig mot en tallstam. Den skrovliga barken kändes både vass och skön mot min nakna rugg och stjärt och jag började smeka mig över magen ner mot fittan. Ett finger slank in mellan blygdläpparna. Det var vått och halt! Jag började pulla mitt blöta sköte lite mer intensivt, orgasminriktat, och kände snabbt hur jag närmade mig en klimax.
Jag stålsatte mig och började gå tillbaka längs stranden. Då och då stannade jag upp och smekte klitoris med små snabba smekningar så att jag hela tiden höll min kåthet igång. Jag var strax tillbaka till min klippa och filten och la mig ner med benen brett isär och lät solen se mitt savande sköte. Långsamt och försiktigt smekte jag längs hela skåran som var len, mjuk och blöt innan jag stannade på klittan och smekte den i små cirklande rörelser. Med min fria hand smekte jag mina bröst där vårtorna var styva och känsliga.
För mitt inre öga spelade jag upp en scen där jag låg som jag gjorde och smekte min heta kropp. I min fantasi kom det en ung man gående längs stranden. Hans stannade till när han fick syn på mig och hukade bakom en lite gran och följde min onanistund med intresse. I ögonvrån såg jag hur han började knäppa upp sina byxor och hur han drog ner dem och blottade ett präktigt stånd. Den unge mannen greppade sin lem och började runka med ganska snabba tag medan hans ögon löpte över min kropp. I min fantasi kändes nästan hans ivriga blickar på mitt renrakade venusberg och mina stora bröst.
Jag smekte mig själv allt häftigare, både i fantasin och verkligheten och juckade med höfterna mot mina smekande fingrar. Jag släppte taget om brösten och stack in två fingrar i fittan och började fingerknulla mig själv samtidigt som jag stönade till. Fantasikillen runkade allt snabbare och hans hand var ett enda sudd. Jag smekte allt häftigare och stönade lite extra och jag hörde i min inre värld hur killen också stönade till och stelnade till. Ollonet på hans styva kuk spändes och så började han spruta långa strålar vit sperma. De flög ur hans kuk som vita snören, gång på gång, medan han pumpande sin lem. I min fantasi blev sprutet enormt och när de sista strålarna segade sig iväg kom jag i en förlösande orgasm, både i fantasin men framförallt i verkligheten.
Jag körde in fingrarna djupt i fittan och pressade rytmiskt mot klitoris när orgasmen tog kommandot över min kropp och skickade våg efter våg av intensiv varm njutning genom mig, jag darrade och hoppade med underlivet mot fingrarna innan vågorna av njutning sjönk i intensitet och övergick till långsamma dyningar och till slut la sig i stiltje, kanske med en liten krusning då och då när det kom ett litet efterskalv. Jag öppnade försiktigt ögonen och ryggade för det starka ljuset. Blicken gick direkt till granen, den fanns där men inge yngling bakom med nyrunkad kuk i handen.
Medan jag kom till sans svepte jag av omgivningen och konstaterade både till min lättnad och till min besvikelse att jag var ensam. Lättnad, för att det inte var säkert att situationen skulle bli lika spännande som i fantasin. Besvikelse, för att situationen var så läcker i fantasin. Så gick mina tankar medan jag snörde av mig kängorna och plockade fram fikat ur ryggan.
Efter kaffe och macka lät jag mig själv slumra en stund innan det var dags för nästa lilla fantasi…
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Det var en underbar fantasi. Jag önskar dig all lycka vid framtida besök i viken. Så att vi får mer att läsa här... :love::p
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
WOW, den storyn fick igång mig kan jag lova, tänk att få uppleva det du fantiserade om,att få stå och smygtitta på!!:p
 

calsone

Ny medlem
Kön
Man
Wow vad härligt. Jag hade gärna varit killen som du drömde om. Jag brukar också åka iväg till en sjö och njuta av min kropp och njuta av närheten till vattnet. Man fantiserar ofta om att någon med lika starka lustar som mej dyker upp :)
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Kanonmysig fantasi, Åsa!
Tror bestyämt att de e dax för ett litet stycke på min skinnbanjo...;):p
Jimmy
 
Toppen