Första gången ?

tzoom

Medlem
Kön
Man
Hej hej!

Har haft sex en gång tidigare på fyllan, ingen hit direkt men så kan det gå ibland. Detta skedde för ca 4 månader sedan.

Men nu har jag fått ett väldigt nytt förhållande med en tjej, bara några dagar gammalt men vi gillar varan väldigt mycket iallafall.
Vi brukar mysa väldigt mycket men häromdagen blev det lite mer. Hennes kläder blev lite färre o mina med, men jag kände nästan från början en känsla jag aldrig haft, en viss tomhet i hela kroppen och jag visste i princip att jag inte skulle få upp den, för i denna tomhet föll kåtheten bort.Där ligger jag och kan inte få eriktion, gud va pinsamt tycker jag o får många funderingar.

Hon själv säger sedan att hon inte skulle lämna mig för en sådan småsak, men själv tycker jag den är väldigt stor grejj.

Och nu till problemet, hur ska jag kunna återfinna mig i en balans där vi kan ha sex och varifrån kommer denna tomhet, är det en osäkerhet ? För vi har ju inte "känt" varan mer än ett par dagar. Jag vill kunna ha sex, vem vill inte det ? Eller är det något fel på mig ? Vet inte hur jag ska kunna förtränga eller övervinna "osäkerheten", kanske kommer det med tiden ?

Alla frågor och svar är välkommna även egna versioner av vad jag har skrivit.

Hoppas att jag på något sätt kan få hjälp med mitt problem. Men självklart ska jag försöka prata med henne också.

Tack på förhand! Den osäkre :oops:
 

sep

Medlem
Kön
Man
Det där har hänt mig 1000 gånger när jag var liten, och då och då nu med. Det blir helt enkelt inte så kul för det är så "nervöst" och "meckigt" att ta av sig kläder och man känner inte personen med mera... Dessutom brukar tjejen inte vara så säker heller och då blir man nervös. Det är bara att fortsätta och när man är lite mer trygg med varandra så är det inga problem!

...
don't bust that nut just yet
 

tzoom

Medlem
Kön
Man
Jag vet verkligen inte vad som är felet på mig, för sen dess blir jag fanimig inte ens kåt av å se en porrfilm, skitskumt verkligen. Brukar alltid kunna ta en tarzan o njuta av o se o känna men inte ens det.

Kan det va något fel på mig ? :(
 

dp-lover

Medlem
Kön
Man
tzoom! Jag tror inte att du behöver oroa dig egentligen. Att den inte reser sig så där bara beror väl på att du är spänd.

Tycker du om din tjej och känner dig attraherad så låt dit fokus hamna på henne. Du kan kanske tänka att "ja strunt samma om det nu inte blir penetrationssex, jag kan göra det skönt för henne ändå". Jag tror jag vågar lova dig att hon inte blir besviken! Och när du väl känner att det hela inte hänger på din kuk så ... ja då slappnar du av.

Och sen löser det sig av sig självt.

Det ordnar sig, det lovar jag. Vad sjutton låt det hela bli ett tillfälle att utveckla andra talanger i sängen! Tjejer verkar trots allt inte vara så jäkla fixerade vid penetration - de är liksom liten mer fantasifulla än vad vi killar är ibland. ;)

Och som sagt, när du väl känner att det inte hänger på ett jäkla "påsättande" då kan du slappna av. Och vips så står den!

Klämkäckt i övermått. Men lycka till i alla fall!
 

tzoom

Medlem
Kön
Man
Jag har haft sex en gång tidigare, nu får man ju liksom funderingar om man kanske börjar få symptom på en sjukdom från den förra liksom, det va ganska länge sedan men ändå.

Det kanske bara blir för mycket för mig o mina tankar så jag blir nervös eller rättare sagt osäker på vad jag igentligen gör.
 

tzoom

Medlem
Kön
Man
Var hos henne idag, fick mig lite smek å sånt, idag kände jag mig mycket säkrare, tack för skriveriet ialf.
 
Toppen