Första gången

Mino

Ny medlem
Kön
Kvinna
jag var nog 7-8år är jag började, om inte tidigare. berättade tillochmed för mamma. man viste ju inte vad man gjorde på den tiden. Har ännu inte fått orgasm, men har varit nära nån gång. trivs med onanerandet ändå. orgasmen kommer nog nån gång.[:cool:]
 

Smultronet

Ny medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Tja!

Jag har alltid skämts över att jag onanerat sen tidig ålder, kommer ihåg att jag och en kompis var mkt intresserade av sånt redan när vi var små, vi måste ha gått i ettan eller nått... *skratta* Men till skillnad från flera andra här så viste vi båda två att detta inte var något vi ville berätta för andra... *skratta* snacka om att jag skämdes så fort hon och jag höll på! *le*

Jag var nog kåtgalen när jag var yngre, kunde onanera mot allt..! En snöhög, en utbuktning på ett träd, bord, kuddar, gosedjur... You name it! *skratta*

Men dock har jag aldrig uppnått orgasm, det funkar inte... Inte ens nu när jag har haft pojkvän... Men någongång ska man väll få det *le*
 

nippler

Medlem
Kön
Man
Det gick första gången för mig - torrluft ;) på gymnastiken som elvaåring när jag klättrade upp för ett klätterrep - eller egentligen när jag gled ner. Friktionen gjorde att det smällde av direkt och jag tappade taget och föll. Tur att jaginte var så högt uppe.:D

Samma dag försökte jag febrilt med händerna när jag kom hem och efter det var jag "fast" :p
 
S

stage_6(under 18 år)

Gäst
jag var väl 12 ungefär, när jag började runka lite,;) men jag fick min första orgasm när jag var 14 år, och det var som att va i himelen:cool: det var jätte skönt, och nu runkar jag faktiskt minst en gång om dan:p
 

lilla_smultronet

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag var 10 när jag lekte och av en slump upptäckte hur mysigt det var att gnida skötet mot armstödet på soffan. Inte för jag fattade vad som gjorde det så mysigt, förstås... :)

När jag var 11 satt jag och min bästis med en ungdomsbok om sex i bibblan och läste, fnittrade och rodnade. :oops: Där lärde man sig en del och ett par dagar efter det tog jag fram en spegel och pillade lite försiktigt på klittan medan jag försökte komma ihåg vad som stod i boken. Däremot höll jag nog inte ut så länge i början så min första "riktiga" orgasm fick jag inte förrän i 12-årsåldern. Den kommer jag fortfarande ihåg för jag blev så förvånad över det som hände. :)

Efter det har jag mer eller mindre gjort det dagligen... :p:oops:
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har man kunnat typ sedan man började kunna använda händerna! Skulle tro att jag var typ 3, 4 år. En fördel i a f med att vara född till kvinna! :)
 

Sarali

Ny medlem
Kön
Kvinna
Tror jag började när jag var 12 ungefär:) min första orgasm fick ja när jag var 17 tror jag,tog alltså ett tag,men det var det väl värt:D
 
Toppen