Första kondomen

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Vem minns första gång man köpte kondomer . Jag köpte långt innan jag hade haft sex. Minns jag hade sett några hemma i badrumsskåpet vågade aldrig ta någon , men oj vad nyfiken . Fick höra det fanns en automat vid en toalett som låg under marken vid Brunnsparken i Göteborg. Åkte in till stan smög ner i toan väntade tills ingen vara nöra , med bultande hjärta lade jag i pengar .Ut kom ett trepack tror jag. Sedan åkte jag hem , gick in på mitt rum o tog fram Fibban som låg under madrassen . Blev sedan lyxrunk. Sedan kom nästa panik. Vart skulle jag göra av den nu fyllda, tror jag spolade ner den , minns ej säkert. Kvarvarande gömde jag i lådan med kalsonger vid min säng . De två övriga gick åt innan jag fick använder kondomer på riktigt . Så många år sedan , men mkt klart minne. Fast sedan var det inte lika nervöst köpa i automaten. Men första pkt på pressbyrån, var något pinsamt . Hihihi
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Minns inte när, var och hur, men minns att det var pirrigt och nervöst.... Tonåring var jag i alla fall.
 

Russu

Aktiv medlem
Kön
Man
hittade en avsides kiosk som jag aldrig varit inne i och gick dit för att handla, hände några ggr och det var det enda som jag köpte där.
(Numera är kiosken nerlagd så dagens ungdom får hitta annat.)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Handlade i en affär lite avsides, expediten önskade mig en skön dag vet inte om det bara var vänlighet eller syftade på vad jag handlade.
Min bästa vän hade köpt tidningar tror det var Dax och Aktuell Rapport, han fick fem kondomer han tog tidningarna i två dagar sedan var det min tur. När jag fick tidningarna efter två dagar hade jag redan runkat med mina kondomer. Gick tillbaka till samma affär köpte nu två paket 20 kondomer expediten nickade och log önskade mig en skön dag igen.
Expediten var så trevlig hade rätt så stora bröst såg det ut som blev min runk fantasi instället för tidningarna. Detta var när man var ung tonåring några år efteråt använde tillsammans med en kvinna var det bra man lärt sig trä på en, ifall inte kvinnan gjorde det vilket hände ibland.
 
Toppen