första orgasmus

kille71

Medlem
Kön
Man
Kommer ni ihåg eran första orgasmus?
Jag minns det. Jag duschade och hade uptackt att jag kunde stimulerar kuken's undersida, (övergången från ollonet till skaften) med en hård vattenstrål. satt där och höll på i säkert 20 minuter och tyckte det var mycket roligt tills plötsligt det krampade och sen sprutate. jag hade ingen aning vad som hände bara det var bra :D
Från den dagen var jag en av dem renaste poikarna som gick omkring... ;)

hur var det för er. Kommer ni ihåg :sleep::sleep::sleep::sleep:
 

Carl Cumsalot

Aktiv medlem
Ålder
39
Kön
Man
Hade ett par kompisar i plugget som runkade i duschen efter gympan när jag var 11. Tyckte det såg skönt ut och gick hem och testade att göra som de hade gjort... gissa om jag blev fast :D
 

bubbis

Medlem
Kön
Man
Jag minns att jag gömt mig i tvättstugan för att se hur stort stånd jag kunde få om jag pillade på den länge, var väl 10 år kanske..... sprutade inte men det pirrade skönt i kroppen. Förstod då att jag gjort något annat och fortsatte sedan många gånger efter det.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
jar jag kom på att det var skönt dra tillbaka förhuden och spruta med dushen mot undersidan av ollonet... tykte alltihopa var jätteläskigt och förbjudet tills man fattade att kompisarna också höll på :)

Kommer ni ihåg eran första orgasmus?
Jag minns det. Jag duschade och hade uptackt att jag kunde stimulerar kuken's undersida, (övergången från ollonet till skaften) med en hård vattenstrål. satt där och höll på i säkert 20 minuter och tyckte det var mycket roligt tills plötsligt det krampade och sen sprutate. jag hade ingen aning vad som hände bara det var bra :D
Från den dagen var jag en av dem renaste poikarna som gick omkring... ;)

hur var det för er. Kommer ni ihåg :sleep::sleep::sleep::sleep:
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Kommer inte ihåg ålder men jag runkade som jag sett att man ska göra och efter en väldigt lång stund (kändes som en evighet!) ryckte det liksom till och man blev helt avdomnad på nåt vis, riktigt skönt! Jag hade provat innan också men inte så länge, och tyckte inte att det var nåt speciellt. Efter det gjorde jag det så fort jag fick tillfälle, och gissa om jag blev nöjd när det en dag kom något ur snoppen då jag runkade:)
 

kille71

Medlem
Kön
Man
från början pressande jag allt jag kunnde, kum även lite försats, men jag tyckte inte det var så spännade :D Hade nog inte fattad det där med runkningen från början :)
 

iloveboobs

Ny medlem
Kön
Man
jag kommer så väl ihåg när jag onanerade för första gången kanske var 12-13 år .. VILKEN KÄNSLA.. har alltid tyckt att de har gjort så ont ( före första gången ) att onanera. men en dag så satt jag uppe alldeles ensam och drog i kuken fram och tillbaka.. de kanske tog 10min tills sperman kom ut de var så skönt tyckte de kändes som att kissa fast ännu skönare.. åh den känslan var obeskrivlig .. nu gör jag de typ varje dag och jag älskar det
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag tror jag var typ 9 eller så... och jag känner igen mig i kille71:s beskrivning... det var bara så jäkla skönt att runka, och plötsligt kramapade och sprutade det.

Visste inte heller vad som hänt, bara att jag ville ha mer av det!! :)
 
Toppen