Förvirrad!

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Fundering: Måste man vara bisexuell/lesbisk för att tända på det andra könet? Eller, jag menar, man kan vara kär i en person men man kan ju också vilja mysa och sexa med någon bara för att den personen är fin, eller snygg. jag är varken bi-eller lebb men fantiserar ändå om kvinnor. Och när vi ändå är inne på onani ( ;) ) är man hetero och onanerar, visst finns det ändå en tändning över att ha sex med sig själv, dvs någon av sitt eget kön? Självkärlek fast mer fysiskt. Vem vet, du kanske upptäckte kvinnan i dig själv i ditt förhållande och blev kär...
:oops:
 
G

Guest

Gäst
Fundering: Måste man vara bisexuell/lesbisk för att tända på det andra könet? Eller, jag menar, man kan vara kär i en person men man kan ju också vilja mysa och sexa med någon bara för att den personen är fin, eller snygg. jag är varken bi-eller lebb men fantiserar ändå om kvinnor. Och när vi ändå är inne på onani ( ;) ) är man hetero och onanerar, visst finns det ändå en tändning över att ha sex med sig själv, dvs någon av sitt eget kön? Självkärlek fast mer fysiskt. Vem vet, du kanske upptäckte kvinnan i dig själv i ditt förhållande och blev kär...
:oops:

Det är ju du som bestämmer vilken sexuell läggning du tillhör, att männniskor tänder på andra människor (män som kvinnor) är väl inget nytt på tapeten.. det har vi gjort i flera tusen år ;)
 
G

Guest

Gäst
Äsch nu glömde jag ju skriva det jag tänkte skriva från början. Har du något nytt att berätta FridaA?
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Fundering: Måste man vara bisexuell/lesbisk för att tända på det andra könet? Eller, jag menar, man kan vara kär i en person men man kan ju också vilja mysa och sexa med någon bara för att den personen är fin, eller snygg. jag är varken bi-eller lebb men fantiserar ändå om kvinnor. Och när vi ändå är inne på onani ( ;) ) är man hetero och onanerar, visst finns det ändå en tändning över att ha sex med sig själv, dvs någon av sitt eget kön? Självkärlek fast mer fysiskt. Vem vet, du kanske upptäckte kvinnan i dig själv i ditt förhållande och blev kär...
:oops:

Inom queer-kretsar pratar man ju om 'homo/hetero-emotionell/sexuell', vilket talar om huruvid vilket kön man tänder på att ha sex med, kontra vilket man faktiskt blir förälskat i.. Jag har en väninna som är bisexuell, men homo-emotionell; Dvs - hon tycker om att ha sex med båda könen, men blir bara förälskad i kvinnor...
 
Toppen