Fösta gången jag blev piskad.

killen18sthlm

Aktiv medlem
Ålder
35
Kön
Man
Jag var i Blue vision porrbio i Stockholm en kväll, jag var riktigt kåt och ville se vad jag kunde hitta på. När jag kommer in så är det bara en massa män som vanligt som går runt och kollar, runkar och vissa som går in och ut i gloryhole båsarna, ganska standard. Jag tar mig en sväng för att se vad för rulle som visas. "Inget speciellt" tänkte jag.

Efter min runda ser jag att en kvinna kliver in med en man bakom henne. Oj nu blev det intressant vad ska de hitta på? undrade jag. Jag går efter de för de såg bestämda om var de skulle. De gick till en av rummen som har en tv och två väggar med fönster, de gick in och låste. jag ställde mig vid sidan där det finns hål för att stoppa in kuken.

Ur kvinnans väska tar hon ut en piska, en paddle och en butt plug. Wow tänkte jag nu kommer det att gå vilt till. Hon börjar med att beordra mannen att ta av sig byxorna och börjar smiska honom, hon spottar på hans röv, säger duktig slav. Jag har aldrig sett något liknande, min kuk reste sig, jag tittar runt om mig och alla män från bion står och tittar på.

Jag kunde inte hålla mig jag drog fram kuken och börjar smeka den. Hon fortsatt med att ta paddlen och slog till på hans pung, han älskade det. Hon tar sedan butt pluggen och säger åt honom att suga den, sedan kör hon in den i hans röv. Hon tar sedan piskan och vänder sig mot oss som tittar på. Jag av någon anledning fick för mig att stoppa in kuken i hålet framför mig, med förväntan på att hon skulle ta på den eller suga den.

Vad jag inte riktigt tänkte på var piskan i hennes hand, de som stod bredvid mig hade gjort samma sak. Det hon sen gör är att hon går fram till mig först och smeker min kuk med piskans ände skönt tänkte jag, nu händer det något och så piskar hon till mig och jag rycker till "shit aj" tänkte jag en millisekund men det var nog det skönaste jag någonsin har varit med om!

Hon går till de andra och de gillade inte vad hon gjorde de drog undan. Men jag ville ha mer och hon såg det på mig så hon går fram till mig igen och denna gång har hon paddeln, min kuk har nog aldrig varit så hård som den var då. Hon smeker min pung med paddeln först och sen slår hon till mig. jag ryser över hela kroppen jag vill ha mer tänkte jag.

Hon vänder sig om mot sin slav och fortsätter med att leka med honom. Efter en stund vänder hon sig mot oss och ber om en frivillig. Jag stod då längst bort från dörren och tänkte att det var kört för min del. men ingen ville, jag tar mig till dörren och hon öppnar åt mig. Hon sa åt mig att ta av byxorna, jag gjorde som hon sa, sekunden efter slår hon till min kuk igen den blev genast styv igen. "Jag vill att du knullar min slav" och ger mig en kondom. "Jag har lärt upp honom att ta kuk och jag vill se hur han sköter sig". Jag tar på mig kondomen och börjar knulla honom.

Det var varmt i rummet, efter en stund insåg jag att det fanns åskådare och jag kunde inte sluta tänka på när hon piska mig. Mannen jag knullade var på knäna men han kunde inte vara still och jag var på en obekväm position, det gick inte så bra och hon kunde se det. Så hon piskar honom och säger åt honom att vara stilla, min kuk slaknade under den lilla tiden, det var för mycket på gång.

Hon ser tillståndet på min penis och fråga om allt var okej om jag kanske var nervös, jag nickade. "Det ska jag fixa" sa hon. Hon tar piskan och smiskar min pung! Jag har nog aldrig sett min kuk bli så styv så snabbt!! Hon smiskar mig igen inte för hårt eller för löst det var perfekt det var så skönt! Jag fortsatt knulla hennes slav. Medans jag höll på, smiska hon mig på rumpan och pungen, några minuter senare är jag på väg att komma. Hon säger åt honom att vända sig om och gapa, jag tar av mig kondomen och tömmer min sats(har aldrig kommit så hårt förr) det kom överallt hans ansikte, hår och i munnen.

Han klädde på sig och hon frågade mig "Vad tyckte du om min slav?" jag svarar "jo han är en skön slyna" och hon ler brett, "Bra för jag har tränat honom hårt". Sedan frågar hon mig om jag har blivit piskad förr och jag sa "nej första gången och det var skönt", "Ja jag såg att du gillade det du har stor potential" svarar hon på det. "Får jag följa med er" frågar jag. "Nej jag tar bara en slav åt gången och de ger sig av."

Jag kommer aldrig att glömma den kvällen, så himla skönt! Det var första gången jag blev piskad. Jag har sökt efter en kvinna som hon men har tyvärr inte hittat och detta hände för ca 2 år sen.

Jag ville bara dela med mig av min händelse hoppas ni gillade det!
 
O

Ollonälskaren

Gäst
Har blivitpiskad på ollonet i samband med ett "handjob" . Med en tunn bambupinne.
Gjorde jäkligt ont först, men ju hårdare och tätare hon drog till på kuken ,desto skönare blev det.
Precis innan jag kom slog hon HÅRT, samtidigt som hon runkade, men har heller aldrig fått en så kraftig orgasm.
Provar på då och då. Skönt.
 
O

Ollonälskaren

Gäst
Bisak, men jag är eg. inte undergiven. Gillar bara kombinationen av att få lite stryk, även klämma pungen, smärta i samband med att det går för en.
 
Toppen