Facebook Kontakter

jeck

Ny medlem
Kön
Man
Tycker ni det känns okej att onanera till sina Facebookkontakters bilder?

Själv tycker jag det är lite spännande
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Tycker ni det känns okej att onanera till sina Facebookkontakters bilder?

Själv tycker jag det är lite spännande

jag har kollat över mina egna bilder nu... de bjuder på lite för mina FB-vänner

haha

Onanera du med dina FB-kontakters bilder,jag hade inte haft nåt emot det att du gör med mina i alla fall. Tror i för sig att du är min FB
 

Fango

Aktiv medlem
Kön
Man
Det har väl hänt. Särskilt vet jag att det skett nån gång när jag har varit riktigt kåt, och alltså redan är igång, och kommit på att någon bekant lagt upp en bild som visar rätt mycket urringning eller så, och plockat fram den för att titta på. Däremot går jag aldrig runt och letar efter bilder att onanera till på facebook.

Å ena sidan känns det lite oschyst, det är ju inte sånt som är syftet med de bilder folk lägger upp där (inte bland mina bekanta i alla fall), men samtidigt är det väl egentligen inte värre än att inkludera någon bekant man tycker är snygg eller som såg extra sexig ut en dag i sina vanliga fantsier.

I såna fall tycker jag verkligen man kan säga att det de inte vet mår de inte dåligt av (och misstänker man att de skulle misstycka gör man så klart bäst i att inte prata bredvid mun om det med någon gemensam bekant heller. Vissa saker är verkligen inte till för att delas med dem det berör).
 

masturbator

Medlem
Kön
Man
Jag har en kvinnlig bekant som lägger ut lite halvvågade bilder på fb. Ni vet.. "vad tycker ni om den här tröjan?" och så en bild på tröja + lite tuttar taget ur fågelperspektiv :D

Jag har runkat till hennes bilder några gånger. Det är ju det att man känner personen ifråga. Sett henne dansat lite vågat på fester där hennes sambo suttit halvfull och tittat åt ett annat håll. Kramat henne välkommen vid nån bjudning... Ni vet :) Det ger lite extra näring åt fantasierna och såklart känns det förbjudet och lite "fel" att göra det!

Jag skulle vilja snuska till det lite ytterligare och skriva ut lite bilder på henne som jag kan runka till och sen ge henne ett kladdigt sprut! Kanske filma och lägga upp på xhamster som andra gör?
 

masturbator

Medlem
Kön
Man
Det här med att runka till bekanta på facebook har tagit fart lite:oops: Har börjat kolla runt på olika kontakter och hittar jag ett bra kort med lite hud(fantasin får göra resten) så runkar jag gärna till henne:p

Faktiskt ett kul alternativ till porr!
 

Bigloads1

Medlem
Kön
Man
Självklart man gjort det. Det ingen vet har de inte ont av , eller?:p
Är ganska upphetsande tycker jag. Läste någon som skrev att skriva ut bilder o spruta på dem och sprutat på bilder av fb vänner har jag också gjort, även filmat, men de är mer privata så de läggs inte ut på nätet.

Men har även kontakt med andra som gillar detta och som velat att jag sprutat på deras fb vänners bilder.... Kan tänka mig att det är ganska eggande att se någon annan runka o spruta på dina fb kompisar:p
 

Pandemic

Medlem
Ålder
49
Kön
Man
Tycker ni det känns okej att onanera till sina Facebookkontakters bilder?

Själv tycker jag det är lite spännande

Har gjort det ett par gånger till en tjejkompis bild. Det var bara ansiktet, men det kändes riktigt upphetsande att sitta och runka framför henne. :p
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tycker ni det känns okej att onanera till sina Facebookkontakters bilder?

Själv tycker jag det är lite spännande

Ja, det tycker jag väl, men det är inget jag sitter och sysslar med, isåfall fantiserar jag om personen inte sitter och onanerar till personens bilder på Facebook.
 

Hopzan

Medlem
Kön
Kvinna
Tycker ni det känns okej att onanera till sina Facebookkontakters bilder?

Själv tycker jag det är lite spännande

Det beror på... Är det barn är det bara ett big NO-NO!!!

Men jag fattar ju att fantasier inte skadar någon, så även om jag har svårt att fatta att någon blir kåt av barn, så är det Ok att onanera till bilder - så länge det inte leder till annat än just fantasier...

Fan vad tråkigt det här blev:oops:
 

Lejonhierta

Medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tycker ni det känns okej att onanera till sina Facebookkontakters bilder?

Själv tycker jag det är lite spännande

Det beror på... Är det barn är det bara ett big NO-NO!!!

Men jag fattar ju att fantasier inte skadar någon, så även om jag har svårt att fatta att någon blir kåt av barn, så är det Ok att onanera till bilder - så länge det inte leder till annat än just fantasier...

Fan vad tråkigt det här blev:oops:

Förstår inte riktigt hur du tänker här? Menar du verkligen att det skulle vara ok att onanera till bilder av barn på facebook så länge man bara fantiserar? Själv så anser jag nog att barn inte här nåt med sex att göra och att det borde vara dödsstraff på pedofiler!
 

Hopzan

Medlem
Kön
Kvinna
Tycker ni det känns okej att onanera till sina Facebookkontakters bilder?

Själv tycker jag det är lite spännande

Det beror på... Är det barn är det bara ett big NO-NO!!!

Men jag fattar ju att fantasier inte skadar någon, så även om jag har svårt att fatta att någon blir kåt av barn, så är det Ok att onanera till bilder - så länge det inte leder till annat än just fantasier...

Fan vad tråkigt det här blev:oops:

Förstår inte riktigt hur du tänker här? Menar du verkligen att det skulle vara ok att onanera till bilder av barn på facebook så länge man bara fantiserar? Själv så anser jag nog att barn inte här nåt med sex att göra och att det borde vara dödsstraff på pedofiler!

Ja jag menar att fantasier inte skadar någon! Vi kan inte blunda för att det faktum att det finns pedofiler! Och jag menar att så länge pedofiler fantiserar kan de inte skada barn...
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag har en kvinnlig bekant som lägger ut lite halvvågade bilder på fb. Ni vet.. "vad tycker ni om den här tröjan?" och så en bild på tröja + lite tuttar taget ur fågelperspektiv :D

Jag har runkat till hennes bilder några gånger. Det är ju det att man känner personen ifråga. Sett henne dansat lite vågat på fester där hennes sambo suttit halvfull och tittat åt ett annat håll. Kramat henne välkommen vid nån bjudning... Ni vet :) Det ger lite extra näring åt fantasierna och såklart känns det förbjudet och lite "fel" att göra det!

Jag skulle vilja snuska till det lite ytterligare och skriva ut lite bilder på henne som jag kan runka till och sen ge henne ett kladdigt sprut! Kanske filma och lägga upp på xhamster som andra gör?

Här ler man igenkännande :)
Tänk om det är samma bekant [:eek:)]

Challe
 
D

Deleted member 66922

Gäst
Då jag är i 20-årsåldern så har man en hel del vänner på FB i samma ålder där vissa lägger upp riktigt vågade bilder. Har ibland tom hänt att jag sparat ner några av bilderna och startat ett bildspel med dem i helskärm, och kört ett runk till det. Tror inte att de personerna jag runkade till skulle haft något emot mig om de visste om det - tvärtom, nästan. :p
 
Toppen