FAN OCKSÅ!

Valfett

Ny medlem
Kön
Man
nu för 2 minuter sen som satte jag på webcamen, skulle kolla om det syndes när man visade "han" för jag har bestämt "cam6 träff" idag!
Så sitter jag och kollar på den, konstaterar att den är i bra position, så runkar jag en snabbis för att se att kameran hänger med så att bilden inte blir helt fuckad, TROR DU INTE FARSAN KOMMER IN DÅ??!?! [:(!][:(!][:(!][:(!] OCH SÅ SÄGER HAN GÖR DU INGEN NYTTA?
han uppförde sig helt normalt, kolla om jag hade feber (hade igår) och frågade vad vi skulle äta och så, men just då hade jag NOG, jag vet inte säkert ryggen emot, tror ni han såg?

Jag var ju så jävla puckad[:(!] jag hade ju musik på i tron om att jag var ensam, fan jag vågar inte gå ner :(:(

FAN HJÄLP MIG!

yääh..
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Mamma kom på mig en gång osså på nästan samma sätt bara att ja satt vid teven istället o hon låtsades typ som ingenting, som att hon inte såg bara för det skulle va mindre pinsamt för båda. Säkert det din pappa gjorde med.
 

alittlekinky

Ny medlem
Kön
Man
Förstår att ni skäms lite men tror ni inte att era
föräldrar oxå har gjorte en massa pinsamma onani saker?!
Om ni törs kan ni ju fråga dom....hehe
 

galen

Medlem
Kön
Man
men alittlekinky man vill ju inte veta av att sina föräldrar har gjort lr håller på me nå sexuellt :p e typ äcklit då man får såna bilder i sina tankar...
 
Toppen