fan va ska jag göra!!?!?

riverhead

Ny medlem
Kön
Man
hej vad ska jag göra kjag gillasr en tjej men min bästa polare gillar hon med! men han vill bara ha sex med henne och sånt men jag gillar hon gätte mycket
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
vet din polare om att du gillar henne?
om så e fallet så får man bestämma sig vad som e viktigast, polare lr tjej.

(polare brukar var högst på min listan)
Lycka till!


Smisk, Känslan som sitter i!
 

JKPG_86

Ny medlem
Kön
Man
Gillar du henne mycket så säg det innan det är försent.
Det har nämligen hänt mig. :(
Och jag är fortfarande kär i henne!
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Enda råd jag har att ge. Säg till tjejen att du är intresserad av henne, och fråga om hon kanske vill göra nått nån dag. Tjejer ska inte råka ut för killar som bara vill en sak, och som ger oss seriösa killar dåligt rykte.

Själv, är bäste dräng.
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Jag håller med de andra. Låt henne veta att du gillar henne. Jag är väll inte rätt person att säga det, men vad har du att förlora på det.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.
 

Asia

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Prata med din kompis först, och förklara hur du känner. Vill han bara ha sex med henne och han är en riktig vän så löser det sig. Glöm sen inte att prata med tjejen ifråga, fråga om ni skall gå på bio eller ta en fika.
 
Kön
Man
det finns ett jätte bra talesätt... först till knarn får mala... om du vet att en polare gillar en brud... skitsamma... det är som med mycket annat, ta vara på dig i första hand, tänk på kompisar sen...



<center>[red]Det finns ingenting lika skönt som stunden alldeles innan man får orgasm[/red]</center>
 

BMRM

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Andy_Camrunkare

det finns ett jätte bra talesätt... först till knarn får mala... om du vet att en polare gillar en brud... skitsamma... det är som med mycket annat, ta vara på dig i första hand, tänk på kompisar sen...
n får orgasm

Du vet inte riktigt vad "Först till kvarn får först mala" innebär va?
 
Kön
Man
Originally posted by BMRM

Originally posted by Andy_Camrunkare

det finns ett jätte bra talesätt... först till knarn får mala... om du vet att en polare gillar en brud... skitsamma... det är som med mycket annat, ta vara på dig i första hand, tänk på kompisar sen...
n får orgasm

Du vet inte riktigt vad "Först till kvarn får först mala" innebär va?

Vet precis vad det innebär... om han hinner först och hon fattar tycke så är det klart... inget mer att göra åt saken...



<center>[red]Det finns ingenting lika skönt som stunden alldeles innan man får orgasm[/red]</center>
 
Toppen