Fantasi om flickvän med andra!

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Är det någon mer än jag som blir störtkåt av att fantisera om flickvännen med andra män? Gärna då med flera svarta män som knullar henne hårt och länge.
 
Kön
Man
... så smyger sig en liten Fröken in på killarnas igen...

Jag vet att min man fantiserar om att jag skulle ha sex med flera andra män. Välutrustade och i alla öppningar så att säga...[}:)]

Vi brukar fantisera om det tillsammans, vilket gör oss båda upphetsade :p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Du å din man å lite härliga leksaker...

Originally posted by Fröken Höger

... så smyger sig en liten Fröken in på killarnas igen...

Jag vet att min man fantiserar om att jag skulle ha sex med flera andra män. Välutrustade och i alla öppningar så att säga...[}:)]

Vi brukar fantisera om det tillsammans, vilket gör oss båda upphetsade :p



Smisk! känslan som sitter i
 
G

Guest

Gäst
Jag skulle inte vilja se min flickvän med andra, man jag skulle gärna ta en tjej när hennes pojkvän ser på. :)

_____________________________________
Come on, down boy. Down Stanley. Roseanne Barr naked. Gone!
Some people play hard to get. I play hard to want.
 

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Jag får väl säga att det hela är en fantasi, inget mer. Att se något sådant i verkligheten är inget jag vill!
 

Tommy

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Jag fantasrerar ofta om det tillsammans med min fru, vi går båda i gång på det rejält. Vet inte om jag skulle villa pröva det på riktig, känns lite jobbigt, samtidigt som det skulle kännas rätt häftigt att se henne njuta av det. Kanske hellre med ett annat par för att undvika svartsjuka.
 

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Jag återupplivar härmed denna gamla tråd. Frågan är alltså om du (liksom jag) tänder på att fantisera om flickvännen med flera andra män (gärna svarta med stora kukar).
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Jag vet att min kille fantiserar om att se mig ha sex med andra killar och fantasin eggar oss båda två. En av hans fantasier är exempelvis att binda fast mig i sängen med ögonbindel på och sedan låta ett stort antal killar komma in och göra vad de vill med mig så att säga. :)
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag vet att min kille fantiserar om att se mig ha sex med andra killar och fantasin eggar oss båda två. En av hans fantasier är exempelvis att binda fast mig i sängen med ögonbindel på och sedan låta ett stort antal killar komma in och göra vad de vill med mig så att säga. :)

Oj nu fick du det att pirra till i musen på mig....jag älskar den fantasin :oops:
 

heimat

Medlem
Kön
Man
DP-lover> Du verkar rätt bestämd över att det måste vara svarta män med stora kukar.... går det inte bra med vita män med stora kukar?
 

dp-lover

Medlem
Kön
Man
DP-lover> Du verkar rätt bestämd över att det måste vara svarta män med stora kukar.... går det inte bra med vita män med stora kukar?

Jo då, det går bra det med. Jag är inte så fixerad vid att det just ska vara svarta. Faktiskt inte! ;)
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Fatasier kan man ju alltid ha.
Jag och min fru har pratat om hur det skulle vara.
Vi kom fram till att låta det stanna vid fantasier.
För att inte riskera något onödigt shafs.
(Men min fru fantiserar om att bli slickad av en tjej) den fantasin
skulle jag förmodligen uppskatta lika mycket som hon.;)
 

Asia

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Har inte sett min flickvän med nagon annan tjej (bara pa bild) men det var nära förra helgen när henned bästa kompis sov hos oss, efter en sen utekväll. Min tjej visade nagra bilder i datorn när hon hade sex men en annan tjej och fragade om hin skulle hämta sin kompis i gästrummet. Jag sa JA förutsatt att jag bara behövde knulla min tjej och naturligtvis titta pa när dom har det skönt. Hon sa ok och gick till gästrummet, men hon kom tillbaka ensam, hennes kompis var full och hade redan somnat, vi fick ha kul pa egen hand... vilket var antagligen lika bra, jag insag morgonen efter att det kunde ha blivit lite konstigt om det hade blivit av.
 

cumcum

Medlem
Kön
Man
Jag har en kompis med en riktigt stor kuk vilket jag berättat för min flickvän. Vi har skämtat om att ha honom med och jag vet att hon blir kåt av den tanken. Hon älskar att suga och kan göra det i timmar... Och hon har sagt att hon skulle vilja suga min kompis kuk länge medan jag knullade henne bakiufrån. Och det kan jag fantisera om... :oops:
 
Toppen