Fantasi... tillsammans med D (del3)

G

Guest

Gäst
Det var nu ganska många män som närmat sig bardisken. Flera av dem hade släppt ut sina hårda kukar och runkade. Hon njöt av uppmärksamheten och att de runkade för henne.

Den muskulöse mannen hade hoppat upp på bardisken och stod nu på knä bakom henne. Han smekte hennes anus med sitt pekfinger. "Du ska vidgas lite föst" sa han och lät pekfingret glida in i henne. Efter ett par juck använde han även långfingret. Hon njöt och visade det med sina stön. "Kulla henne!" hörde hon någon av männen ropa. Hon vände på huvudet för att se vem de var som ropat. Det var hennes älskare. Han stod bakom skaran av män som tittade på henne. Han log ett brett leende och gav henne slängkyss. Hon log tillbaka och hoppades att även han senare skulle blanda sig i leken med sin sköna kuk.

Med ett lite smaskande ljud drog den muskulöse mannen sina fingrar ur hennes anus. Nu kände hon istället mannens ollon pressas mot öppningen. Hon kippade efter andan och tänkte "Han är för stor!". Bartendern stod precis intill henne och böjde sig fram och viskade i hennes öra "Krysta emot, ungefär som när sitter på toaletten." Hon vart konfunderad men gjorde som han. I precis samma ögonblick tryckte den muskulöse mannen på hårt med sitt stånd. Hennes ringmuskel pressades ut och den stora kuken trycktes snabbt djupt in i henne. Hennes muskler krampade om kuken och hon skrek högt rakt ut. Mannen stönade till och höll sig stilla. Hon kände hur hon sakta slappnade av. Efter bara några sekunder övergick smärtan mer och mer i njutning. Nu ville hon bli knullad. Hon kikade över axeln med kåta ögon och med ett leende på läpparna stönande hon "Mera! Djupare!"
----------
Mannen tog fasta på hennes önskningar. Hans stötte kuken hårt och djupt men ganska sakta. Hon flämtade. Av ömsom smärta som njutning. Handen letade sig neråt för att smeka samtidigt. Hon ville känna sina fingrar djupt in samtidigt som hans stora kuk fyllde henne maximalt. Hon flämtade högt då hennes mjuka fingrar gled in lätt. Bartendern tog tag i hennes hår och drog hennes ansikte till sig. "Så du är inte nöjd?, skrattade han. "Låt fittan vara, du är vår knulldocka." "Någon som vill smaka på frökens fitta?"

Älskaren ville. Han gick med bestämda steg fram till henne. Den muskulösa mannen stötte kuken så djupt att hon trillade framlänges och slog huvudet i bardisken. Älskaren hjälpte henne upp igen. Med sin hand under hennes haka lyfte han upp hennes ansikte och kysste henne passionerat. "Nu är du inte min lilla oskuld längre", hans ögon glimtade. Han ville också vara med i leken, ville smaka. Han höll hennes varma hand, fingrarna blänkte. Han slickade av fittsaften...
----------
"Ditt kåtelixir gör mig tokig. Men fler ska få knulla dig innan jag tänker ta för mig!" viskade han i hennes öra. Han vände sig till den muskulöse mannen och sa "Jag vill ha henne på golvet. Fler ska komma åt." Med ett smackande ljud drog han kuken ur henne. Hon suckade till och vände sig om. Den stora kuken vajade stolt. En av de runkande männen klev ur sina byxor och lade sig på golvet. Hans hårda stånd lockade henne och hon grenslade över honom och lät honom glida in i hennes våta och längtande fitta. Han var inte lika stor som den muskulöse mannen, men fyllde henne skönt. "Jag är inte färdig med dig ännu" sa den muskulöse mannen när han satte sig på knä bakom henne. Han satte handen mellan henne skulderblad och tryckte henne framåt och neråt mot mannen som fyllde hennes fitta. Nu pressade han sig återigen in i hennes tighta anus. "Herre Guuuuuud!" skrek hon. I gemensam takt började de båda männen jucka in och ut i hennes välfyllda underliv.

På var sida om henne ställde sig två män på knä. Deras stånd ville ha behandling och hon var villig ge! Hon grabbade tag i de båda kukarna och runkade dem. Girigt sög hon in ett av ollonen i munnen. Hon andades hetsigt och hennes kropp forcerades fram och tillbaka av männen som knullade henne. Hon höll hårt i kukarna för att hålla balansen. Hon bytte snart och sög även kuken hon hade i den andra handen.

De djupa stönen och de rytmiska stötarna avslöjade att den muskulöse mannen nu var nära att komma. Han pressade sig djupt in i hennes anus, greppade om hennes hals och lyfte hennes huvud och stönade in i hennes öra "Nu fyller jag dig, ditt lilla kåtluder!"
 
Toppen