fantasi

TantGredelin

Ny medlem
Kön
Man
Har på sissta tiden då jag onanerat fantiserat om att jag sitter och onanerar brevid bioduken medans det i salongen sitter massor med män som kollar på porrfilm. Jag tvingas sedan gå runt och under filmen tillfredställa alla män som ber om det.
 

Nike

Medlem
Kön
Man
Du skulle så gärna få förverkliga din fantasi för mig. Jag skulle mer än gärna "ställa upp" på att vara en av männen som du ska tillfredställa :)
 

Nike

Medlem
Kön
Man
Originally posted by TantGredelin

jag uttryckte aldrig någon önskan om att förverkliga denna drömm :p
Men visst var det så du tänkte? ;) Står i alla fall fast vid mitt tidigare inlägg. D v s att jag gärna skulle bli tillfredställd av dig på en biosalong :)
 

sep

Medlem
Kön
Man
Vad är det som tänder dig med fantasin? Är det att bli tvingad att tillfredsställa alla eller att alla runkar eller vad? Hur tillfredsställer du männen?

...
don't bust that nut just yet
 

TantGredelin

Ny medlem
Kön
Man
Det som tänder mig är både det att jag blir tvingad till en sexuell handling och att jag blottar mig för en stor grupp människor.
 

tårtan

Ny medlem
Kön
Man
Jag kan förstå det där;) Jag har själv en fantasi att få vara i en dambastu, full med kvinnor i alla åldrar och alla utseenden. Få snusa in den torra luften och slicka deras sköten och bröst, för att sedan få lägga mig på en bänk och bli avsugen av flera av dem..

Mumma för själen
 
Toppen