Fantasi..

bougyo

Medlem
Kön
Kvinna
Satt o tittade igenom bilder från lastbilsmässan på Elmia, kom på mig själv att jag sitter o glider längre o längre in på tankarna om sex. Sex i en lastbil..
Fantasierna går direkt till hur man står på knä i sängen, upptryckt mot väggen med chaffören bakom sig. Jag i bara string, han med byxorna nere vid fötterna.. hans hand smyger sig in mellan låren.. känner utanpå stringen hur blöt jag e. För stringen åt sidan o drar med ett finger i springan. Jag vill inget hellre än att han hoppar över allt som har med förspel att göra o ist knullar mig redlöst o de e precis som han kan läsa mina tankar för han lägger sin kuk mot ryggen, låter den sakta glida ner, över rumpan, in mellan låren.. låter ollonet glida längst springan upp till klitoris. Fram o tillbaka låter han den glida några ggr, smörjer in kuken rikligt i mina safter när han till slut stannar upp, låter ollonet nosa mot öppningen o trycker till. Hela längden, hela den stora ådriga kuken åker in till botten av min våta mus. Han tar mig hårt, han tar mig snabbt, han tar mig länge.


Får antagligen inte ner fantasin så bra i ord just nu, e alledels för upphetsad för att tänka klart.
Men jag hoppas på att fantasin blir verklig.


Ingen lastbilschaffis här? :oops:
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
....Får antagligen inte ner fantasin så bra i ord just nu, e alledels för upphetsad för att tänka klart....:oops:

Men vi förstår vad du menar, och det som inte står i ord får man själv fylla i med fantasin :)
När man läser sånt här, blir man lite sugen på att skaffa körkort ;)[:cool:]
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Njuter av din runda guppande bak, som jag ser där jag står bakom dig.. Din fitta kramar så skönt, våt varm o hal när jag stöter kuken hårt i dig så det daskar.. Pressar ner ditt huvud i lakanen och knullar dig redlös, du är en skön knullslyna och jag är stenhårt kåt.. Drar dig i håret och ökar farten, trycker på snabbt och hårt... F-n vad skönt, sätt på henne.. [}:)]:p
 

bougyo

Medlem
Kön
Kvinna
Jag som precis hade lyckats att lugna ner mitt upphetsande tillstånd.. så kommer du o "förstör" de :p
 

myseli

Medlem
Kön
Man
jag vill också ha lastbilskort ;)

Jag har en kompis utan lastbildskort och han har faktiskt både stånd och kuk han med. Fast den blir nog lite längre och lite hårdare med kort...kanske:D

buogyo: det var en liten kåt porrnovell där...kände hur det ryckte i kortet
 
V

volvoraggarn [struntar i våra regler]

Gäst
tjena..jag har ochså lastbilskort..kanske skulle ta en tur nån gång?
 
G

Guest

Gäst
Satt o tittade igenom bilder från lastbilsmässan på Elmia, kom på mig själv att jag sitter o glider längre o längre in på tankarna om sex. Sex i en lastbil..
Fantasierna går direkt till hur man står på knä i sängen, upptryckt mot väggen med chaffören bakom sig. Jag i bara string, han med byxorna nere vid fötterna.. hans hand smyger sig in mellan låren.. känner utanpå stringen hur blöt jag e. För stringen åt sidan o drar med ett finger i springan. Jag vill inget hellre än att han hoppar över allt som har med förspel att göra o ist knullar mig redlöst o de e precis som han kan läsa mina tankar för han lägger sin kuk mot ryggen, låter den sakta glida ner, över rumpan, in mellan låren.. låter ollonet glida längst springan upp till klitoris. Fram o tillbaka låter han den glida några ggr, smörjer in kuken rikligt i mina safter när han till slut stannar upp, låter ollonet nosa mot öppningen o trycker till. Hela längden, hela den stora ådriga kuken åker in till botten av min våta mus. Han tar mig hårt, han tar mig snabbt, han tar mig länge.


Får antagligen inte ner fantasin så bra i ord just nu, e alledels för upphetsad för att tänka klart.
Men jag hoppas på att fantasin blir verklig.


Ingen lastbilschaffis här? :oops:


Mmm så härligt det är med kåta tjejer -tackar för att ni finns . . . :p [}:)] :cool:
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
:( Euhhh....jag har varit gift med en tradarchaffis....där var det inte mycket action.....
 

ninna

Ny medlem
Kön
Kvinna
Min pojkvän kör lastbil. Har blivit en del sex i den. Oftast i just den ställning du beskrev. Fast nu tror jag att jag måste ha string nästa gång jag åker med.
 
Toppen