Fantasier blir verklighet

curiousante

Medlem
Kön
Man
Hej. Jag är en kille från norra Sverige, vanlig, social, och ,som jag tror i alla fall, ganska omtyckt av mina vänner. Jag är 38 år nu, och lever i ett bra förhållande med min sambo i en villa en liten bit utanför stan. Som i så många förhållanden så varierar antalet barn hemma väldigt mycket över tiden: Ibland är min dotter hos oss, ibland hennes två barn från ett tidigare förhållande, ibland alla tre, och någon vecka då och då är vi alldeles ensamma hemma. Jag har ett bra sexliv men har som alla andra fantasier: både sådana jag har provat, sådana jag väldigt gärna skulle vilja uppleva, och sådana som kanske är bäst att behålla för sig själv. En del saker som jag provat har dessvärre inte återkommit, så fantasier kring dessa minnen är inte ovanliga.
Jag ska berätta om en mycket spännande händelse jag var med om när jag var tjugo. Jag var då tillsammans med en tjej som heter Anna. Hon var arton och vi hade varit ihop i nästan ett halvår. Även om vi inte bodde ihop, så var hon väldigt mycket hos mig i min lägenhet eftersom hon fortfarande bodde hemma. Vi hade ett mycket bra sexliv, var väldigt öppna med varandra, och pratade mycket om vad vi gillade och fantiserade om. Vi provade lite av varje, och mycket av det jag upplevt provade jag under den perioden. Jag berättade väl inte riktigt allt för henne, men hon visste att jag fantiserade om att visa upp mig. Hon var själv lite exhibitionistiskt lagd och var överseende med det. Jag brukade visa mig för henne, runka och smeka mig när hon tittade på. Det var upphetsande men det skulle ha varit mer spännande att få göra det för någon annan: Att få känna nervositeten och spänningen med att få visa sig för någon första gången, är för mig en stor känsla. Det hände några gånger när jag var yngre att jag blottade mig, och upphetsningen vid dom tillfällena var det starkaste jag upplevt, men det lämnade mig med skamkänslor efteråt, med en känsla att jag klivit över en gräns. När jag träffade Anna hade jag slutat med det, men längtan efter den spänningen fanns givetvis kvar.
Anna hade ganska många kompisar, och dom brukade också vara mycket hos oss. Det var speciellt tre stycken som hon umgicks med: Annica, Lena, och Therese. Dom var som ler och långhalm och jag misstänkte att dom pratade mycket med varandra om även sex och så, eftersom Anna i förtroende hade berättat mycket om dom och det som dom pratat om tillsammans.
En lördag samlades vi hos mig under eftermiddagen. Det var festival i stan, och vi skulle förfesta lite hos mig innan vi gick dit. Anna var hos mig redan, och vid tretiden kom dom andra tre. Snart hade alla korkat upp någonting medhavt, och stämningen steg snabbt. Jag tyckte om att dom var hos mig. Inte så att jag inte var kär i Anna, men det var kul att dom andra fanns runt ikring. Jag trivdes mycket bra med alla tre: Inte bara det att samtliga var väldigt trevliga och glada tjejer som brydde sig om andra och alltid ställde upp när det behövdes, och jag hade dessutom något att tjuvkika lite på, och att fantisera lite kring tack vare Annas avslöjanden.
Annica och Lena var båda ganska försynta, och skulle nog kunnat kallas plugghästar: duktiga i skolan och väldigt ordentliga. För dom som inte kände dom väldigt bra, så verkade deras enda intressen vara plugga och träna. Dom hade tydligen växt upp tillsammans och hade båda gått i samma klass som Anna även om Lena var ett år yngre: Hon hade tydligen börjat skolan ett år tidigare. Nu gick dom på samma gymnasium, tredje året, men läste inte samma linje: Annica och Lena gick fyraårig teknisk. Även om ingen av dom var den som klädde sig sexigt eller utmanande så såg båda ganska bra ut. Särskilt Annica hade en fantastisk kropp som hon lyckades dölja i sin alldagliga klädsel och bylsiga tröjor, men som jag hade haft förmånen att få se både i träningskläder, badkläder och helt naken i bastun: Hon hade en rund putande rumpa, fast och muskulös efter många års friidrottsträning och fasta ganska stora bröst trots den hårda träningen. Man lär sig gång på gång att man inte ska döma hunden efter håren, men av någon anledning så glömmer man det varje gång och blir åter igen överraskad när ens förutfattade meningar inte stämmer. Jag lärde mig detta återigen av det som Anna berättade för mig: Dom var båda väldigt öppna i kompisrelationen med Anna och Therese och var väldigt nyfikna på det sexuella även om ingen av dom vid den här tiden legat med någon kille. Dom hade berättat att dom redan sedan dom var små hade utforskat sin sexualitet tillsammans: tittat på varandra, känt på varandra och senare börjat onanera tillsammans. Det hade fortsatt med att dom börjat ha sex med varandra. Dom hade sagt till Anna och Therese att dom inte kände sig lesbiska: att dom inte på något sätt var kära i varandra utan bara kände så för killar, men att dom njöt av att ha sex med varandra och kände sig trygga i det. Anna berättade att hon, Annica, Lena och Therese under en blöt kväll hemma i Thereses föräldrafria hem badat bastu och fnittrande kommit in på ämnet sex, och blivit ganska upphetsade allihop. Det var tydligen vid den här tiden inte ovanligt att dom fyra onanerade ihop, sent på fredags- eller lördagskvällarna när dom tittat på porrfilm tillsammans, eller ibland vid andra tillfällen som dom av en eller annan anledning blivit upphetsade, men nu hade Anna och Therese varit mycket nyfikna på det där att Lena och Annica brukade ha sex med varandra och så småningom i den allmänna upphetsningen lyckats övertala dom att visa det. Då hade dom slickat varandra medan Anna och Therese hejande hade tittat på. Det hela hade slutat med att alla hade onanerat tillsammans. Lena hade onanerat som vanligt men Annica hade satt sig grensle över Lenas ena ben och juckat fram och tillbaks tills hon kom. Anna sa att det varit väldigt upphetsande att se hennes runda stjärt guppa fram och tillbaks även om hon inte tände på tjejer, och det var också något jag brukade fantisera om.
Therese hade också gått i samma klass som de övriga och gick nu även samma linje som Anna. Hon var nog den som såg bäst ut. Det kan ha berott på att hon var den som var mest utåtriktad av alla fyra: Till skillnad från Annica och Lena var hon tuff och självsäker, klädde sig moderiktigt och ganska utmanande, och var rätt så flirtig. Hon hade ett vackert ansikte med stora bruna rådjursögon som skulle kunna ha fått vilken kille som helst att springa benen av sig för minsta vink från henne. Hon var smal och inte alls så kurvig som de andra, särskilt inte som Annica, så där var hon inte något ideal för mig även om jag inser att många andra skulle ha sett henne som näst intill fulländad.
Om henne berättade Anna att hon en gång, när Therese satt och åt och Anna väntade i hennes rum, hade tagit ut en bok ur bokhyllan och där bakom sett ett sånt där kuvert som man får fotografier i. Hon hade nyfiket tagit fram det och tittat på bilderna. Det var inte så många, kanske tio-tolv stycken Det var bilder på Therese, helt naken på alla! Dom hade alla utom tre varit tagna där i hennes rum. Anna hade tittat sig omkring och räknat ut att hon ställt kameran på byrån riktad mot sängen. Det var några bilder när hon satt på sängen med uppdragna ben och onanerade, några från sidan när hon stod på alla fyra och svankade, och några när hon stått på knä med rumpan mot kameran och hade haft ett ljus instoppat i ändan! Dom sista tre var tagna utomhus och visade samma saker. Hon hade fort stoppat undan dom och inte sagt något om det. Trots öppenheten i deras relation hade Therese aldrig sagt något om bilderna, och Anna hade heller aldrig tagit upp det med henne eller berättat för någon av de andra tjejerna: Saker man vill hålla hemligt, bör få förbli det…
Hon berättade även att Therese brukade smygtitta på sin lillebror när han runkade. Han var vid den här tiden 13 år. Att hon till och med hade pillat och fixat till en ventil i väggen mellan hennes och sin brors rum så hon skulle se så bra som möjligt. Där hade hon sett när han satt framför datorn och tittade på porr, eller bara låg på sängen och runkade. Hon hade även ett par gånger sett honom och en kompis runka tillsammans där.
Alla dessa saker hon berättat för mig fick igång mina fantasier och det var spännande att veta alla dessa privata saker om dom. Vi satt samlade i soffgruppen: Anna satt i tresoffan och jag låg med benen över hennes, och de andra i fåtöljen och tvåsoffan. Vi pratade och skrattade om allt möjligt och blev nog efter ett tag alla ganska berusade, och då gled ämnet mer in på sex och sådant, och då lyssnade jag mer än pratade. Dom pratade om pojkvänner, lite om hur bra dom var, hur kåta dom var, och hur mycket dom runkade. Lena sa att hennes kille inte runkade alls, i alla fall inte när dom var ihop.
”Svammel” sa Therese. ”Alla killar runkar även när dom är ihop med en tjej. Ni har väl inte legat med varandra?”
”Nej, det är klart..”
”Då gör han det definitivt”.
”Tja… Jag har inte frågat, men jag har i alla fall inte kommit på honom någon gång”.
”Gör du det”? Det tog ett ögonblick innan jag fattade att Therese frågade mig. Jag tittade på Anna och visste inte riktigt vad jag skulle svara. Annas ansiktsuttryck visade att det nog var ok att berätta, så jag svalde och sa:
”Jo… nog gör jag det ibland”. Annica berättade att hon kommit på en kille som runkade i skogen en gång. Han hade sett Annica men bara fortsatt. Hon hade snabbt gått där ifrån.
”Då ville han att du skulle se”. sa Therese och halsade från ölflaskan. ”Jag tror ganska många killar skulle vilja visa kuken för tjejer”! I samma ögonblick som Therese avslutade meningen stelnade jag till då jag kände Annas hand smyga sig in under filten som låg över mig, och in i mina kalsonger. Hon kramade försiktigt kuken och den blev snabbt hård. Ingen annan såg detta eftersom filten dolde hennes hand men det kändes lite besvärande i alla fall.
”Jag tror att även om alla killar inte står i skogen och runkar och hoppas att någon ska se dom, så gillar nog de flesta killar att få visa sig” Sa Anna. Hon sneglade mot mig och log lite. Kunde det vara sant? Var hon på väg att hjälpa mig visa mig?
”Kanske är så” sa Annica. Anna klämde sakta på min kuk så att förhuden gled fram och tillbaka. Jag kände att det var kladdigt av försats och hennes fingrar gled lätt.
”jag vet en som gillar det i alla fall” sa Anna och nickade mot mig. Jag svalde av spänningen, och kände att jag blev röd i ansiktet!
”Jasså”! log Therese. Anna log lite pillemariskt:
”Vill ni se”? Dom andra visade en blandning av häpna ansiktsuttryck och nervösa skratt. Jag befann mig någonstans mellan den största upphetsning och skräck, och mitt hjärta bankade vilt! Ingen av dom andra svarade vare sig ja eller nej på frågan, utan jag såg att samtliga tittade mot det ställe på filten där mitt underliv befann sig. Anna drog ut handen från mina kalsonger och tog bort filten. Jag hade mjuka träningsbyxor på mig och det syntes att jag hade stånd genom dom. Ingen av tjejerna sa fortfarande något men samtliga skrattade lite nervöst. Anna tog tag i linningen till både kalsongerna och byxorna och tittade leende på tjejerna, när hon sakta drog ner dom en liten bit.
”Det här är inte sant”! sa Lena och dolde en häpen mun bakom handen. Annica höll teatraliskt handen för ögonen och var röd i ansiktet och skrattade nervöst. Då drog Anna ner både byxor och kalsonger, kuken sprättade fram och ställde sig stenhård rakt upp. Jag hörde hur tjejerna drog efter andan. Annica skrattade fortfarande nervöst och höll handen för munnen. De övriga visade alla stadier av häpenhet. Anna tittade på mig, log och viskade: ”runka nu” Det här var så oerhört upphetsande att jag knappt vågade röra kuken av rädsla för att komma direkt! Efter en stund så förde jag ner handen, slöt den om skaftet, och började sakta runka. Anna tog av mig byxorna helt och flyttade sig bort från mig så att jag låg ensam där i soffan med bara t-shirt på mig. En dröm hade gått i uppfyllelse: Jag låg framför tre av min tjejs kompisar och runkade! Dom stirrade tyst, häpet, och fascinerat. Alla var lite röda i ansiktet och Annica tog tre-fyra stora klunkar av vinet hon hade i sitt glas, och jag såg att handen darrade när hon ställde ner det. Det här var en stund jag inte ville skulle gå över snabbt. Jag ville njuta av situationen så länge jag kunde. Jag drog bak förhuden helt och greppade med två fingrar längst ner vid roten. Ollonet var svullet och mörkrött, och blankt av försatsen, blodådrorna avtecknade sig på skaftet, och jag presenterade kuken på det bästa sätt jag kunde. Anna sträckte sig fram och särade mina ben så att den ena stödde mot golvet. Samtliga stirrade fascinerat, och Anna bad dom komma närmare. Den första som tog det steget var Therese. Hon ställde sig på knä bredvid soffan, och snart hade alla gjort det samma.
”Jag har aldrig sett en kille runka förut” sa Annica.
”inte jag heller” sa Lena.
”Gör alla killar så här, drar upp och ner, eller kan man göra på andra sätt”? undrade Lena, och fnittrade. Jag runkade sakta, och svarade med ostadig röst:
”Dom flesta gör nog så här… Fast en del har jag hört gör så här”. Jag gnuggade händerna mot varandra med kuken mellan.
”En del ligger och juckar… på mage”.
”Brukar du göra det”? Nu var det Annica som undrade.
”Ibland” Jag runkade sakta upp och ner med handen framför deras nu längre inte så häpna ögon. Nu var dom mera upphetsade och nyfikna.
”Visa dom det” Sa Anna. Jag satte mig upp, tog mina kalsonger och lade dom där jag skulle placera kuken så att det inte skulle bli kladdigt, vände mig om och lade mig ner på mage. Jag placerade händerna under kuken och började sakta jucka mot soffan. Dom tittade intresserat på, och till min glädje såg jag att Annica ställde sig lite högre på knäna, och sneglade på min rumpa. Hon log, tittade mot Lena och nickade menande mot min stjärt som sakta guppade upp och ner bara en halvmeter från deras ögon. Jag tog tillfället i akt och särade på benen. Jag lät det yttre benet, det som var närmast dom, glida ner på golvet och kände att min stjärt blottades för dom. Nu skulle dom kunna se hur kuken gled fram och tillbaks på mina händer när jag juckade, och även kunna se hela min rumpa, framför allt när jag juckade uppåt, och putade med rumpan så skinkorna gled isär. Annica flyttade sig längre ner mot fotändan så att hon såg rakt in mellan mina ben, och dom andra flyttade efter. Till och med Lena som var längst upp mot min huvudände, ställde sig upp för att se bättre! Nu var dom ivriga och nyfikna. Dom hade nog aldrig varit i en situation där dom kunde få se på noga, ställa frågor, och undra. Jag slutade jucka och satte mig upp i soffan med särade ben, lutade mig bakåt som innan och runkade sakta. Dom satt kvar på knä alldeles framför mig, dom två närmast mitten med ansiktena inte mer än en halvmeter från kuken.
”Att den är kladdig och blank.. Det är inte sperma va”? sa Lena och pekade mot kuken där det trängde fram en klar droppe.
”Det kallas försats” upplyste Anna henne.
”Det blir så när man blir kåt. Det är för att det ska glida in lättare i tjejen” Förklarade jag.
”Ok, samma som att vi blir fuktiga” nickade Annica. Jag drog handen uppåt och fångade droppen mellan fingrarna och gned ut den över skaftet. Jag gled ner lite i soffan så rumpan hamnade ute vid sitsens kant, och lade upp ena foten på fåtöljens ena armstöd och den andra på soffbordet med benen brett särade. Nu hade jag Annica och Therese mellan mina ben, och Lena på ena sidan. Jag fortsatte att runka sakta. Jag såg åter igen Annica snegla mot min rumpa som nu syntes efter det att jag gled ner. Hon hade satt sig ner på hälarna, och som jag låg nu så hade hon ansiktet i höjd med pungen, och hade fri insyn mot min stjärt. Hon var tydligen nyfiken på den.
”Runkar du ofta”? frågade Lena.
”Beror på… nu när vi är tillsammans..” Jag log. ”Mest när det är ’den’ veckan”! Hon skrattade, och dom andra log också, även Anna!
”Men när det är så.. eller när du var singel”?
”Tja… en till ett par gånger om dan. Ibland kanske tre gånger om dan..”
”Oj” sa Lena, ”Så ofta” Hon log.
”Håller du på länge då.. alltså per gång du ’gör’ det”? undrade hon.
”Väldigt olika… Om jag har bråttom så kan det gå på under en minut… Om jag har tid, om jag kanske sitter vid datorn och tittar på bilder och filmsnuttar så kan jag hålla på kanske en timma…”
Annicas blick gick fortfarande allt som oftast nyfiket nedåt mot min rumpa. Anna hade tydligen märkt det också, för hon sa till Annica:
”Visst har han sexig stjärt”? Annica såg ut som hon överraskats med fingrarna i kakburken:
”Joo..” Dom andra gjorde mmm:ande miner med läpparna och nickade lite försiktigt.
”Han gillar att visa den också…” sa Anna.
”Har killar en G-punkt där? Alltså, har du märkt om det är så..? Jaa, du kanske inte…” Annica blev plötsligt lite blyg, och den röda färgen i hennes ansikte återkom för en stund. Jag förstod vad hon var ute efter:
”Jag tycker det är upphetsande att ”pilla” där, men någon G-punkt har jag inte märkt”. Annica och Lena verkade förlägna när det gick upp för dom att jag just hade berättat att jag brukade stoppa fingret i stjärten. Dom skrattade också lite nervöst.
”Det är nog inte så ovanligt att killar gillar det. En jag var med ville jämt att jag skulle göra det på honom”. sa Therese.
”Vem var det”? undrade Anna.
”Ante” sa Therese, och då skrattade dom alla.
”Nu sprutar jag strax!” Tjejerna tittade förväntansfullt på medan jag började runka snabbare. För att hetsa mig själv, och även bjuda Annica på något hon verkade vilja se, så förde jag bak ena handen och tryckte in långfingret i anus. Annica som satt mellan mina ben satt med öppen mun och stirrade på det jag gjorde. Jag hade väl inte då så stor erfarenhet av tjejers minspel, men hon förevisade alla tecken på att vara kåt!
”Nuu!” Jag kände hur pungen drog ihop sig och hur första strålen sperma rusade genom kuken och sprutade ut en halvmeter rätt upp och landade på min mage. Flera strålar, något mindre följde och sen var det över. Mitt hjärta bankade och jag pustade ut, och lät fingret glida ur min stjärt. Tjejerna skrattade lite och såg förlägna ut.
”Wow!” hörde jag från Lena, och hon applåderade försiktigt. Anna gick och hämtade papper och torkade av mig sperman. Jag satt kvar naken, och Annica räckte mig min öl och jag tog några djupa klunkar medan jag försökte fundera på vad jag egentligen hade gjort! Det hade kunnat bli hur pinsamt som helst men tjejerna slätade över det och ingen verkade ha något som helst emot det som inträffat. Jag tittade på Anna och hon log kärleksfullt mot mig. Hon hade gjort detta för min skull, för att jag fantiserade om det, och jag var väldigt tacksam!
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Det var en bra historia, mycket uppkåtande!
Jag gillade den här och det var en spännande fantasi... :p
 

curiousante

Medlem
Kön
Man
:) Gizza: Jag ska bättra mig med styckesindelningen till nästa gång! Det blev inte riktigt som jag tänkt när jag kopierade över det... Sorry!
 
Toppen