Fantasier om kvinnor och män i uniformer

Kön
Man
Det finns ju många olika uniformer. Klassiker är väl att män tänder på sjuksköterskor och kvinnor på brandmän.

Jag fantiserar då och då om kvinnliga poliser. Scenariot varierar från gång till gång.

Här är ett som jag kan tänka mig (blir väl som en novell men skit samma).


Jag har varit på krogen och går berusad hemåt i natten. Vinglar fram och tillbaka på trottoaren och välter några reklamskyltar.

En polisbil dyker upp och krypkör bredvid mig. Två kvinnliga poliser sitter i bilen. Den ena är blond och har hästsvans och kör bilen, den andra har mörkt hår i kort frisyr. Den mörkhåriga polisen verkar irriterad.

Den blonda polisen frågar mig hur det står till och hur långt jag har hem. Jag svarar att jag är trött, full och bara vill hem snabbt.

Den mörkhåriga med kort frisyr kliver ur bilen och går fram till mig där jag står och svajar. Hon tar tag bryskt i armen och leder mig mot bilen. Helt plötsligt trycker hon upp mig mot motorhuven. Jag ser att den blonda polisen stiger ur bilen. Hon säger befallande "nu tar jag över".

Jag blir lite rädd och ser inte vad som händer. Går från att vara slött berusad till att vara lite mer alert. Den blonda beordrar mig att sära på benen. Jag känner hur de tar på mig över rumpan och midjan. Fattar inte vad de håller på med. Tänker att de är idioter som håller på och haffar oskyldiga.

Jag frågar vad jag har gjort. Du fattar väl att du inte kan gå runt full på stan när du varit på krogen säger den mörkhåriga och i samma ögonblick känner jag hur hon greppar mig i skrevet. Det gör lite ont men samtidigt blir jag kåt.

Jag hör hur de pratar men inte exakt vad de säger eftersom motorn går på tomgång. Den blonda avslutar med ett "okej" och sätter på mig handbojor med händerna framför kroppen. Jag protesterar men hon säger att jag ska vara lugn och att handbojorna är för mitt eget bästa.

Den mörka sätter sig i baksätet bredvid mig. Bilen startar och jag frågar om de ska skjutsa hem mig. Den blonda säger inget utan vänder sig bara om och flinar.

Jag är trött och dåsar till. Vaknar till och känner en hand som försöker knäppa upp min gylf. Jag vågar inte göra något utan låter den mörkhåriga fortsätta. Kuken reser sig så smått. Hon viskar i mitt öra "var inte rädd, vi vill bara leka lite med dig". Hon tar av mig handbojorna och med ett vant grepp drar hon ner mina byxor. Kalsongerna sliter hon av snabbt.

Min kuk står hårt och hon tar batongen och daskar lite lätt på ståndet. I samma stund stannar bilen på en enslig och mörk plats en liten bit utanför stan. Den blonda byter plats till baksätet och jag sitter inklämd mellan de båda poliserna. De trycker sig mot mig och tar mig på kuken. Den mörkhåriga böjer sig ned och börjar suga mitt stånd, hon tar kuken långt in i munnen. Den blonda viskar i mitt öra "sen är det min tur....du kommer inte undan".

Den mörkhåriga suger skönt och jag har glömt deras omilda behandling tidigare. Jag vill smeka den mörkhåriga och tar henne på brösten. Hon slutar direkt att suga och väser irriterat "här är det vi som bestämmer när och om du får ta på oss". Jag blir rädd men lyder för jag vill att den mörkhåriga ska fortsätta suga för det är så skönt

Den blonda tar över. Den mörka polisen viskar befallande i mitt öra "när du kommer så måste du spruta mig i ansiktet, du får inte komma i min kollegas mun". Den blonda suger otroligt skönt så jag har svårt att hålla mig. Hon märker att jag är på väg att komma och ökar takten. Jag vågar inte bryta den mörkhåriga polisens order och lyckas få fram ett "nu...nu kommer jag". Hon föser snabbt undan den blonda polisen och är i precis rätt läge när jag kommer. Hon tar nöjt emot två-tre rejäla sprut i munnen och ansiktet. Sedan slickar hon kuken ren tillsammans med kollegan.

De beordrar mig att ta på byxorna och kliva ur bilen. Innan jag hinner fatta något kör de iväg med en rivstart. Jag får ringa en taxi för att komma hem.

http://bilder.media.fria.nu/1419/skalad.png


Sä här kan de också gärna se ut:

http://www.uk-cl.co.uk/pictures/albums/ ... 04_022.jpg
http://www.midnightdreamslingerie.com/i ... 208855.jpg

Sjuksköterskor är en annan favoritfantasi:

http://www.uk-cl.co.uk/pictures/albums/ ... 03_079.jpg
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Ledsen att göra dig besviken, runkaärskönt, men jag har "fel" uniform i mitt yrke...;)

Men det var en upphetsande fantasi som jag tror att du delar med många män.

Mina fantasier handlar dock inte om brandmän, är nog lite avdankad eftersom jag har brandman i familjen. Vad jag tänder på är händiga män, som t.ex. kan snickra. Tänder på händer helt enkelt, och om jag vet att mannen är händig så börjar ju fantasierna snurra om vad de händerna kan göra med min kropp, WOW!! Det är i alla fall något av det första jag tittar på hos män, händerna.

Men okej, jag ska inte vara sån, en vältränad muskulös brandman, ja, jag hade inte sagt nej till honom!!:p
 
Kön
Man
Rödluvan:

Ingen uniform är "fel" ;)

Kvinnliga väktare, militärer och tulltjänstemän är fler exempel. Flygvärdinna är fint. Och som jag nämnde tidigare kvinnor inom sjukvården. Jag låg inne på sjukhus för ett bra tag sen några dagar. Hade kontakt med två kvinnliga läkare och båda var snygga. Den ena var NÄRA mig vid en undersökning....mmmm vad härligt. Doftade gott gjorde hon. Hade även lite kontakt med en ung trevlig och snygg undersköterska i helvit dress.

Hur vill du att händerna på en man ska vara Rödluvan? Ådriga, håriga, kraftiga fingrar eller något annat attribut?

Mmm, händer är fint. När jag runkar till bilder på tjejer som strippar tittar jag ofta på händer. Tänder mest på naglar utan lack och helst inte för långa. Storleken på händerna är inte så viktig.

Har du någon fantasi om snickare/hantverkare? Låt höra, jag är nyfiken...jag menar lite mer detaljerat.
 

Mikke74

Medlem
Kön
Man
japp uniformer är sexiga ,de inger lite respekt på samma gång , kvinnor i uniform är inte fel att drömma om
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Skulle nog inte ha något emot at bli arresterad av en polis om den ser ut på bilderna som "runkaärskönt" har postat i sin tråd. Hon med lårhöga stövlar skulle jag inte ha något emot att bli tatt in av, hel max:):p:)

Runkare
 

Tonher

Medlem
Kön
Man
Ja, det är ju nått speciellt med kvinnor i uniform. För egen del tror jag att det signalerar självständighet och självförtroende. Å det är ju såååå tändande. En tjej som vet vad hon vill och inte har några som helst problem att stå för det, å sen är jag lost....Uniformen känns lite som ett medvetet val och starkt ställningstagande.

Flumigt, ja kanske. Men så tänker jag i.a.f.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har nog blivit avtrubbad inför uniformer helt enkelt, men jag vill gärna veta mer om era fantasier där ute!!;)

runkaärskönt:

Vet inte vad det är för händer exakt som attraherar mig, inte för korta fingrar, inte slanka, smala och långa. Det har nog dessutom att göra med hur händer, fingrar och naglar ser ut ihop, helheten. När jag ser ett par händer som jag tänder på, då tänker jag på hur det skulle kännas om de händerna smeker mig. Hur det skulle kännas att ha de händerna smekandes mina bröst och min klitoris. Blir upphetsad bara av att fundera på det!
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Rödluvan och runkaärskönt: Menar inte att avbryta er diskussion men det låter som en bra grund för en ny bild-tråd :cool:

/Billy.
 
Kön
Man
Ja att diskutera händer och visa bilder. Finns ju intresse för det! Bra tips.

Jag vill ändå svara på Rödluvan om händer:

Händer är ju ett viktigt redskap vid sex. Och faktiskt viktigt hur de ser ut eller i alla fall sköts. Rejält narig/sprucken hud och skit under naglarna är inte upphetsande. Just skit under naglar förstår jag mig inte på. Gäller speciellt killar. Varför inte klippa naglarna istället!? Men det är ungefär samma kategori killar som inte byter kalsonger regelbundet....

Kvinnans händer/naglar ska vara välvårdade. Helst ser jag att fingrarna inte är för korta och knubbiga men det är ju inget att göra åt om så är fallet. Det enda som jag riktigt ogillar är sönderbitna fransiga naglar och nagelband. Och skit under naglarna!

Rödluvan, du skrev att du tänder på händiga män som t ex kan snickra. De har ju också en sorts uniform. Lite nyfiken om du ändå inte har någon fantasi om t ex en hantverkare som kommer på besök och ska fixa något i din bostad. Du har stopp i avloppet och så kommer en rörmokare med verktygen i högsta hugg....
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag skulle precis svara att jag inte fantiserar om främmande män och att mina fantasier oftast har en gnutta verklighet i sig. Jag skulle inte ha sex med en främling i verkligheten och jag skulle inte ha det i fantasin heller. MEN, jag har faktiskt haft fantasier om en hantverkare på jobbet.

I fantasin har vi haft sex på massor av olika ställen på jobbet, han var min onanifantasi under en månad eller så. Tills jag mer och mer introducerade en annan man som onanifantasi, en annan händig man på jobbet.

Jag fantiserade om att han tog tag i mig, kysste mig. Ivrigt slet vi av varandra kläderna och hade underbart, upphetsande sex precis där vi stod. Jag fantiserade om att jag gick fram till honom, kysste och smekte honom, gick ner på knä och sög av honom.

Mycket upphetsande att gå omkring på jobbet och sedan träffa denna man som jag haft sex med dagen innan, i fantasin alltså. Han måste tycka att jag brukar le lite konstigt mot honom...:)
 
Kön
Man
Rödluvan,

härlig fantasi! Hantverkare har ju oftast en sorts uniform på sig så det räknas in under den här kategorin tycker jag.

Jag känner igen det där att man ser/träffar "sexpartnern" på jobbet som man hade som onanifantasi t ex innan man la sig på kvällen. Just nu fantiserar jag inte om någon eller några på jobbet men förr gjorde jag det väldigt ofta, i princip varje kväll under en lång period. Kom ibland på mig själv att tänka "ja där är hon som var med på gruppsexet".

Jo jag tycker också att det ska vara något sånär verklighetstrogna fantasier och att man helst ska ha en relation till personen. Hm, jag då förstår jag att du inte gärna fantiserar ihop nåt om en rörmokare som kommer på besök en gång.
 
Toppen