fantiserar ni om dominans?

  • Thread starter lester64 (slutar på egen begäran)
  • Startdatum
L

lester64 (slutar på egen begäran)

Gäst
Hej tjejer,

jag undrar hur vanligt det är att: när ni onanerar att ni fantiserar om att bli dominerade av en man...alltså att ni har en väldigt undergiven roll.

/Lester
 

Josefinfin

Ny medlem
Kön
Kvinna
Dominans och dominans. man kommer att tänka på piskor och handklovar och sånt när man säger dominans tycker jag. jag gillar när man ger och tar. Om en partner är lite "våldsam" och bestämd är det nåt jag tänder på om jag själv är lika upptänd. Att "leka" dominant tycker jag känns lite trist.
 
H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
Kan nog hända... En härlig manling bestämdhet med ömmande kärlek...
 

laroh

Medlem
Kön
Man
I min fantasi så ingår inte piskor, men väl en annan typ av dominans. I mitt fall blir det lydnadslekar där kvinnan MÅSTE lyda för att slippa hemska straff. Det jag säger åt henne innebär att visa mus och bröst i olika sammanhang på stan, i bussen, på fiket mm. Kanske en avsugning i parken, där det passerar människor som upptäcker vad hon har för sig. Alltihop i små steg med mer och mer naket, mer och mer vågat. Det ger mig ett rejält stånd att bara beskriva fantasin här. Finns det nån mer som gillar denna typ av fantasier?
 

prevo7

Medlem
Ålder
38
Kön
Man
Jag börjat ha nästan exakt samma fantasier på sistone... fast med undantaget att det är jag som måste lyda kvinnan för att undslippa hemska straff :oops:
 

Njutningen

Ny medlem
Kön
Man
Ofta känner jag att det förvätas att mannen ska ta tag i det hela vore skönt om respektive ibland tog besluten och var den ledande.
 

madde30

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag fantiserar nästan enbart om att bli dominerad av en man. Ofta börjar det med att han klär av mej väldigt bestämt och fortsätter med att berätta för mej vad jag ska göra med mej själv och honom. Inga piskor och avancerat, men en liten smisk på rumpan då och då tänder jag på. Då blir jag verkligen våt!
 
G

Guest

Gäst
Absolut!

Är en av mina mest återkommande fantasier! Att domineras totalt av en man och vara helt i hans händer! :p
 

anna_6446

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Jag älskar att bli dominerad av en hårdhänt man. lite lätt slit i håret och lite smisk och så order om vad jag ska göra...:)
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ohja det händer ganaska ofta att jag fantiserar om att bli dominerad.

Tanken att känna mig dominerad,utlämnad, inte bestämma över mig själv mm...lite tabu det tänder mig enormt...!:oops:
 
Toppen