Fantiserar om kvinnors onani...

Cissi

Medlem
Kön
Man
....och detta är ett tilläggsämne på det jag svarade på "onanera åt andra" att jag som kvinna kan bli explosionskåt av att se en annan kvinnas blöta, kåta & uppsvällda klitta. Jag onanerar varje dag och det jag fantiserar om mest såvida inte min kille finns i min närvaro är faktiskt en annans kvinna onani.

Skulle vilja träffa en kvinna som tyckte likasinnat utan att skämmas och utan att för den sakens skull vara bisexuell. Jag är i o f bi men jag har aldrig onanerat ihop med en annan kvinna. Skulle varit en helt klart våt upplevelse.

Visserligen finns det inget som gör mig mer kåt och våt än en mans stora kraftfulla sprut i en runkakt, men det är mer eller mindre upp och ner, ner och upp och så sprut sprut och sen då....ja lite dragandes i skinnet samtidigt som han intensivt glor ner på den falande kuken och man själv ska beundra detta verk.....SORRY men detta är bara hur jag kan se det.

En kvinna smeker och rör och jag går till mig själv hur jag onanerar på många olika vis och kvinnors onani kan jag tycka är mer sensuellt och mer upphetsande i längden än en killes dragandes i skinnet, som jag hört en skånska säga "rulla skinned" hihihihi.

Så håll i er grabbar....här är en brud som föredrar andra kvinnors onani....men även era runkakter, speciellt när det lyckas komma rakt på klittan samtidigt som det går för en själv....

Never fake an orgams
 

pernik

Medlem
Kön
Man
Härligt inlägg.... tyvärr kan jag ju bara erbjuda en runkraket då... :) Det är en av mina största fantasier att få runka inför en främmande kvinna...
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
Synd att dian karlar bara dragit upp och ner. Det finns hur många sätt som helst att onanera på som pojke.
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Enlighten us = upplys oss.

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

Bigload

Medlem
Kön
Man
Jadu Cissi...det där låter ju väldigt intressant...men har du träffat på nån kille som sprutar riktigt mycket då?
För mig kommer det typ 10-15 sprut och de flesta av dem sprutar minst två meter långt....det blir ganska långa orgasmer, jag sprutar i typ 15 sekunder...så det blir en hel del att titta på ;)
det skulle väl inte vara tråkigt?
 

MissVanilla

Medlem
Kön
Kvinna
håller med dej Cissi,andra kvinnors onani är så himla upphetsande. att onanera på samma gång som en annan kvinna skulle tända mej jättemycket tror jag!
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
;)hur det än är flickor, ni som är bi och vi killar gillar ju samma saker av naturen, naturens främsta konstverk är kvinnokroppen, den så har väll alltid blivit satt på pedistal oxo

live to ride!
 

MissVanilla

Medlem
Kön
Kvinna
mmm,sitter just nu med handen mot min kåtvåta fitta och onanerar med ett finger på klittan. fantiserar om att se en annan kvinna sitta helnaken framför mej och visa hur hon onanerar allra skönast..och samtidigt visa henne hur jag tillfredställer mej bäst...visa upp oss för varann med fingrar eller stavar mot fittorna tills det går för oss!/MissV
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
MisssssV. det är inte bara drömmar om en annan kvinnas onani som hetsar dej, du gillar bestämt en annan lek okså, ska vi kalla den "hetsa killar till sprut", är inte vetskapen om hur många sprut varje "vått" inlägg från din sida åsamkar eggande för dej?? tänk om du fick varje inläggs samlade "sprut" hopklippt på en video!

live to ride!
 

kaka

Ny medlem
Kön
Man
mm jag är oxå kåt, sitter och gnider min våta fitta mot skivbordsstolen, mm, snart ska jag börja leka lite med mina fingrar pa min bultande klitta. jag fantiserar oxå om tjejer när jag onanerar, en gång onanerade jag med en annan tjej, det gick för oss båda samtidigt 2 ggr under lopper av bara några minuter. mm det var skönt, blir ännu mer kåt nu när jag tänker på hur hon lät när det gick för henne. ååhh
 

redhead

Ny medlem
Kön
Man
ååh..shit vad jag blir kåt av att läsa hur ni tjejer onanerar.. det är en ny sida jag upptäckt hos mig på sista tiden... har börjat porrsurfa lite o kolla efter tjejsex.. hmm det trodde jag aldrig! jag som alltid älskat KUUK.. men det skadar väl inte att va nyfiken.. eller?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
det e skööönt att fantisera om hur ni tjejer sitter å leker med er själva...
å tillsammans..... mmm snacka om att man blir sugen på att titta på....





Smisk! känslan som sitter i
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Det gör mig kåt att se en kvinna sitta och onanera, det är inta bara du Cissi som blir kåt av de'. tror de flesta manfolk blir helt galna av kåthet.:D

Kåt runkare
 
Toppen