fantiserar om tjejen med andra killar

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
JA. När jag onanerar tänker jag ofta på min kille tillsammans med någon annan tjej. Helt sjukt för jag skulle bli grymt svartsjuk i verkligheten. Men ändå tänder jag på det på något sätt.:p
 

brakille

Ny medlem
Ålder
44
Kön
Man
samma här. Skulle bli helt förstörd om hon var med någon annan. men varenda gång hon festar utan mig så fantiserar jag att hon hittar någon annan kille och har sex med. Jag blir sjukt kåt av tanken.
Fantiserar också om att hon fantiserar om andra killar när vi har sex.
 

ta min hustru

Ny medlem
Kön
Man
Har en stark lust att se min fru med särade ben och främmande kukar i sig,
någon som vill utbyta fantasier, erfarenheter, fritt forum om detta eller på cammen?
trevlig helg alla
 

Indira

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Jag tror jag skrivit om det här tidigare, i en annan tråd, men ibland flyter tänkta, berättade och skrivna fantasier ihop till något.

Jag fantiserar ofta om detta med att bli knullad av andra män medan min man är med, eller sitter och tittar på. Han kan vara den som styr alltihop, väl medveten om att jag har sådana fantasier men inte riktigt vågar leva ut dem. Eller det kan vara en liten fest där jag är den enda kvinnan och min man låter mig råka illa ut.

Du kan ju alltid läsa min novell "Runkträffen" som är en variant på detta tema, och säga vad du tycker om den.

Jag har inte fantiserat runt temat att det sker mot min mans vilja, men det kanske också kan vara eggande.
 

palle

Medlem
Kön
Man
Jag fantiserar ofta om att min flickvän knullar med andra. När hon är ute och festar fantiserar jag om att hon beter sig som en riktig slampa, att hon strippar på dansgolvet och suger kuk inför folk och sånt. Tanken gör mig så fruktanvärt kåt.

Har även skrivit några noveller där jag berättar om mina fantasier.

mvh Pälle
 

LindaEP

Välbekant medlem
Jag och min sambo har en gemensam kk. Det är en av min sambos barndomsvänner. Min sambo älskar att se på när vår kk knullar mig.
Ett hett tips. Vi har köpt en sk kukbur som min sambo numera har på sig när han tittar på. Den gör att han inte kommer åt att runka. Han säger att det spänner så härligt i kuken när den försöker resa sig utan att ha något utrymme att göra det.
 

Bisexual

Medlem
Ålder
33
Kön
Man
Jag och min sambo fantiserar om detta både att ja är med och att hon låter sig bli uppraggad på krogen. Hon har min tillåtelse att följa med nån hem och hon ska göra detta om hon får en bra tillfälle:) gör av mig när det blivit verklighet
 

javisst

Medlem
Kön
Man
Min tjej har berättat mycket om sitt sexliv innan oss, älskar historierna hon berättar, bla när hon fick ögonkontakt med en betydligt yngre kille på en krog i våran lilla stad, när han gick mot toaletten så följde hon efter och efter en snabb kyss så gick de in och hon gick direkt ner på knä och tog fram den största kuken hon sett och började suga, han kom i hennes mun varefter hon gick tillbaka till sitt bord där hennes vänner satt och fortsatte kvällen som om inget skett..

Hon är den absolut snyggaste tjejen jag haft och tanken på att hon slampat sig tänder mig oerhört! :)
 

Strumpbyxan

Medlem
Mina två ex har båda haft samma fetish som mig och även då av att bli knullade i både möjliga och omöjliga situationer
De tände av att se mig bli tänd av att jag fick se många fina stora kukar tränga in i mina ex och spruta dem helt fulla
Givetvis forsatte vi sedan ensamma hemma
Så gott att slicka och knulla fullsprutad skönt kåt flickvän och sambo.
 

Playoff

Aktiv medlem
Kön
Man
Har ofta fantiserat om mina ex och min nuvarande fru med andra killar. Det har inte blivit så men det var nära en gång.
 
Toppen