fantiserat om X

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej!
Tänkte höra om nån här inne nån gång onananerat och fantiserat om en tidigare tjej eller kille?
Jag brukar fantisera om några X och runka ibland och även ibland ta fram gamla bilder på dem.
 
G

Guest

Gäst
Klart att de händer att jag runkar och tänker på ex.flickvänner. Det är ju en rättighet man har:)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
självklart. det tror jag alla gör nån gång då o då. finns väl alltid nån gång som bara vara sådär grymt upphettsande att man inte kan glömma det.
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
det jobbiga är att den jag oftast fantiserar om blåste mig rejält.
tog flera år innan jag blev "normal" igen.
fattar inte efter så många år som gått att hon fortfarande tänder mig!
märkligt.
 
G

Guest

Gäst
Hehe... självklart. Är nog 90% av fantiserandet...

Hej!
Tänkte höra om nån här inne nån gång onananerat och fantiserat om en tidigare tjej eller kille?
Jag brukar fantisera om några X och runka ibland och även ibland ta fram gamla bilder på dem.
 

Carl2

Ny medlem
Kön
Man
Klassiker! Klart man fantiserar om heta stunder med före detta flickvänner. Minns när jag träffade ett ex ute för många år sedan. Vi satt och pratade och efter en stund blev jag superkåt av hennes närhet.
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Oj.. men jag måste skilja mig från mängden och säga Nej på den frågan!

Jag sexfantiserar i n t e alls om ex.. Kan däremot komma på mig själv att tänka tillbaks och sitta och undra vardagliga saker som "undrar hur han har det idag" osv.
Men sex? Neeee..... gjort är gjort!:cool:

Däremot sexfantiserar jag ibland om såna man aldrig hade sex med, men hade chansen.:cool:
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Oj.. men jag måste skilja mig från mängden och säga Nej på den frågan!

Jag sexfantiserar i n t e alls om ex.. Kan däremot komma på mig själv att tänka tillbaks och sitta och undra vardagliga saker som "undrar hur han har det idag" osv.
Men sex? Neeee..... gjort är gjort!:cool:

Däremot sexfantiserar jag ibland om såna man aldrig hade sex med, men hade chansen.:cool:
Håller med dig. Jag kan ibland också tänka på hur allt varit om saker och ting slumpat sig annorlunda, om man tagit de chanser man fått och så vidare. Det som man då tackade nej till eller valde bort till fördel för annat som med tiden också visade sig vara dumt. Jag ångrar fortfarande att jag inte bara tog för mig och njöt av en granntjej som bara gjorde allt för att få mig i säng, jättesöt och trevlig men just då hade jag fått för mig att jag hade börjat mitt seriösa och vuxna liv, så vi var bara kompisar under en lång period. Då hon ringde mig för ca 6 år sen pratade vi om att vi hade allt utom sex, och fan vad vad jag ångrade mig. Nu är läget annorlunda och vi bor långt ifrån varandra. Det är som de visa säger, man ångrar oftare det man inte gjorde än det man gjorde... :(
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Oj.. men jag måste skilja mig från mängden och säga Nej på den frågan!

Jag sexfantiserar i n t e alls om ex.. Kan däremot komma på mig själv att tänka tillbaks och sitta och undra vardagliga saker som "undrar hur han har det idag" osv.
Men sex? Neeee..... gjort är gjort!:cool:

Däremot sexfantiserar jag ibland om såna man aldrig hade sex med, men hade chansen.:cool:

Håller med på exakt alla punkter! Dito! :love:
 

Handfast

Aktiv medlem
Kön
Man
Klart man gör fast också ofta om en Vän som jag hade i ungdomen, vi blev bara vänner men det hängde liksom i luften men jag var ung oerfaren och blyg, men fantasierna var desto livligare då...och nu *L*
Sen har jag ju knutit nåra kontakter här med som får sin beskärda del av de "våta drömmarna"...:oops:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Svarar detsamma som Mother och Frida A - fantiserar inte om mina ex...

Det finns ju massor med presumtiva att fantisera om;):cool::p
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Im here, Im here!!!
*hoppar jämfota*

Im here Im here!!
*vinkar så armen hoppar ur led*

:D
 

stefan71

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag tänker alltid på ett ex när jag runkar...hur jag och bästa polaren från den tiden knullar henne tillsammans.

Brukar tänka att hon ligger på rygg och blir knullad av honom samtidig som jag smeker hennes klitta, suger på hennes bröst och kysser henne... ;)
 

Mr XXX

Medlem
Kön
Man
Absolut, ett av mina häftigaste sex upplevelser var en engångsgrej med en arbetskamrat, den tänder mig ofta, tyvärr är vi båda gifta så det är liten chans till uppleva det med henne igen..
 
Toppen