Favorit ställningar

fat_boy

Medlem
Kön
Man
Jag skulle vilja veta vilken ni tycker är eran favorit sex-
ställning. Min favorit är utantvekan tjejen riddandes på min kuk.
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
definitivt bakifrån, 69:n tycker jag är lite jobbig, speciellt då tjejen är mycket kortare i kroppslängd :oops:
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Bakifrån eller ridställningen, antingen att jag rider killen med ryggen mot han eller tvärtom.
 

sugen

Medlem
Kön
Man
Vi gillar båda när hon sitter gränsle och rider mig men jag sitter även upp....svårt att förklara hehehee.....men sedan e ju 69:an aldrig fel...förstår inte inlägget med kroppslängden då jag är 25cm längre än min sambo och vi har aldrig haft problem....
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Får nog instämma i att både 69:an och bakifrån e grymma...stående bakifrån utomhus mot ett träd eller inne i köket mot ett högt barbord e ju det bästa...
 

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
Tjejen på rygg med en dyna under rumpan. Jag på knä mellan hennes särade ben. Det ger femdubbel njutning: (1) själva känseln i kuken, (2) att se den glida in och ut ur fittan, (4) att smeka klittan eller att se när non smeker själv (vilket är oslagbart upphetsande), (4) se brösten och ev. ha en hand ledig för dom och (5) se varanda i ögonen när man njuter ihop!
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Bakifrån, så härligt att se stjärt och rygg, så kan man smeka brösten med, så sexigt!
69:an , ja helt underbar den med, både om man är över eller under...
 

Lisa 26

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Att sitta ovanpå och själv kunna styra är skönt. Det är lättare att smeka kittlaren samtidigt vilket gör att jag kommer skönt med en kuk inne i mig på samma gång.

Bakifrån dvs. i rätt hål och kunna onanera är också skönt.

Lisa
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Bakifrån, gärna stående:p

69:an. Jo, den är inte dum. En variant jag fick prova på en gång var med kuken mellan hennes bröst och hennes tunga i min bak :p Det var otroligt upphetsande.
 
G

Guest

Gäst
:)
min favvo är 69, missionär, när tejen rider en, bakifrån och analt om i missinären och bakifrån
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Tjejen på rygg med en dyna under rumpan. Jag på knä mellan hennes särade ben. Det ger femdubbel njutning: (1) själva känseln i kuken, (2) att se den glida in och ut ur fittan, (4) att smeka klittan eller att se när hon smeker själv (vilket är oslagbart upphetsande), (4) se brösten och ev. ha en hand ledig för dom och (5) se varanda i ögonen när man njuter ihop!

Kan inte annat än hålla med...känslan sitter inte enbart i könsorganen utan även i att kunna ha ögonkontakt och se varandras njutning....:p
 
G

Guest

Gäst
Bakifrån är det bästa- Fittan kramar kuken så bra och det finns inget skänare än att komma så. Sen är ju 69:an härlig också.
Jag gillar även när tjejen rider mig.
 

Stockholmarn

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
Håller med patron fullständigt, blir en sån ewxtranjutning när man kan ha ögonkontakt och kyssas samtidigt, det är min favorit iaf :)
 
Toppen