Favorit ställningar

Janne K

Medlem
Kön
Man
Tjejen på rygg med en dyna under rumpan. Jag på knä mellan hennes särade ben. Det ger femdubbel njutning: (1) själva känseln i kuken, (2) att se den glida in och ut ur fittan, (4) att smeka klittan eller att se när hon smeker själv (vilket är oslagbart upphetsande), (4) se brösten och ev. ha en hand ledig för dom och (5) se varanda i ögonen när man njuter ihop!

Kan inte annat än hålla med...känslan sitter inte enbart i könsorganen utan även i att kunna ha ögonkontakt och se varandras njutning....:p

Håller med er båda, men ibland gillar jag när tjejen står på knä på sängen med putande rumpa och jag tar henne bakifrån utan att röra henne med nåt annat än k-ken. Jag ser hur den går in och ut och den enda kontakt som finns mellan oss är könsorganen. Väldigt speciell känsla! Oftast strävar vi dock efter maximal kroppskontakt.
 

fat_boy

Medlem
Kön
Man
Kul att kvinnliga användare skriver oxå, ibland känns det som hela
denna sida är en enda stor "korvfest" ;) (inte för att jag klagar)
 

Steph

Medlem
Kön
Man
Tycker nog att missionären med hennes ben uppdragna och ev. jag själv p åknä framför är rätt oslagbar. Ger bra kontroll på rörelser, man ser bra etc. Men bakifrån är också läckert. Fast där kan jag ha lite svårare att hålla mig. Det blir nästan för skönt med stjärten mot magen. :) Svårt att välja. Beror lite på vilken tjej och viljet humör man är på, vad man känner för. Gillar också 69:an, helst jag under. När det gäller rida så undrar jag om det inte är allra läckrast när hon sitter med stjärten vänd mot mitt ansikte. Ser häftigt ut och känns skönt.
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Gillar när jag sitter i soffan och hon rider mig med ansiktet mot mitt. Man har händerna fria till att smeka brösten/baken då.
Fast en 69 där jag är underst och får hennes mus pressad mot ansiktet är läckert med :p
 
G

Guest

Gäst
Bakifrån fast liggande. Stöter emot g-punkten då. Kommer hårt och omedelbart...

En av min favoriter, bakifrån, men ändå mycket hudkontakt. Har ofta mycker stor effekt på tjejen. Sen kan man ha sina händer både här och där :p.
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Kanske lite tråkigt men absoluta favoriten är missionären då hon dragit upp benen så jag kan stöta djupt. Skönt att kunna se varandra i ögonen. Bakifrån liggande på sidan är skön också då jag kan smeka klittan samtidigt som jag knullar henne.
 
G

Guest

Gäst
Det finns en ställning för varje tillfälle;) Atmosfär och stämning avgör.

Men det är klart bakfrån är aldrig fel.Lååååånga Sköna Härliga juck...Höften mot en mjuk och härlig rumpa.MMmmmmmmmmmmm:p:p:p
 
G

Guest

Gäst
Svårt att säga en favorit. Jag och mitt förra ex testade så många ställningar så jag kommer inte ens ihåg hälften. Men 69.an tcker jag överskattad, blir för meckigt. Men att man typ sätter sig i stora sköna soffan och tjejen rider med magen mot en är fan inte fel. Sen vänder man på det så att hon sitter med benen uppdragna och att man liksom kör armhävningar. Fan, Det e en vacker syn när man tittar ner mot magen *blir tårögd*. Sen är doggy pårrigt och skönt! :)
 

Arctor

Medlem
Kön
Man
En variant på doggystyle. Tjejen har huvudet och överkroppen ner i kudden osv, så hon står inte på alla fyra direkt, utan mera stående på knä och har rumpan i vädret och sen med benen brett särade. Jag står med benen ganska tätt ihopp mellan hennes ben och stödjer mina armar på hennes höft/övre skinkor. Lägger tyngden på henne där genom mina armar. Sen kör man, hårt och rytmiskt i hennes fitta. Kommer åt bra ställen på både henne och mig då pga fixeringen av hennes höft via min tyngd, samt den lite nedåtvinklade vinkeln. Dåligt med det är att man kommer ganska snabbt för det är så fantastiskt skönt.

Vanlig doggy med henne på alla fyra alternativt stående är fint också. Håller om höften och kör riktigt jävla hårt. Hennes favorit. I den här ställningen kan jag köra väldigt länge så länge man minskar på takten.

Patrons beskrivning ovan av missionären är väldigt trevlig också, tycker om det visuella där. Sen kan man se varandra i ögonen där, väldigt intensivt och nära blir det.

Sen är nog den sista favoriten att bli riden i långsam takt så man känner varje centimeter av hennes innanmäte mot kuken. Bli riden är också en sån ställning jag kommer enklast av; avslappnad och på rygg medans hennes innanmäte smeker kuken på väldigt rätt sätt.
 

Gorman

Medlem
Kön
Man
..sxigaste ställningen för mig är nog när jag ligger på rygg och tjejen rider på mig sittande med ansiktet mot mig och när hon kommer sänker hon sig ner över mig och jag sätter min sats i henne, ..jag så blir det ju inte så alltid samtidigt. Jag blir också himla kåt när hon sitter med ryggen mot och jag ser hennes rumpa röra sig...och så är ju förstås 69-an kalas när man är nybadad, va...
 

fat_boy

Medlem
Kön
Man
Den sexigaste ställningen hitills är nog utan tvekan
bakifrån, det är så jävla hett o se kuken åka ut och in
i hennes våta Fitta och höra hennes stön :D
 

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
Hon på knä på sängkanten, jag bakom. Det ger fint manöverutrymme att trycka ner huvudet mot sängen, daska rumpan, dra i håret, hålla i axlarna, om höften, föra in en arm under henne och ta på brösten eller klittan, dra upp henne mot mig och hålla hennes hals hårt, munknulla henne med fingrarna, hålla hennes armar bakom ryggen så att hon bara lutar sig på knä och ansikte etc etc. Allt medan man knullar henne hårt bakifrån. Och det är undebart att ge henne en skön behandling för att sen ge henne kuken och dra sig tillbaka för att se hur hennes bak och fitta reflexmässigt försöker närma sig kuken. Ja, varianterna är oändliga.
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag älskar när jag får rida min killes stora kuk. Helst "som vanligt", att han ligger på rygg och jag sitter gränsle över honom och får kuken djupt in i mig. Lutar huvudet bakåt och hans händer slåss om att få ta på hela min framsida... Han + hans kuk + den ställningen är den enda som kan få mig att komma vaginalt (av 12 tidigare sexpartners). Har aldrig varit med om det ... än, men det har varit sjukt nära många ggr så vi jobbar på det ;)

Sen älskar jag även när jag sitter på ena långsidan av badkarskanten lutad bakåt med händerna på toalocket och han sitter på huk framför mig och fyller hela mig med sin härliga kuk. GRRRRRRRRRR!!!

Missionären med mina ben på hans axlar får honom också att komma in sådär skönt långt som jag bara ääälskar!

En till sak (shit vad sugen jag blir nu, var är han när man behöver honom?! :D) är när vi ligger sked och sover och jag vaknar av att han trycker mig mot sig. Hans kuk trycker mot min rumpa, hans händer kommer trevande sådär bestämt men ändå mjukt... först över rumpan, sen fram över min mage och upp mot brösten och sen ner mot klittan som han ger en omgång samtidigt som han sakta trycker in kuken i musen bakifrån. Sen knullar vi så, sådär sakta och mysigt nyvakna...

AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGHHHH vad sugen jag är nu!!!
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Jag älskar när jag får rida min killes stora kuk. Helst "som vanligt", att han ligger på rygg och jag sitter gränsle över honom och får kuken djupt in i mig. Lutar huvudet bakåt och hans händer slåss om att få ta på hela min framsida... Han + hans kuk + den ställningen är den enda som kan få mig att komma vaginalt (av 12 tidigare sexpartners). Har aldrig varit med om det ... än, men det har varit sjukt nära många ggr så vi jobbar på det ;)

Sen älskar jag även när jag sitter på ena långsidan av badkarskanten lutad bakåt med händerna på toalocket och han sitter på huk framför mig och fyller hela mig med sin härliga kuk. GRRRRRRRRRR!!!

Missionären med mina ben på hans axlar får honom också att komma in sådär skönt långt som jag bara ääälskar!

En till sak (shit vad sugen jag blir nu, var är han när man behöver honom?! :D) är när vi ligger sked och sover och jag vaknar av att han trycker mig mot sig. Hans kuk trycker mot min rumpa, hans händer kommer trevande sådär bestämt men ändå mjukt... först över rumpan, sen fram över min mage och upp mot brösten och sen ner mot klittan som han ger en omgång samtidigt som han sakta trycker in kuken i musen bakifrån. Sen knullar vi så, sådär sakta och mysigt nyvakna...

AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGHHHH vad sugen jag är nu!!!

Låter väldigt mysigt, och sexigt!!
JAg behöver inte rada upp mina favoriter, eftersom du redan gjort det! ;) Förvisso aldrig testat den med badkarskanten, men hemma hos oss skulle det ändå inte funka! ;)
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag älskar när jag får rida min killes stora kuk. Helst "som vanligt", att han ligger på rygg och jag sitter gränsle över honom och får kuken djupt in i mig. Lutar huvudet bakåt och hans händer slåss om att få ta på hela min framsida... Han + hans kuk + den ställningen är den enda som kan få mig att komma vaginalt (av 12 tidigare sexpartners). Har aldrig varit med om det ... än, men det har varit sjukt nära många ggr så vi jobbar på det ;)

Sen älskar jag även när jag sitter på ena långsidan av badkarskanten lutad bakåt med händerna på toalocket och han sitter på huk framför mig och fyller hela mig med sin härliga kuk. GRRRRRRRRRR!!!

Missionären med mina ben på hans axlar får honom också att komma in sådär skönt långt som jag bara ääälskar!

En till sak (shit vad sugen jag blir nu, var är han när man behöver honom?! :D) är när vi ligger sked och sover och jag vaknar av att han trycker mig mot sig. Hans kuk trycker mot min rumpa, hans händer kommer trevande sådär bestämt men ändå mjukt... först över rumpan, sen fram över min mage och upp mot brösten och sen ner mot klittan som han ger en omgång samtidigt som han sakta trycker in kuken i musen bakifrån. Sen knullar vi så, sådär sakta och mysigt nyvakna...

AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGHHHH vad sugen jag är nu!!!

Låter väldigt mysigt, och sexigt!!
JAg behöver inte rada upp mina favoriter, eftersom du redan gjort det! ;) Förvisso aldrig testat den med badkarskanten, men hemma hos oss skulle det ändå inte funka! ;)

Vad snäll jag var som radade upp dem åt dig då ;):D

Ni får se till att ta en välförtjänt "paus" på toa om ni är hos någon med badkar (om det var därför det inte skulle funka hemma hos er - för att ni inte hade nått sånt?) ;)
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Jag älskar när jag får rida min killes stora kuk. Helst "som vanligt", att han ligger på rygg och jag sitter gränsle över honom och får kuken djupt in i mig. Lutar huvudet bakåt och hans händer slåss om att få ta på hela min framsida... Han + hans kuk + den ställningen är den enda som kan få mig att komma vaginalt (av 12 tidigare sexpartners). Har aldrig varit med om det ... än, men det har varit sjukt nära många ggr så vi jobbar på det ;)

Sen älskar jag även när jag sitter på ena långsidan av badkarskanten lutad bakåt med händerna på toalocket och han sitter på huk framför mig och fyller hela mig med sin härliga kuk. GRRRRRRRRRR!!!

Missionären med mina ben på hans axlar får honom också att komma in sådär skönt långt som jag bara ääälskar!

En till sak (shit vad sugen jag blir nu, var är han när man behöver honom?! :D) är när vi ligger sked och sover och jag vaknar av att han trycker mig mot sig. Hans kuk trycker mot min rumpa, hans händer kommer trevande sådär bestämt men ändå mjukt... först över rumpan, sen fram över min mage och upp mot brösten och sen ner mot klittan som han ger en omgång samtidigt som han sakta trycker in kuken i musen bakifrån. Sen knullar vi så, sådär sakta och mysigt nyvakna...

AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGHHHH vad sugen jag är nu!!!

Låter väldigt mysigt, och sexigt!!
JAg behöver inte rada upp mina favoriter, eftersom du redan gjort det! ;) Förvisso aldrig testat den med badkarskanten, men hemma hos oss skulle det ändå inte funka! ;)

Vad snäll jag var som radade upp dem åt dig då ;):D

Ni får se till att ta en välförtjänt "paus" på toa om ni är hos någon med badkar (om det var därför det inte skulle funka hemma hos er - för att ni inte hade nått sånt?) ;)

Hehehe...! Nä, badkar har vi, men det är minst två meter till toalettstolen! Så det blir till att ligga raklång i såfall! :D Men det skönt att ligga i badet före med dämpad belysning och lite lugn musik i bakgrunden...! Då kan det tänkas att det blir skönt sex efteråt! ;)
Så badet funkar alla gånger!! :p
 

JD88

Ny medlem
Kön
Man
Tjejen på rygg med en dyna under rumpan. Jag på knä mellan hennes särade ben. Det ger femdubbel njutning: (1) själva känseln i kuken, (2) att se den glida in och ut ur fittan, (4) att smeka klittan eller att se när non smeker själv (vilket är oslagbart upphetsande), (4) se brösten och ev. ha en hand ledig för dom och (5) se varanda i ögonen när man njuter ihop!

Kunde inte beskrivit det bättre :)
 

laroh

Medlem
Kön
Man
Hon i mitt knä med ansiktet mot mig. Ett ben på varje sida. Hon börjar med att rida mig. Sedan sätter jag mig upp.
 
Toppen