Favoritplats?

Throb

Medlem
Kön
Man
Var har du skönast sex? Själv trivs jag med en (eller fler) sköna tjejer i sängen, men omväxling förnöjer. Soffan är aldrig fel, på köksbordet .. på stranden.


Var har du skönast sex?
 
G

Guest

Gäst
Duschen! Gott om tid, mycket varmvatten, tre feta flaskor hal och mjuk duschgel! Har provat detta hos ett exs föräldrar! Vi var väldigt trötta, glada och väldoftande av all duschgel när vi torkade oss och somnade... Tror aldrig ja sprutat större sats än då :D
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Köksbordet är klart en av mina favoriter. Men också i skogen om man har kjol eller klänning och inga trosor...
 

Throb

Medlem
Kön
Man
Köksbordet är klart en av mina favoriter. Men också i skogen om man har kjol eller klänning och inga trosor...


Håller med icka om att köksbordet kan vara givande. Men bordet måste vara stabilt! I köket finns ju annat som kan komma till hands.. som grädde och olivolja! :p
 

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Helt klart soffan! Min killes soffa är ganska "hård" och stabil vilket gör att det blir perfekt motstånd när man rider och så kan han sitta upp utan att det blir för jobbigt för honom.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Helt klart soffan! Min killes soffa är ganska "hård" och stabil vilket gör att det blir perfekt motstånd när man rider och så kan han sitta upp utan att det blir för jobbigt för honom.

Personligen tycker jag att det är rätt bökigt att ha sex i soffan. Kanske har vi för mjuk soffa, det kan vara det...
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Varsomhelst är grymt...

...i bilen (även om det e trångt)...i naturen (även om man får halva barrskogen med sig hem)...i tvättstugan...på köksbordet...på hallmattan...i badkaret...på balkongen...i vattnet...i sängen...i soffan (om den e tillräckligt hård...soffan alltså...)!

Det viktigaste är att båda är riktigt kåta...

:D:D
 
Toppen