Favoritporr vid onani?

Kukbur69

Välbekant medlem
Det går i perioder, jag har nog onanerat till det mesta genom åren men Femdom i olika former har alltid funnits där. Helst vita män som blir dominerade och förnedrade av asiatiska eller svarta (ju yngre desto bättre) tjejer. Tänder extra mycket på om det är flera tjejer som kombinerar fysisk dominans med verbal förnedring.

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
Ol

Oldje är en solklar favorit :love:
Det varierar, Oldje blir man sugen på ibland, lite förbjudna drömmar för en gubbe...
Bisex gärna med cum kissing inslag.
Retro 70-80 tal där tjejerna ser ut som dom gjorde när man var ung. Tjejerna verkade vara mycket gladare och avslappade när dom knullade på film på den tiden. Leende och fnissiga när dom tar emot spermaspruten och det är enormt uppkåtande.

Regero

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Min stora fetisch är kvinnor med långa snygga naglar, se det blir mycket handjobs och blowjobs, och sen är det ju extra sexigt om det er en snygg hård kuk som får behandlingen. Sexiga händer med långa naglar som runkar en snygg stenhård kuk gör mig jäkligt kåt.

VSOP

Aktiv medlem
Kön
Man
Gillar gangbang och kontraster.
Som en stilig ”oskyldig” tjej som blir genomknullad av flera grabbar, typ byggjobbare.
Eller en riktigt slampa med trasiga nätstrumpor som blir knullad av minst 5 kostymklädda herrar.

Och så kan det inte bli för många ansiktssprut!

Thomas B

Aktiv medlem
Kön
Man
Oj, det går ivågor. Lesbiskt sex har dock varit ständigt återkommande, men på senare år så har det blivit en del bi-porr. Men absoluta favoriten är nog shemale-porr just nu. Och då ska det helst vara hon som sätter på.

ronker 1

Välbekant medlem
Kön
Man
GGG ,Bukkake, Gangbangfilmer , där får man även se en och annan stor och fin kuk. Även Nostalgi filmer med Theresea Orlowski är fortfarande helt okej att runka kuken till , Går in på runkrummet ibland när det närmar sig att spruta, gillar att andra blir kåta av att jag runkar och sprutar

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Som flera skrivit tidigare går det i vågor. Oftast blir det olika teman. Men lite som ofta återkommer är:

Tjejer som onanerar, gärna som samtidigt kollar på porr
Squirts (fantastiskt upphetsande)
Gungande bröst
Bröstsprut
Par som onanera inför varandra
Uteonani

Allt med väldigt hög runkabilitet. (Fantastiskt bra ord)

Toppen