Feberonani?

Kön
Man
Vänder mig till både killar och tjejer.

Jag har haft en rejäl förkylning en vecka nu, och för mig blirr det så att visst kan jag få lite vitt ur glädjepålen, men känslan blir ungefär &?

Hur är det för er med feberonani; blir orgasmerna sämre och svagare eller känner ni er gladare och piggare med en orgasm mellan febertopparna?
 

bubbis

Medlem
Kön
Man
Vänder mig till både killar och tjejer.

Jag har haft en rejäl förkylning en vecka nu, och för mig blirr det så att visst kan jag få lite vitt ur glädjepålen, men känslan blir ungefär &?

Hur är det för er med feberonani; blir orgasmerna sämre och svagare eller känner ni er gladare och piggare med en orgasm mellan febertopparna?


Har nästan mer lust när jag har feber, men visst har du rätt inte kommer det mycket vitt, mest en trög sörja ha ha...

Jag tror att man blir friskare fortare om man onanerar när man e sjuk...
En liten avslappning för kroppen...
/B
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
För mig funkar det så att om jag inte mår bra tex är sjuk eller bakfull så känns det som om det blir ännu skönare att runka. Tror det beror på att just när man njuter glömmer man av att man inte mår så bra och man får en liten paus från illamåendet :)
 

inget

Medlem
Kön
Kvinna
Trodde att när killar var sjuk så är de dödsjuk, ....
Kanske är det därför... en sista innan himlafärden :)
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Trodde också att när man är sjuk så har man inte direkt lust, det är i allafall så med mig.

Får väl hålla med "inget" att dom som håller på, "Kanske är det därför... en sista innan himlafärden"

:p:):p
 

Pest

Ny medlem
Kön
Man
Har absolut ingen lust att onanera när jag har feber, men är dessto mer sugen när jag frisknar till.
 

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Jag är alltid sugen!
Och ligger man hemma med feber så har man ju all fritid i världen...men nu var det i och för sig några år sen man var sjuk... :)
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Är det inte så att när man upplever något som man gillar så frigörs det endorfiner i kroppen alltså kroppens naturliga morfin och detta kan frambringa en vällust kännsla och dämpa smärta eller vad man nu lider av?
Fan då är det kanske samma sak att vara onanist som morfinist...:)[:eek:)]
 

runkabilly

Medlem
Kön
Man
Själv brukar jag ofta bli mer kåt då jag har lite feber. 38 till 38,5 grader brukar ofta göra susen. Händer att jag då även får kraftigare erektioner.
 

Timjan

Medlem
Kön
Kvinna
Har inte så mycket sex lust nu när jag är förkyld.

anledningen är att jag kan inte känna den doften min sambo har när han är ny duschad. det är något i den doften som tänder mig till 110%

mmmmmmmums
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
De senaste två gångerna jag hade feber var jag så förkyld att önskade att jag var frisk så jag kunde jobba! Då är man inte så pigg inte...!!! :)
 

killen18sthlm

Aktiv medlem
Ålder
35
Kön
Man
de e skönats för mig när jag ahr haft feber och börjar bli frisk, när jag ligger mitt i mellan då jävlar sprutar jag som fan och får fettaste känslan
 

zonar

Medlem
Kön
Man
Jag kan nog instämma med några här att man har mindre lust när man är sjuk, men samtidigt är lite runkning nog den bästa medicinen :)! Att runka är ju dessutom något av det bästa du kan göra för att hålla dig frisk, eftersom det får dig att slappna av och ger dig ny energi. Så egentligen är det ju ett sundhetstecken att vara runksugen och bara jävligt roligt att det tidigare ansågs, av moralister och präster, som en "synd"! Det är ju förfan välgörande!
 
Toppen