Fejk eller Äkta?

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Jag har en fråga, som berör mig och säket många andra.
Jag och min tjej har ett underbart sexliv ska tillägas innan jag vräker ut mig. Men när hon säger att hon får orgasm, så känner inte jag när hennes fitta kramar om min kuk. Men hon svär att hon får orgasm, och på hennes ansiktsuttryck så verkar det ju onekligen som hon får det. Jag har känt nån enstaka gång hur det kramar åt lite grann. Men finns det några andra fysiska saker man kan märka om en tjej får orgasm?

Och sen en följdfråga till er tjejer, har ni fejkat orgasm? Och om ni gjort det, VARFÖR gör ni det?
 

pooh.bear

Medlem
Kön
Man
Om du litar på din tjej så får du tro på att hon får orgasm när hon säger det. Det kan kännas, och det kan märkas på annat, men det finns mig veterligen ingenting som inträffar i 100% av fallen, för alla tjejer.
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
Ofta så blir andningen påverkad, brösten/bröstvårtorna drar ihop sig, man rodnar, i ansiktet eller någon annanstans på kroppen. Men det är helt individuellt, det märks kanske inte alls på en del. Jag tycker du ska lita på din tjej!

Fejkfrågan - en enda gång i mitt liv, han var full och gick på som en ångvält och jag kände skavsåren komma. I övrigt har jag som princip att aldrig göra det. Det finns liksom ingen mening.
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Originally posted by redheaded_girl

Ofta så blir andningen påverkad, brösten/bröstvårtorna drar ihop sig, man rodnar, i ansiktet eller någon annanstans på kroppen. Men det är helt individuellt, det märks kanske inte alls på en del. Jag tycker du ska lita på din tjej!

Fejkfrågan - en enda gång i mitt liv, han var full och gick på som en ångvält och jag kände skavsåren komma. I övrigt har jag som princip att aldrig göra det. Det finns liksom ingen mening.

Ja det är inte så att jag inte litar på min tjej. För när hon inte får orgasm så säger hon att det var skönt ändå, och det är inte tvunget att få orgasm. Men jag vart bara nyfiken, på vad det kan finnas för tecken till orgasm:oops:
 
Toppen