Fejkad orgasm

Frk. Stygg

Medlem
Kön
Man
Hmm. Ja, jag fejkade de två första månaderna med min pojkvän. :oops: Men efter den första orgasmen så kom jag på att det var helkorkat och sedan dess så är jag helt ärlig. :)
 

pluggarn

Medlem
Kön
Man
Tjejer ska va försiktiga me å fejka, dels för sin egen skull å dels så märker en kille det. Speciellt om han varit me om riktiga tjej-orgasmer:D. Om hon vill sluta så e de bara att visa sig lite ointresserad eller säga "tack de va gött"

mera kärlek
 

avalon

Medlem
Kön
Man
Jag kan STOLT säga att jag har aldrig fejkat någon orgasm...det skulle jag aldrig göra...aldrig....om jag inte kom så säger jag det...inget att skämas för...kan du inte vara HELT ärlig med din kropp till den andre så är du UTE Å CYKLAR KRAFTIGT....

Ta lärdom av varför du inte okm eller hur kan vi göra detta på ett anant sätt.....som jag ALLTID har sagt....

KOMMUNIKATION

*kram*
009
avalon

Avalon
 

skydancer

Medlem
Kön
Man
varför skall allt cirkulerar kring just orgasmen...just detta gör att folk fejkar den... och glömmer bort att ha det skönt helt enkelt, fokus på att ha det skönt och orgasm är väldigt skilda...

008

Skydancer
 

avalon

Medlem
Kön
Man
HÅLLER FULLSTÄNDIGT MED SKYDANCER......

FUKUSERA PÅ VARANDRA I STÄLLET.....ORGASMEN ÄR BARA ETT PLUS.....
INTE MÅNGA SOM KANSKE FÖRSTÅR DET ELLER HAR TÄNKT PÅ DET.....
ALLA GÖR JU OLIKA......MEN.MEN...

*KRAM*
009

AVALON



Avalon
 

Rune

Medlem
Kön
Man
Ärligt talat har faktiskt jag som är kille o 20 år fejkat ett par orgasmer. Då har det varit kondom på så då går det lite lättare :D
Varför? .. svårt att förklara, personligen har jag förmågan att "pumpa" hur länge som helst utan att slakna. Det är bara det att när det har överskridit ca 45-60 minuter, är det knappt skönt längre vilken ställning vi än byter till. Men den står fortfarande stenhårt :D
Vet inte om det är ett problem egentligen, jaja nu blev det verkligen offtopic men visst finns det även killar som fejkar.
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Måste hålla med Rune. På gott och ont kan jag hålla på nästan hur länge som helst ibland, till sist tycker man bara synd om tjejen man skaver. Men det är ärligt talat ett helvete att dra sig ur om man är kille; "tänder du inte på mig längre", "tycker du inte om mig längre", "vill du göra slut", och sedan darr på underläppen och lipa... obotligt och det kvittar vad man säger.

Kanske inte det bästa valet, men efter nån sådan vända så ter sig att fejka inte som en dum idé alls. Det är väl helt enkelt inte så vanligt att killar tar för lång tid på sig, det är väl snarare allmänt vedertaget att de i stället ska lida av "4 sek". Så det blir svårt att förklara sig när det helt enkelt inte vill...

Och har man sedan fått i skallen att "nu är det dags att komma snart", så kan man ju ge sig på att det aldrig går...
 

Rune

Medlem
Kön
Man
Precis rätt det du säger flow242, skönt att du posta så jag slapp vara ensam om att fejka fast jag e kille. :D
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
En killkompis till mig är rätt ointresserad av sex, speciellt i perioder..och speciellt de
perioder han varit sambo då. Han har berättat historier om just att fejka orgasm, vilket
jag funnit underligt.. Men oftast gick det till så då att tjejen fick orgasm..och han
fejkade sin..hon rullar runt och somnar, och han sätter sig glad i hågen framför datorn..
Jag har ofta tänkt på detta och trott att det där nog var rätt ovanligt, men det kanske
inte är så ovanligt som man tror då..?

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

Utforskaren

Ny medlem
Kön
Man
Har aldrig fejkat orgasm för min pojkvän, kommer oftast (9 av 10) .
Det kan ju vara ett alternativ för vissa om dom inte vill såra killen/tjejen dom har sex med men då får man se till att personen inte får reda på det
 

Marre

Ny medlem
Kön
Man
Ja alltså om en kille höll på länge utan att komma skulle jag nog ifrågasätta mig själv. "är jag inte tillräckligt sexig?han har bonge ju!vad fan kan jag göra?shiiiiiiiit...det skaver!*vrida sig av smärta* han tror det inte är skönt om jag ber han lägga av.shiiit! kom!kom!kom!!!!" typ så..och nej vi tror inte dig om du berättar anledningen.vi tror att ni är surkukade lögnare och och vill bara va snälla för att slippa säga att ni tycker våra valkar är riiktigt avtändande:p

Screw U guys, I'm going home!:p
 

Rune

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Marre

.och nej vi tror inte dig om du berättar anledningen.vi tror att ni är surkukade lögnare och och vill bara va snälla för att slippa säga att ni tycker våra valkar är riiktigt avtändande:p

Fullständigt fel.. problemet sitter inte i huvudet, alltså att man inte e tänd på personen/kroppen. "Problemet" sitter i kuken , om man nu ska kalla det ett problem.
 
Toppen