Fel tillfälle

Frk. Stygg

Medlem
Kön
Man
Min pojkvän började en gång blöda näsblod precis när vi var på gång att ha sex. Snacka om fel tillfälle! Både han och jag blev helt nersölade med blod och det bröt ju stämningen totalt...:oops:
En gång när jag sög av honom samtidigt som han snackade med en kompis i telefon, som inte hade en aning om vad vi gjorde, så nyser människan i ansiktet på mig![:(!] Utan att ens hålla för munnen! Jag bara gick därifrån och satte mig vid onanera.se...:D
 

Phu78

Ny medlem
Kön
Man
HELRÄTT! hahaha!
Originally posted by Frk. Stygg

Min pojkvän började en gång blöda näsblod precis när vi var på gång att ha sex. Snacka om fel tillfälle! Både han och jag blev helt nersölade med blod och det bröt ju stämningen totalt...:oops:
En gång när jag sög av honom samtidigt som han snackade med en kompis i telefon, som inte hade en aning om vad vi gjorde, så nyser människan i ansiktet på mig![:(!] Utan att ens hålla för munnen! Jag bara gick därifrån och satte mig vid onanera.se...:D

There's only one way in life... and that's your own!
 

avalon

Medlem
Kön
Man
Naturens lagar kan ingen ändra på.....att han blödde näseblod ....du kunde ha hjälpt honom.....skit i stämmningen...HÄLSA före allt....tycker jag...
Att han pratade i telefon när du sög av honom , kanske är det nåt ni tänder på?
Att han nös kan man ju inte hjälpa....han hade ju fullt upp....(*skrattar*)

Lycka till!!!!!
kom ihåg...
.
KOMMUNIKATION...

*KRAM*


009
AVALON


Avalon
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
jag blir lite konfunderad ..... hur kunde han nysa dej i ansiktet samtidigt som du sög av honom??? om han nös dej på huvet får jag till ... men om han klarar av att nysa dej i fejjan när du har läpparna om kuken ... ja då kan han ju suga av sig själv:sleep::sleep:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Håller med avalon:
skit i stämningen, hjälp killen.
Men nysa dig i ansiktet.... det var nåt han kunde låtit bli
ge honom en örfil



Smisk! känslan som sitter i
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
skulle fan våga bete sig illa när någon har "hormonspridaren" mellan tänderna, men för att ta det där med blod så hände motsatsen mej, slickade min dåvarande till orgasm, hennes kramper satte startskåttet för "veckan"... skönt att vi båda kunde skratta åt det och undvika pinsamheter, bara några dagar innan så hände det nämligen mej att jag fick näsblod i samma situation, men då det var mörkt i rummet och lagom kladdigt med massageoljor så tog det ett tag innan jag insåg att det var jag som grisade ner

live to ride!
 

Toast

Ny medlem
Kön
Man
själv så hade jag sex med en tjej och precis när det ska gå för henne så råkar pga av kramper resa sig upp snabbt och skallar mig på näsan det spruttade blod.

Jag slutade och höll för näsan hon sade till mig att inte sluta utan attt jag skulle fortsätta.
Jag sade till henne att tända lampan. När hon tände lampan och såg mig då svimma hon.

Jag kunde väl inte veta att hon inte klarade av att se blod.
Då klädde jag på mig gick hem sen dess har vi aldrig setts
 
Toppen