Festivalsex!

megapixel

Medlem
Kön
Man
Ja, som titeln lyder "frågan" till er.

1. Dela med er av ert bästa "raggnings-tips" på festivalerna!

2. Generellt, hur går akten till, kör ni bara "kondom, missionären, kom, tack , adjö ?"


:) lite nyfiken på hur ni gör/skulle göra under ett festivalknull.
flickorna kanske inte väntar sig mer än kuk in och ut tills det tar slut!
oj jag kan rimma!


;)
 

saltypenguin

Ny medlem
Kön
Man
Intressant tråd :) Skulle också vara kul om ni kunde dela med er av de upplevelser ni haft också, utöver tipsen.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Orka ragga när man är på festival... man åker dit för att lyssna på musik och umgås med folk. Knullen kommer automtiskt om man beter sig någorlunda normalt och tycker det är kul att prata och dansa med folk... vet inte om det kan misslyckas. Vet 1 st jag släpat med som fått åka hem oknullad fast satte en kompis på att hångla upp honom i bussen hem :) Han tog inte en droppe alkohol, inga droger och var allmänt tråkig. Tror han hatade oss :)

Kondom är absolut att föredra på festival fast vet hur det är när man är packad och jävlig så är det inte så noga... glömmer man eller att kondomen går sönder så wtf, ingen avbryter... Ju mer obekvämt desto bättre, då somnar man inte, gärna i nån buske eller tält med massa folk som irriterad väser att man ska sluta knulla så högt :)
 

megapixel

Medlem
Kön
Man
Bra idé att göra det utomhus.. opch inte i tältet, ja vet i tältet förra året . då tappade man fokus och stirrade blint på marken (nära att somna)....

men utomhus kan man kanske ha mer fokus på vad man faktiskt HÅLLER PÅ MEd... och jag kan inte hålla med dig mer... ragga är ingen idé, det kommer automatiskt :)
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Utomhus eller tält spelar väl ingen roll men va ja menar att folk brukar så jävla dyngraka att man måste hitta på massa jobbiga ställningar och byta ställning hela tiden för att inte nån ska däcka :)
nästa bättre att knulla dagen när man är bakis

Hoppas mycket på årets roskilde... bra band och kul folk som ska. Hoppas vi får till mer grupsex än 08...
:)
 
Toppen