Fick inte in den o.O

Jonte666

Ny medlem
Kön
Man
Jo de va såhär.. var tsm med en flicka var väll runt 15 års åldern så skulle vi ha samlag.. så fick ja inte in den.. de gick bara inte hur mycke ja än försökte..

fy tusan va pinsamt det var :unsure:
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Vissa bör ta reda på lite information, innan de använder sig utav uttrycket "missbildad" allt för ofta. Men men, dessa omogna typer har man vant sig vid här.
Nu är jag inte helt 100 på det här, eftersom det var ett tag jag läste om det. Tror det var om hon var oskuld, och dessutom nervös, som detta problem kunde uppstå. Troligen finns det de som vet mer än jag om det, men det är inget som jag skulle kalla onormalt.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.
 

Express

Ny medlem
Kön
Man
nej.
jag har först nu blivit lite säkrare på de.
många år viste jag inte ens hur de såg ut
en kvinnas könsorgan. inte innan jag börja våga
se porr bilder o filmer.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Alltså, om tjej var oskuld är ju detta inte direkt ovanligt. Råkade ut för samma sak när jag var oskuld, det gick inte alls. Ont som skam gjorde det däremot och Stockholms blodbad resluterade det i, men oskulden, skulle jag vilja påstå, förblev intakt.

Däremot har jag inget minne av att det var pinsamt på något sätt, vet faktiskt inte om killen tyckte att det var det. Så Jonte, kanske ingenting du behöver gräma dig över??
 

shadow

Medlem
Kön
Man
Håller med Rödluvan, det är ingenting att skämmas över....det har nog i princip hänt oss alla mer eller minder
 
Kön
Man
Hihi min kompis berättade om sin första gång för hennes del.
Killen sa sig vara jätte erfaren men under hela tiden körde han henne mellan skinorna och madrassen. Eftersom det var hennes första gång vågade hon inget säga.
Roligast var ändå att han tydligen skulle frågat henne om hon hade det skönt *asg*

Ni killar kan inte ha det lätt. Framförallt inte när tjejen är stum av osäkerhet.

To heaven and back again
 

Lund24

Medlem
Kön
Man
Hahaha... har hört om en liknande grej som subway beskriver. Fast då var det ute på en klipphäll och killen var tydligen så full att han inte fattade att han körde mellan hennes rumpa och klippan! Kan inte ha varit kul för honom att vakna upp nästa morgon med undersidan av kuken bortskrapad...
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Lund24

Hahaha... har hört om en liknande grej som subway beskriver. Fast då var det ute på en klipphäll och killen var tydligen så full att han inte fattade att han körde mellan hennes rumpa och klippan! Kan inte ha varit kul för honom att vakna upp nästa morgon med undersidan av kuken bortskrapad...

AAAJ!!!! :eek:
 
Kön
Man
Hihihii vad knäppt. Han måste verkligen vart dragen om han lyckades med den bravaden. Undrar om han typ trodde dan efter att han fått någon MAJOR könsjukdom eller att hon hade spik i muttan *fnissa*


To heaven and back again
 

donjojo

Medlem
Kön
Man
Låter smärtsamt! Min tjej var oskuld då vi blev tillsammans. Första gången gick hur smidigt som helst. Den bara gled in, precis som den ska. Undrar om hon hade tränat på egen hand...

Hur funkar det tjejer? Hur trångt brukar det vara första gången? Nån som är "öppen"? ;)
 
Kön
Man
DonJojo:

Jadu eftersom första gången aldrig kommer igen kan man bara berätta hur det var den enda gången, inte hur det brukar vara *fnittrar*
Neeee ska inte va dryg här nu.
Det var såhär:
Jag var trång och det gjorde sablar ont. Inte fullt så kul kanske men vi tog det båda lugnt eftersom vi båda var oskuld. Men efter den gången har ingenting stoppat mig hrmmm


To heaven and back again
 
Toppen