Fick min skönaste avsugning igår!

K

knakille

Gäst
Fick min skönaste avsugning någon gång igårkväll då vi kommit hem från elden och gästerna gått hem och det slutade i sängen för mig och sambon.

Hon började leka med mina bröstvårtor suga i dem dra i dem mm, smekte min redan då hårda kuk.

hon går ner på mig och suger, bara det at ikväll känns det annorlunda, den skönaste avsugning jag någon gång varit med om och då e hon inte dålig i vanliga fall men ikväll gjorde hon det extra bra på något sätt!? :sleep:
Jag är jättenära då hon stannar upp och säger att om jag lovar göra frukost till henne när vi vaknar så fortsätter hon, jag kan inte merän säga ja ;)

Hon fortsätter och kort därefter kommer jag första sprutet träffar hennes utsida av munnen,kinden men sedan suger hon och sväljer varenda droppe:oops:

Hon tittar upp på mig och jag älskar se hennes bruna fina ögon och satsen som rinner utanpå hennes mörka fina hy!

Idag gjorde jag en storslagen frukost till henne:)

Någon mer som varit med om något skönt denna Valborg?
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Någon mer som varit med om något skönt denna Valborg?

Underbart! :D


Själv har jag lekt efterlängtade, heta och upphetsande lekar hela natten med min älskling - nya, spännande experiment varvades med gamla beprövade njutningar.. Ljuvligt att gå på upptäcktsfärd i varandras lust och mentalitet och vi somnade, helt utpumpade och alldeles ömma (jag i alla hål, han i sin stackars snopp ;)), tätt sammalindade och hand i hand i gryningen.

Härligt att läsa om en man så blir fylld av kärlek och ömsinthet att se sin älskade göra allt och lite till; Själv tycker jag min älskade är så fantastiskt vacker och hjärtat slår dubbelslag av lustfylld kärlek när han med lusten lysande ur ögonen drar mig tätt intill sig och varsamt, men ändå bestämt fyller mig med så många fingrar han bara får plats :oops:
 
G

Guest

Gäst
Trevligt det där med tjänster och gentjänster.... :) Hoppas hennes frukost blev lika bra som avsugningen då
 

zqx

Ny medlem
Kön
Man
hihi, ja ibland är det extra skönt, då klagar man inte :)

Själv spenderade jag valborg i smögen, jag och massa kompisar och tjejen såklart.. GRYMT härlig stämning, alla drack och var glada. Sedan stack vi ut för att ta lite luft, gick ut på en brygga som gick en bra bit ut i vattnet..

Efter en liten stund går alla tillbaka in igen, men jag och hon stannar kvar lite.. Kysser varandra som aldrig förr och jag börjar smeka hennes kropp och hon smeker min. Lite alkohol i kroppen så räcker förståndet inte långt och hon sög av mig och jag slickade henne ute på denna brygga. Underbart!

Hoppas ingen såg :oops:
 

Markus__90

Ny medlem
Kön
Man
Fick min skönaste avsugning någon gång igårkväll då vi kommit hem från elden och gästerna gått hem och det slutade i sängen för mig och sambon.

Hon började leka med mina bröstvårtor suga i dem dra i dem mm, smekte min redan då hårda kuk.

hon går ner på mig och suger, bara det at ikväll känns det annorlunda, den skönaste avsugning jag någon gång varit med om och då e hon inte dålig i vanliga fall men ikväll gjorde hon det extra bra på något sätt!? :sleep:
Jag är jättenära då hon stannar upp och säger att om jag lovar göra frukost till henne när vi vaknar så fortsätter hon, jag kan inte merän säga ja ;)

Hon fortsätter och kort därefter kommer jag första sprutet träffar hennes utsida av munnen,kinden men sedan suger hon och sväljer varenda droppe:oops:

Hon tittar upp på mig och jag älskar se hennes bruna fina ögon och satsen som rinner utanpå hennes mörka fina hy!

Fan grattis asså. Blir kåt då ja bara föreställer de framför mig:p
 
K

knakille

Gäst
Fick min skönaste avsugning någon gång igårkväll då vi kommit hem från elden och gästerna gått hem och det slutade i sängen för mig och sambon.

Hon började leka med mina bröstvårtor suga i dem dra i dem mm, smekte min redan då hårda kuk.

hon går ner på mig och suger, bara det at ikväll känns det annorlunda, den skönaste avsugning jag någon gång varit med om och då e hon inte dålig i vanliga fall men ikväll gjorde hon det extra bra på något sätt!? :sleep:
Jag är jättenära då hon stannar upp och säger att om jag lovar göra frukost till henne när vi vaknar så fortsätter hon, jag kan inte merän säga ja ;)

Hon fortsätter och kort därefter kommer jag första sprutet träffar hennes utsida av munnen,kinden men sedan suger hon och sväljer varenda droppe:oops:

Hon tittar upp på mig och jag älskar se hennes bruna fina ögon och satsen som rinner utanpå hennes mörka fina hy!

Fan grattis asså. Blir kåt då ja bara föreställer de framför mig:p

Tack, tänk då hur upphetsande det var för mig just i den situationen, blir tänd bara jag tänker på just detta tillfälle:p
 
K

knakille

Gäst
Och nu har det hänt igen:p
Ännu bättre igen..man kan undra om hon gått kvällskurser:sleep::)
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Fick min skönaste avsugning någon gång igårkväll då vi kommit hem från elden och gästerna gått hem och det slutade i sängen för mig och sambon.

Hon började leka med mina bröstvårtor suga i dem dra i dem mm, smekte min redan då hårda kuk.

hon går ner på mig och suger, bara det at ikväll känns det annorlunda, den skönaste avsugning jag någon gång varit med om och då e hon inte dålig i vanliga fall men ikväll gjorde hon det extra bra på något sätt!? :sleep:
Jag är jättenära då hon stannar upp och säger att om jag lovar göra frukost till henne när vi vaknar så fortsätter hon, jag kan inte merän säga ja ;)

Hon fortsätter och kort därefter kommer jag första sprutet träffar hennes utsida av munnen,kinden men sedan suger hon och sväljer varenda droppe:oops:

Hon tittar upp på mig och jag älskar se hennes bruna fina ögon och satsen som rinner utanpå hennes mörka fina hy!

Idag gjorde jag en storslagen frukost till henne:)

Någon mer som varit med om något skönt denna Valborg?
inte i valborg, det är ju ett tag till nästa, men väl igår kväll. Ovanligt att jag fortfarande var vaken då små barnen somnat, de stora sov borta & satt å lekte lite själv, karln la sig på soffan & muttrade över störningarna på tv, tills han kom på fötter & insåg vad jag pysslade med. Hade laddat med en påse vicks blå, den först försvann innan jag hunnit prova (ungarna är förjävliga att hitta ibland..) stoppade varsin i min & karls mun. ljuvlig känsla att både få & ge oralsex med denna isande/brännande krydda. När vi väl böt ställning kom jag på 2 minuter...:oops:
 
Toppen