Filmer på er tjejer!!

Scruffyona

Ny medlem
Kön
Man
Varför ser jag inga filmer/bilder på när er tjejer onanerar? Jag har läst många trådar på killarnas sida, och har sett väldigt mycket! Men här på tjejernas ser jag inga alls! Vad är det ni är så blyga/rädda för? Jag skulle gjort en film om jag hade en webcam/filmkamra/kamra, men det har jag ej. Men många av er tjejer ser säkert på filmerna/bilderna på killarnas sida av forumet, utan att ha gjort egna filmer. Och jag tycker det är mer än rättvist om ni gör lite också. Självklart så ska ingen känna sig tvungen att göra filmer, men det skulle vara väldigt upphetsande att se en tjej onanera på riktig webcam film, istället för någon porrfilm man hittar på internet, som bara är fejk alltihop! Jag skulle iallafall bli mycket glad om några tjejer här kunde göra en liten film när ni smeker er själva. Blir kåt bara jag tänker på det! :oops:
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Varför ser jag inga filmer/bilder på när er tjejer onanerar? Och jag tycker inte det är mer än rättvist om ni gör lite också. :oops:

(rättade meningsbyggnaden lite där)

Återigen ett uttalande om "rättvisa"....Jag tror inte att det finns någon som TVINGAT er kåtgossar att runka framför en kamera och lägga upp det här på ona...allt är tveklöst gjort helt frivilligt, för att ni tänder på det!! Därför är uttalandet om "rättvisa" helt orimligt!!

Om nån tjej/kvinna skulle tycka att hon vill visa upp sej så, så tvivlar jag inte en sekund på att hon inser att ona är ett lämpligt Forum för det....men att höra att nån form av motprestation skulle begäras av kvinnorna härinne får mej att stegra mej!!!

Och btw...vem FAN har sagt att livet är rättvist???
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Vad f-n, sex handlar väl om lust? Lusten att göra något för att man vill. Inte för att man måste, eller för att det är "din tur", eller för att det inte mer än rätt att... Sånt prat e tröttsamt.. :eek:

Om tjejerna har lust att visa något så gör dom det.. och då blir man glad, tycker de e trevligt med mufflare.. Se tråden "Visa fittan..." t ex, där några av våra läckra onanissor o kåtslampor *ler* visar sig - yippe!!! Ickas mus t ex, är ju bara sååå sööt.. :p L¤%&/:)(/%¤$!! (kåtslag o tokribba) ;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Varför ser jag inga filmer/bilder på när er tjejer onanerar? Jag har läst många trådar på killarnas sida, och har sett väldigt mycket! Men här på tjejernas ser jag inga alls! Vad är det ni är så blyga/rädda för? Jag skulle gjort en film om jag hade en webcam/filmkamra/kamra, men det har jag ej. Men många av er tjejer ser säkert på filmerna/bilderna på killarnas sida av forumet, utan att ha gjort egna filmer. Och jag tycker det är mer än rättvist om ni gör lite också. Självklart så ska ingen känna sig tvungen att göra filmer, men det skulle vara väldigt upphetsande att se en tjej onanera på riktig webcam film, istället för någon porrfilm man hittar på internet, som bara är fejk alltihop! Jag skulle iallafall bli mycket glad om några tjejer här kunde göra en liten film när ni smeker er själva. Blir kåt bara jag tänker på det! :oops:


Min första reaktion på din tråd var - VA har jag missat killar som runkar;)

Men i ärlighetens namn är det väl mest filmer på andra killar som runkar, som killarna länkar till - eller hur?

Och då kan inte jag dra någon annan slutsats att ska vi prata orättvisa så - hallå kom igen!!!

Hur många filmer på tjejer finns det inte? Och hur många filmer på killar finns det - inte???
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Varför ser jag inga filmer/bilder på när er tjejer onanerar? Jag har läst många trådar på killarnas sida, och har sett väldigt mycket! Men här på tjejernas ser jag inga alls! Vad är det ni är så blyga/rädda för? Jag skulle gjort en film om jag hade en webcam/filmkamra/kamra, men det har jag ej. Men många av er tjejer ser säkert på filmerna/bilderna på killarnas sida av forumet, utan att ha gjort egna filmer. Och jag tycker det är mer än rättvist om ni gör lite också. Självklart så ska ingen känna sig tvungen att göra filmer, men det skulle vara väldigt upphetsande att se en tjej onanera på riktig webcam film, istället för någon porrfilm man hittar på internet, som bara är fejk alltihop! Jag skulle iallafall bli mycket glad om några tjejer här kunde göra en liten film när ni smeker er själva. Blir kåt bara jag tänker på det! :oops:


Min första reaktion på din tråd var - VA har jag missat killar som runkar;)

Men i ärlighetens namn är det väl mest filmer på andra killar som runkar, som killarna länkar till - eller hur?

Och då kan inte jag dra någon annan slutsats att ska vi prata orättvisa så - hallå kom igen!!!

Hur många filmer på tjejer finns det inte? Och hur många filmer på killar finns det - inte???

WAY TO GO Snäckan!! Du har satt fingret på den springande punkten....miss gick bara igång på KRAVET om rättvisa och missade fakta!!!!!!
 
Toppen