Fingrar

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Det skrivs mycket på forumet om oralsex och analsex. Själv tycker jag att det bästa i hela världen är att bli fingrad av 1, 2 eller 3 fingrar. Oftast börjar min kille att småretas lite tills jag är ganska våt. Sen börjar han med ett finger och går över till två fingrar som han rör på så att de nuddar g-punkten. Inte för hårt i början, men sedan hårdare och hårdare.. Efter en stund kan jag inte låta bli att leta mitt finger ner till klitoris och sen kommer jag på 10 sekunder, ibland fontän och ibland en vanlig orgasm.

Jag kan aldrig få så sköna orgasmer på egen hand...


Hur brukar ni killar göra när ni fingrar en tjej?

Tjejer! Vad gillar ni? Och vad går bort?
 

laroh

Medlem
Kön
Man
Jag har aldrig träffat en tjej som verkligen vill bli fingrad. De verkar gilla min tunga mycket bättre.
 

Sexadept

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Hur brukar ni killar göra när ni fingrar en tjej?

Efter lite uppvärmning med kyssar av mun, bröst och mage brukar jag först kyssa låren och slicka nätt mellan låren och de yttre blygdläpparna. Jag håller på ett tag att slicka runt hela härligheten, för att retas lite.

Sen slickar henne lite runt klitoris och upp och ner längs fittan ett tag innan jag känner hur det börjar sava ur fittan. Då börjar jag först leka lite med fingrarna runt själva mynningen. Trycka lite med hela tummen mot själva öppningen. Det gillar min sambo oerhört mycket. Sen går jag in med ett finger. Det blir sällan mer än ett finger. Vet inte varför egentligen. Det känns lite som om hon är för trång för att få in fler, men det vet jag att hon inte är (hon klarar ju av mig). Men jag slickar henne samtidigt som jag kittlar g-punkten en massa så att hon stönar och vrider och vänder sig i sängen. Bäst är när hon nästan ställer sig upp av extas. Då vet man att man gjort något rätt :)

Jag hoppas få öva ytterligare på mitt fingrande. Jag väntar med spänning på att höra vad tjejerna säger så jag kan få lite nya tips.
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Det låter ju helt underbart det du gör!

Jag gillar också att bli fingrad, speciellt om killen slickar samtidigt. Har aldrig varit speciellt nära att komma bara av att en kille slickar. Men om han lägger till ett finger... Ja, då är det du beskriver att din sambo gör ganska likt vad jag gör. :p
 

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
Bowlinggreppet brukar alltid göra succé. Lång och ringfingrarna inuti samtidigt som handflatan gnider mot clitoris. Funkar alltid. Kan dock få lite lätt kramp i handen. ;)
 

surfing_bird

Medlem
Kön
Man
Jag slickar, men jag vill gärna lära mig att "fingra" också. Vet inte om jag är dålig på det eller om det bara var mitt ex som inte tyckte om det, men jag antar att alla är olika. Kanske fler tjejer härinne kan dela med sig hur de gillar att bli fingrade.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Massera dom inre blygdläpparna, massera och stretcha hela huden runt venusberget, dra fingret mellan de yttre läpparna, pekfinger i cirklar runt klittan. Fler och fler findrar. Helst några fingrar i anus också. Ju fler fingrar destobättre. Fist är ju ultimat :p
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Inte för alla tjejer. Jag tycker inte alls det är skönt med så många fingrar som möjligt. Ett eller två fingrar med mer precist placering och finkänslighet är mycket skönare!
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Bowlinggreppet brukar alltid göra succé. Lång och ringfingrarna inuti samtidigt som handflatan gnider mot clitoris. Funkar alltid. Kan dock få lite lätt kramp i handen. ;)


Bowlinggreppet fungerar utmärkt på mig också:p

Men det räcker gott med långfingret inuti medan handflatan gnids lätt mot klitoris samtidigt som de andra fingrarna kan användas till att trycka lätt runt öppningen:p;)
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
Jag har inte lyckats så bra med att fingra min kvinna. Jag har prövat att försöka smeka/gnugga hennes g-punkt några gånger men jag får ett "försiktigt" som reaktion efter ett tag. Men hon kanske känner sig kissnödig av det, jag vet ej. Annars känns hon så trång och "skrövlig" innuti att jag inte vågar göra så mycket. Att slicka har gått lite bättre. Men hon har lätt för att bli för känslig fastän att hon tycker det är skönt. Vilket nog handlar mest om rätt uppvärmning. Dock skall sägas att hon inte vet själv exakt hur hon vill ha det eller vad hon gillar (vilket även gäller avsugningarna hon ger mig) så hur bra nått går eller inte är svårt att säga än. Men att gnugga hennes klitta med 1/2/3 fingrar funkar med succé.
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Tjejer! Vad gillar ni? Och vad går bort?

Fingering är underbart - det är i stort sett det enda jag vill kolla på i porrklippsväg:p

Jag gillar ALLT, smek, nyp, ett finger, fem fingrar, fisting, pill och ett finger därbak....det finns i stort sett ingenting som går bort. Ännu mer upphetsende blir det om han tittar på vad han gör och ser lite lagom andäktig ut över mitt fantastiska underrede....:D
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Underbart mw! Lyckliga män du omger dig med!

Jag brukar lyckas med en dubbel; långfingret på g-punkten och ringfingret i stjärten. Brukar få ett "sluta inte" strax innan hon exploderar och sköljer hela min hand. En av mina favoriter, jag kan bli hur upphetsad som helst av det.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Underbart mw! Lyckliga män du omger dig med!

Jag brukar lyckas med en dubbel; långfingret på g-punkten och ringfingret i stjärten. Brukar få ett "sluta inte" strax innan hon exploderar och sköljer hela min hand. En av mina favoriter, jag kan bli hur upphetsad som helst av det.

:p

Vad sugen man blir på lite pill :)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Underbart mw! Lyckliga män du omger dig med!

Jag brukar lyckas med en dubbel; långfingret på g-punkten och ringfingret i stjärten. Brukar få ett "sluta inte" strax innan hon exploderar och sköljer hela min hand. En av mina favoriter, jag kan bli hur upphetsad som helst av det.


Oj, det lät verkligen trevligt! :p:p:p

Tycker faktiskt att min tråd förtjänar ett litet lyft... Personligen har jag nog inte sex med min kille en enda gång utan att han fingrar mig tills jag nästan kommer. Hans fantastiska händer var faktiskt det som snärjde mig en gång för nästan 8 år sedan...

Så.. Fram för med pill! En g-punktsorgasm är så mycket bättre än enbart en klitorisorgasm. Sen får ni killar gärna slicka under tiden också!
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag använder ofta fingrar för att få min kvinna över gränsen. Oftast lång- och ringfingret som smeker g-punkten, ibland med tummen på clitoris, men där är oftast hennes fingrar redan :p. Det är så härligt att känna hur fittan drar ihop sig och krampar runt fingrarna när orgasmen kommer. Då vill jag bara börja om från början igen.
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Det skrivs mycket på forumet om oralsex och analsex. Själv tycker jag att det bästa i hela världen är att bli fingrad av 1, 2 eller 3 fingrar. Oftast börjar min kille att småretas lite tills jag är ganska våt. Sen börjar han med ett finger och går över till två fingrar som han rör på så att de nuddar g-punkten. Inte för hårt i början, men sedan hårdare och hårdare.. Efter en stund kan jag inte låta bli att leta mitt finger ner till klitoris och sen kommer jag på 10 sekunder, ibland fontän och ibland en vanlig orgasm.

Jag kan aldrig få så sköna orgasmer på egen hand...


Hur brukar ni killar göra när ni fingrar en tjej?

Tjejer! Vad gillar ni? Och vad går bort?

Härligt att fista tills tjejen sprutar!
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Kul att hitta sin egen tråd från 2009 :)

Gillar fortfarande när maken fingrar mig. Han gillar det nog ännu mer för ofta vill han liksom inte sluta. Och jag vill inte komma för snabbt. Ofta blir det nästan lite bråk innan han slutar så att jag äntligen får kuk... Sen blir det ofta ett par vändor till med pill och slick och nu efter att barnen kom har jag mycket lättare för att komma flera gånger. Maken verkar gilla detta fenomen och ger sig inte förrän jag kommit minst 3 gånger och nästan ber honom att sluta...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Kul att hitta sin egen tråd från 2009 :)

Gillar fortfarande när maken fingrar mig. Han gillar det nog ännu mer för ofta vill han liksom inte sluta. Och jag vill inte komma för snabbt. Ofta blir det nästan lite bråk innan han slutar så att jag äntligen får kuk... Sen blir det ofta ett par vändor till med pill och slick och nu efter att barnen kom har jag mycket lättare för att komma flera gånger. Maken verkar gilla detta fenomen och ger sig inte förrän jag kommit minst 3 gånger och nästan ber honom att sluta...

Min fru tycker att det är lite "räligt" med fist
Men jag hon inte har koll på när hon är riktigt himla överkåt är att jag pullar henne med fyra fingrar och tummen mot klittan...
Kommer rätt snabbt då..
 
Last edited:

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Min fru tycker att det är lite "räligt" med fast
Men jag hon inte har koll på när hon är riktigt himla överkåt är att jag pullar henne med fyra fingrar och tummen mot klittan...
Kommer rätt snabbt då..
Känner igen det där att man ibland inte riktigt hänger med på vad som händer där i stundens hetta. Har också varit med om att det nog blir 4 fingrar el kanske hela handen också någon gång. Vad vet jag, liksom? Han kör väl på tills jag kommer eller kommer igen eller till slut säger stopp typ... Hela handen är kanske inte vad jag tänkt mig innan men skönt och porrigt där och då... Underlivet har ju en helt fantastisk förmåga att anpassa sig till saker med olika storlek. Kan knipa tight om ett finger eller klara en hel hand...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Känner igen det där att man ibland inte riktigt hänger med på vad som händer där i stundens hetta. Har också varit med om att det nog blir 4 fingrar el kanske hela handen också någon gång. Vad vet jag, liksom? Han kör väl på tills jag kommer eller kommer igen eller till slut säger stopp typ... Hela handen är kanske inte vad jag tänkt mig innan men skönt och porrigt där och då... Underlivet har ju en helt fantastisk förmåga att anpassa sig till saker med olika storlek. Kan knipa tight om ett finger eller klara en hel hand...

jag har aldrig sagt till henne att jag "pullar" henne med fyra fingrar... men hon är precis helt vild...
har haft funderingar på att fista henne när vi håller på...
men jag tror hon är nöjd med fyra fingrar
speciellt när jag har rätt stora händer
 
Toppen