Finlandsfärjan eller 10000metersklubben?

Janne K

Medlem
Kön
Man
Hade sex med en tjej i hennes hytt då hennes kompisar kom in och smiskade mig på rumpan då vi låg där och knullade. :p
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Hmm... Att ha sex på en finlandsfärja känns ju inte värst "stort"...eller?
Som att ha sex på vilket hotell som helst juu? ;)

Men på ett flygplan...(är det någon som tycker att det finns plats för att ha sex på ett flygplan?) :sleep:

:love:
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Håller med...finlandsfärja känns ju inte så j-a sexigt...om det inte e på nåt kul ställe...

Flygplan däremot e ju sjukt coolt...tyvärr inte fixat det ännu...

Flög dock med ett ex hem från NY en gång och vi hade bestämt oss för att gå med i klubben när vi gick ombord...kåtade upp varandra ganska rejält...men det blev liksom aldrig nåt bra tillfälle...för fega... [:(!]
 

Steph

Medlem
Kön
Man
På Finlandsfärja, ja. Eller Ålandsfärja, rättare sagt. Första gången var med min dåvarande flickvän för över 20 år sedan i hytten. Senaste gången med en tjej jag träffade på en singelkryssning nu strax före nyår.

Men som andra sagt, sex på en färja är väl inte så herrans exotiskt.

Sex på flygplan har jag inte haft, om man inte räknar med onani då. Drog en handtralla i handfatet på muggen på en Airbus 330 (om det nu spelar någon roll, hehe) mellan Köpenhamn och Washington för ett par år sedan. That's it vad gäller 10.000-metersklubben för mig såhär långt. :D
 

H_P

Ny medlem
Kön
Man
10 000-klubben ja, finlandsfärja nej :)

Flygplan är trångt ;) Dock är det väl hela "grejen" som är rolig snarare än något passionerat/långvarigt :)
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
10 000 meter: Tyvärr inte...
Finlandsfärja: Med stolthet ett stort NEJ! Skulle aldrig få för mig att göka på en finlandsfärja. Det måste vara smittohärden no 1...! :D
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
10 000 meter: Tyvärr inte...
Finlandsfärja: Med stolthet ett stort NEJ! Skulle aldrig få för mig att göka på en finlandsfärja. Det måste vara smittohärden no 1...! :D

r det inte lite annerlunda om man gör det med sin fasta partner...:D
sj har jag bara åkt där två gånger, så jag har ingen anning vilket raggställe det r
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
10 000 meter: Tyvärr inte...
Finlandsfärja: Med stolthet ett stort NEJ! Skulle aldrig få för mig att göka på en finlandsfärja. Det måste vara smittohärden no 1...! :D

r det inte lite annerlunda om man gör det med sin fasta partner...:D
sj har jag bara åkt där två gånger, så jag har ingen anning vilket raggställe det r

Det har du iofs hlet rätt i..! Men det är inte många som tar med kakor till det kalaset..! ;)
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Finlandsfärja....ja det hände nog några gånger som singel.
Även nu som gift faktiskt, senast i helgen fast då på tallinfärjan :D

Inte hunnit med flygplan (än) har inte gjort tillräckligt långa flygturer för att det ska hinnas med :D
 
Toppen