Finns det killar som gillar att ha trosor på sig när de onanerar

L

Ny medlem
Kön
Man
Sitter här med trosor och bh på mig med världens stånd och smeker kuken utan på de mjuka härliga trosorna, tycker att tjejers trosor är skönare att ha på sig än våra kalsånger , finns det fler killar som blir kåta av att ha trosor på sig , och skulle ni tjejer tända på en kille i damunderkläder.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Det är riktigt upphetsande att se en kukbula innanför ett par trosor:p

Dessutom tänder jag på tanken att en man, strikt klädd i kostym, går omkring med ett par trosor under kostymbyxorna;)
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Ja det finns det, här är en. Och Snäckans tanke om det är riktigt tändande. :oops:
Ju sensuellare trosor desto bättre...
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
En trött morgon tog jag på min flickväns trosor av misstag, de var väldigt lika mina boxer i mörkret. Jag märkte efter ett tag att de var väldigt lena och "halkiga" invändigt, min käre vän halkade runt och blev väldigt känslig när jag rörde mig. Jag behöll dem på hela dagen men jag har inte provat igen. :oops:
 

webcambus

Medlem
Kön
Man
Det är riktigt upphetsande att se en kukbula innanför ett par trosor:p

Dessutom tänder jag på tanken att en man, strikt klädd i kostym, går omkring med ett par trosor under kostymbyxorna;)

På somrarna när det inte är så där jätte varmt, brukar jag ha ett par damtrosor under mina shorts, då blir det lätt en bula i shortsen......

Hoppas Du gillar det oxå Snäckan
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Det är riktigt upphetsande att se en kukbula innanför ett par trosor:p

Dessutom tänder jag på tanken att en man, strikt klädd i kostym, går omkring med ett par trosor under kostymbyxorna;)

På somrarna när det inte är så där jätte varmt, brukar jag ha ett par damtrosor under mina shorts, då blir det lätt en bula i shortsen......

Hoppas Du gillar det oxå Snäckan


Jag gillar alla bulor;)
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
På somrarna när det inte är så där jätte varmt, brukar jag ha ett par damtrosor under mina shorts, då blir det lätt en bula i shortsen......

Hoppas Du gillar det oxå Snäckan[/quote]

Detta låter som något jag ska prova i sommar...:oops:
 
Toppen