De finns, men är ofta ganska anonyma. Jag har en kontakt på BC som är en riktig Kisslisa. Tyvärr är hon inte så ofta online längre.Nyfiken; finns det kvinnor som blir kåta av kiss? Kissa på sig själv i duschen, kissa på någon? Bli kissad på?
Jag har bara kissat på ett par olika män. Men drömmen är en kvinna som sitter grensle över mig och kissar. Att få se på nära håll och samtidigt känna den varma vätskan mot kroppenDet gör det. Har själv fått kissa på en brud som gick i gång på det. Sen blev det ett härligt knull i duschen
Så sexigt med tjejer som gillar kiss!Jaa
Det är så som alltid otroligt upphetsande, på olika sett och många tillfällen.
Jag älskar när både killar o tjejer vill kissa på mig. Eller när kille kissa i mig.
Att sen kissa när man går i klänning, det händer ofta.
Vid några tillfällen, så har jag varit på offentliga plats och rätt befolkade, då jag bara kissat när jag stått upp och sakta gått. Det rinner längs sidan, porrigt o lämna blöt rand efter mig.
Har jag sex en längre tid, så blir det ju oftast att jag måste kissa, något många killar o en del tjejer vill se eller få över sig.
Varför skulle man inte gilla det, tänker jag!?
Bara känslan av att kissa ner i tex jeans, så magisk.
Mm..verkligen.Så sexigt med tjejer som gillar kiss!
Jag är lite sjuk på sådant. Vill gärna hänga med in på toa och kolla när fittan kissar så härligt. Vill hon om hon rider och blir kiss nödig, så är det helt underbart att få kuken ner kissad. Sån härlig känsla när varma strålar träffar kuken.Jaa
Det är så som alltid otroligt upphetsande, på olika sett och många tillfällen.
Jag älskar när både killar o tjejer vill kissa på mig. Eller när kille kissa i mig.
Att sen kissa när man går i klänning, det händer ofta.
Vid några tillfällen, så har jag varit på offentliga plats och rätt befolkade, då jag bara kissat när jag stått upp och sakta gått. Det rinner längs sidan, porrigt o lämna blöt rand efter mig.
Har jag sex en längre tid, så blir det ju oftast att jag måste kissa, något många killar o en del tjejer vill se eller få över sig.
Varför skulle man inte gilla det, tänker jag!?
Bara känslan av att kissa ner i tex jeans, så magisk.
Pissa över fittan är så jävla härligt . Gärna när tjejen pissar självMm..verkligen.
Men också att se en hård kuk som pissar på en![]()
skulle jag få dricka ditt kiss??Mm..verkligen.
Men också att se en hård kuk som pissar på en![]()
Min FD kissade i duschen när vi duschade tillsammans. Jag skulle tagit bättre vara på möjligheterna då...Har bara kissat på mig själv…..fantiserar om att bli kissad på……snuskigt och upphetsande![]()
Oja, abslolut.Nyfiken; finns det kvinnor som blir kåta av kiss? Kissa på sig själv i duschen, kissa på någon? Bli kissad på?
Det är det aldrig! Det är av den anledningen mixen mellan könen är 99,999999999% män och resten kvinnor. Dessutom är mer än hälften av "kvinnorna" på forumet män som "leker" kvinnor... Man ser tydligt när Arne68 varit med ett tag och skapar ett nytt konto och plötsligt har blivit Maria19.Någon kvinna som fått chansen att svara i en tråd för kvinnor?