Finns det kvinnor som blir kåta av kiss?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Nyfiken; finns det kvinnor som blir kåta av kiss? Kissa på sig själv i duschen, kissa på någon? Bli kissad på?
De finns, men är ofta ganska anonyma. Jag har en kontakt på BC som är en riktig Kisslisa. Tyvärr är hon inte så ofta online längre.

Dedde

Välbekant medlem
Kön
Man
Har träffat flera som upptäck att dom gillar det och dom som gillar det från början.

MikeJ

Aktiv medlem
Vi tycker det är en härlig krydda i vårt sexliv, jag o min sambo.
Nu på sommaren är det perfekt :) Vi går ut på kvällen när det mörknat och sen turas vi om att stå på knä och bli nerpissade, på kroppen men såklart direkt i munnen så vi kan svälja dom gyllene dropparna :)!!
Avslutar med att vi knullar skönt på gräset med våra nerpissade kroppar, så härligt!!!

MikeJ

Aktiv medlem
Igår fick vi feeling o hann inte ut så sambon satt på min mun o när jag slicka henne och hon kom så började hon flöda kiss, helt underbart, fick svälja ordentligt !! Hon fick tre orgasmer, alla med kiss i min mun.... helt underbart att känna matälskaren från hennes piss :)!!!

M

Milf94

Gäst
Jaa:love:
Det är så som alltid otroligt upphetsande, på olika sett och många tillfällen.
Jag älskar när både killar o tjejer vill kissa på mig. Eller när kille kissa i mig.
Att sen kissa när man går i klänning, det händer ofta.
Vid några tillfällen, så har jag varit på offentliga plats och rätt befolkade, då jag bara kissat när jag stått upp och sakta gått. Det rinner längs sidan, porrigt o lämna blöt rand efter mig.
Har jag sex en längre tid, så blir det ju oftast att jag måste kissa, något många killar o en del tjejer vill se eller få över sig.

Varför skulle man inte gilla det, tänker jag;)!?

Bara känslan av att kissa ner i tex jeans, så magisk.

j0n72

Aktiv medlem
Jag älskar när både killar o tjejer vill kissa på mig. Eller när kille kissa i mig.
Vid några tillfällen, så har jag varit på offentliga plats och rätt befolkade, då jag bara kissat när jag stått upp och sakta gått. Det rinner längs sidan, porrigt o lämna blöt rand efter mig.
Har jag sex en längre tid, så blir det ju oftast att jag måste kissa, något många killar o en del tjejer vill se eller få över sig.

Så sexigt med tjejer som gillar kiss!

wonka

Välbekant medlem
Kön
Man

Jag är lite sjuk på sådant. Vill gärna hänga med in på toa och kolla när fittan kissar så härligt. Vill hon om hon rider och blir kiss nödig, så är det helt underbart att få kuken ner kissad. Sån härlig känsla när varma strålar träffar kuken.

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Någon kvinna som fått chansen att svara i en tråd för kvinnor?
Det är det aldrig! Det är av den anledningen mixen mellan könen är 99,999999999% män och resten kvinnor. Dessutom är mer än hälften av "kvinnorna" på forumet män som "leker" kvinnor... Man ser tydligt när Arne68 varit med ett tag och skapar ett nytt konto och plötsligt har blivit Maria19.

Toppen