Finns det kvinnor som blir kåta av kiss?

Nudist24

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Det är det aldrig! Det är av den anledningen mixen mellan könen är 99,999999999% män och resten kvinnor. Dessutom är mer än hälften av "kvinnorna" på forumet män som "leker" kvinnor... Man ser tydligt när Arne68 varit med ett tag och skapar ett nytt konto och plötsligt har blivit Maria19.
Ett stort problem som gjort att vi få äkta kvinnor som ändå finns här oftare samtalar i slutna konversationer än öppet här på de olika forumen.

Lonewolf

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Det är det aldrig! Det är av den anledningen mixen mellan könen är 99,999999999% män och resten kvinnor. Dessutom är mer än hälften av "kvinnorna" på forumet män som "leker" kvinnor... Man ser tydligt när Arne68 varit med ett tag och skapar ett nytt konto och plötsligt har blivit Maria19.
Då borde det ju vara lätt för er moderatorer att rensa bort "fejk-kvinnornas" konton....

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Då borde det ju vara lätt för er moderatorer att rensa bort "fejk-kvinnornas" konton....
Det finns ju inget förbud mot att känna sig som en kvinna så det får vara kvar. Det är övertydligt när de skriver. De är alltid lite kåtare och lite mer kinky/avancerad än vanliga kvinnor. Det skriver på att sätt som är lätt att genomskåda om man använder rätt huvud...

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Ett stort problem som gjort att vi få äkta kvinnor som ändå finns här oftare samtalar i slutna konversationer än öppet här på de olika forumen.
Det stämmer bra med min bild. Har många långa och trevliga dialoger med flera medlemmar som har hamnat privat för att annars skulle de spammas sönder av alla som uppträder desperat.

sniffaren

Medlem
Kommer ihåg när man n var liten, då jag och en tjejkompis kissade på varandra och höll på.
Skulle gärna ha en tjej i knät, naken eller i bara trosor som kissar på sig. Jag har byxor men kuken blir hård av det varma kisset

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade önskat min fru var lite mera "kinky"har smakat på hennes nykissade fitta under årens lopp och älskar det.Men hon är inte alls med på noterna.

Toppen