Finns det likasinnande som tänder på Tights, leggings, yoga byxor, cykelbyxor?

Mrsdoc

Medlem
Bara jag som går igång på när tjejer har tighta yogabyxor eller gymleggings på sig? Inte ute efter de män som gillar att ta på sig de och runka. Finns det likasinnade män som går igång på sånt? Typ att spruta på någon annans leggings när de inte vet, ha sex med en tjej genom ett litet hål in i fittan

Zach

Aktiv medlem
Bara jag som går igång på när tjejer har tighta yogabyxor eller gymleggings på sig? Inte ute efter de män som gillar att ta på sig de och runka. Finns det likasinnade män som går igång på sånt? Typ att spruta på någon annans leggings när de inte vet, ha sex med en tjej genom ett litet hål in i fittan
Åh ja jag älskar att runka och spruta mot tights och leggings. Ibland i affärer men också hemma hos folk

RunkGubbe

Välbekant medlem
Gillar dom på och så skall de vara tighta så de visar formen….

Runkar-i-bilen

Ny medlem
Leggings, yogapants, gymwear är så underbart sexigt.
Inte så tajt klädd med vilket sprut
https://xhamster.com/videos/massive-cumshot-on-her-hot-ass-in-leggings-14632732

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Att ra en paus på cykeln o runka någonstans i naturen , o lägga satsen. I . Är läckert. Ganska skönt o missa med under cykelturen , om man bara är ute. På tur

ballroomblitz

Aktiv medlem
Förutom att jag älskar att ha extremt tajta på mig när jag är ute och joggar som visar upp det mesta , så älskar jag verkligen att se vältränade ha på sig sådana. Både på kvinnor och män. Så man verkligen ser konturerna av vad som döljs under det tunna tyget....

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Förutom att jag älskar att ha extremt tajta på mig när jag är ute och joggar som visar upp det mesta , så älskar jag verkligen att se vältränade ha på sig sådana. Både på kvinnor och män. Så man verkligen ser konturerna av vad som döljs under det tunna tyget....
Det är så skönt att dra på sig ett par tights och dra upp dem ordentligt mellan skinkorna. Inga underkläder det blir som att vara naken. Sen ge sig ut på en svettig löprunda som slutar med en skön stund på badrummet.
En fit kvinna som har tights på samma sätt är sjukt sexigt. :love:

Mrsdoc

Medlem
Det är så skönt att dra på sig ett par tights och dra upp dem ordentligt mellan skinkorna. Inga underkläder det blir som att vara naken. Sen ge sig ut på en svettig löprunda som slutar med en skön stund på badrummet.
En fit kvinna som har tights på samma sätt är sjukt sexigt. :love:

Grapherpho

Aktiv medlem
Ja så sjukt sexigt! Märkt en trend bland yngre med tights också att dom antingen har små string under eller inga trosor alls.. säljs string idag på tex SHEIN som det såldes vanliga bomullstrosor på HM för bara några år sen.

0523c576b004d4ea59c0c9bf59884b6a2acd48e19e8278649a95be55eb2b651c00

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
59
Kön
Man
Uppskattar kvinnor i tajta tights
Helst utan nåt under

Stod bakom en vältränad kvinna på ett pass idag :love:
Tunna tajts och topp
Inget under