Upplever samma som dig, alltmer sällan jag loggar in nu.Upplever att det snart bara är killar här som verkar hugga på allt. Har vi lyckats skrämma bort alla kvinnor?
Ja, många av dem.Har vi lyckats skrämma bort alla kvinnor?
Hur ska det gå till? Visa fittan för moderator i cam?För det första så tycker jag det skall vara någon form av verifikation på sidan så man verkligen vet att det är kvinnor och samma för män och alla andra sorter som folk vill identifiera sig som
Då vill alla vara moderatorer…Hur ska det gå till? Visa fittan för moderator i cam?
Jo det har det. Jag har haft kontakt med några både via nätet (skype med mera) och irl. Dock är de flesta kvinnor på siten inte vad man vanligen kallar kvinnor. Ingen av de "riktiga" kvinnor jag varit i kontakt med har lagt ut bilder på sig själva och skrivit om hur de som nyss fyllda 19 drömmer om att inleda en relation med valfri gubbe som skickar en kukbild. Jag tror bestämt att om man bara kopplar in det lite större huvudet i 10 sekunder filtrerar man snabbt bort det som är här för att luras.har det någonsin funnits kvinnor här?
Enklaste sättet är att bild-googla. Visar det då sig att det är en amerikansk eller tjeckisk porrstjärna som skriver på hyfsad svenska och drömmer om att få smaka gubbkuk kan man ana att det är något som inte stämmer. Lite samma sak om det visar sig att bilden kommer från en känd influensa på Instagram eller TikTok.Hur kan jag avgöra om en bild är hämtad från någon annan plats på nätet? Och på vilket sätt bevisar det att den som lagt upp bilden här inte är den som syns på bilden?
Jag är inte så "internettekniskt" kunnig så jag har inte en susning om hur jag kollar om en bild är fejk eller inte.
FajVisst finns det kvinnor på sidan men vi blir allt färre. Flera av mina bästa nätvänner har försvunnit på sista tiden. Jag förstår det. Jag är själv rätt hårdhudad men även jag ogillar hur samtalstonen hårdnat och fått en allt vanligare incels-karraktär. Det är inte bara här som den utvecklingen skett. Jag har varit ganska aktiv på Darkside men lämnat den helt p g a allt fulare påhopp och språk. Denna utveckling är verkligen osexig och avtändande för kvinnor.
Falska kvinnor avslöjar jag direkt. En kåt kille har inte en chans att skriva på ett sätt som en kvinna skulle göra. Kvinnor har ett helt annat sätt att närma sig varandra. Så egentligen är inte falska kvinnor något problem för äkta kvinnor, mer för männen. Även om en kukbärare identifierar sig själv som kvinna så märks det om identifikationen är äkta eller ej.
Finns underbara män här naturligtvis. Jag har haft fina konversationer med flera. En gemensam nämnare för dessa underbara gentlemän är att de passerat eller närmar sig 50-sträcket och att de visar en naturlig respekt för kvinnors styrkor och svagheter.
Men var finns då kvinnorna? Finns det andra bra onanisidor?Visst finns det kvinnor på sidan men vi blir allt färre. Flera av mina bästa nätvänner har försvunnit på sista tiden. Jag förstår det. Jag är själv rätt hårdhudad men även jag ogillar hur samtalstonen hårdnat och fått en allt vanligare incels-karraktär. Det är inte bara här som den utvecklingen skett. Jag har varit ganska aktiv på Darkside men lämnat den helt p g a allt fulare påhopp och språk. Denna utveckling är verkligen osexig och avtändande för kvinnor.
Falska kvinnor avslöjar jag direkt. En kåt kille har inte en chans att skriva på ett sätt som en kvinna skulle göra. Kvinnor har ett helt annat sätt att närma sig varandra. Så egentligen är inte falska kvinnor något problem för äkta kvinnor, mer för männen. Även om en kukbärare identifierar sig själv som kvinna så märks det om identifikationen är äkta eller ej.
Finns underbara män här naturligtvis. Jag har haft fina konversationer med flera. En gemensam nämnare för dessa underbara gentlemän är att de passerat eller närmar sig 50-sträcket och att de visar en naturlig respekt för kvinnors styrkor och svagheter.
Jag har kontakt med ett par olika tjejer som jag tror är äkta.Visst finns det kvinnor på sidan men vi blir allt färre. Flera av mina bästa nätvänner har försvunnit på sista tiden. Jag förstår det. Jag är själv rätt hårdhudad men även jag ogillar hur samtalstonen hårdnat och fått en allt vanligare incels-karraktär. Det är inte bara här som den utvecklingen skett. Jag har varit ganska aktiv på Darkside men lämnat den helt p g a allt fulare påhopp och språk. Denna utveckling är verkligen osexig och avtändande för kvinnor.