Visst finns det kvinnor på sidan men vi blir allt färre. Flera av mina bästa nätvänner har försvunnit på sista tiden. Jag förstår det. Jag är själv rätt hårdhudad men även jag ogillar hur samtalstonen hårdnat och fått en allt vanligare incels-karraktär. Det är inte bara här som den utvecklingen skett. Jag har varit ganska aktiv på Darkside men lämnat den helt p g a allt fulare påhopp och språk. Denna utveckling är verkligen osexig och avtändande för kvinnor.
Falska kvinnor avslöjar jag direkt. En kåt kille har inte en chans att skriva på ett sätt som en kvinna skulle göra. Kvinnor har ett helt annat sätt att närma sig varandra. Så egentligen är inte falska kvinnor något problem för äkta kvinnor, mer för männen. Även om en kukbärare identifierar sig själv som kvinna så märks det om identifikationen är äkta eller ej.
Finns underbara män här naturligtvis. Jag har haft fina konversationer med flera. En gemensam nämnare för dessa underbara gentlemän är att de passerat eller närmar sig 50-sträcket och att de visar en naturlig respekt för kvinnors styrkor och svagheter.