Fisting

Smekt

Ny medlem
Kön
Man
Hur Många PÅ Det Här Forumet Gillar Eller Har Gillat Fisting?...Och Hur Många Tjejer Har Testat Fisting?
 

slickepinn

Ny medlem
Kön
Man
Min tjej krävde att jag skulle fista henne. Var väääldigt upphetsande även om jag inte fick in hela handen. Att se på det på P-filmer ger mig däremot ingenting.
 

Fetmansthlm

Ny medlem
Kön
Man
Hej!

Har fistat en del tjejer och det är sån jäkla känsla att se handen glida in helt och känna fittan smita åt runt handen :) Mums
 

pf3016

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
Aldrig gjort det, men har varit väldigt nära med tjejen.. Det är en av mina drömmar att fista någon..
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Jodå - min kvinna och jag har testat. Det blir "nästan" - för min hand är för stor för att komma in, men detta "nästan" tycker vi båda är så skönt. Jag får in alla fingrarna och större delen av handen, men det krävs att hon är rejalt upphetsad och blöt eller inoljad, annars gör det bara ont.
 

shorty

Medlem
Kön
Man
åh jag älskar det. men man vågar ju inte riktigt säga det till vem som helst. det är galet skönt med hela fisten i sig. jag kommer aldrig så starkt som då.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Detsamma gäller min kvinna - hon tycker lite för snuskigt för att be om det, men jösses vad hon kommer när jag fistar henne (inte utan att jag blir lite avis :) )
 

Cilla

Ny medlem
Kön
Man
min fd kille och jag tände båda på tanken , men jag var för trång
och det gjorde djävulskt ont när han pressade på med handen
 

x_y

Ny medlem
Kön
Man
Jag gillar att fista, men min fru vill hellra ha fyra fingrar som hårt pullar G-punkten. Hon blir väldigt blöt då! Vill tant fista på cam?
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Jag gillar det men har bara varit med en tjej som gillat det.... jag höll på att förstöra min hand på köpet utan att lyckas få in den längre än till knogarn. Hon var för tajt men hon tyckte att det var skönt att bara pressa och försöka
 
Toppen