Fitta luktar illa..

cp_groda

Ny medlem
Kön
Man
fitta luktar illa, lr inte illa.. men det stinker.. luktar starkt å så.. jobbigt att få bort lukten
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Beror mycket på tillfället och hygienet. Har upplevt många härliga, lukt- och smakfria slicksessioner. Nån gång har det varit stark doft också ja. Men som sagt, it depends!

Masturbation for Salvation
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Har inte den samma meningen som du, utan jag tycker det både luktar och smakar OK. Tycker om att slicka fitta så jag är fortsatt frågande vad du har imot en god fitta:sleep::D:p
Originally posted by cp_groda

fitta luktar illa, lr inte illa.. men det stinker.. luktar starkt å så.. jobbigt att få bort lukten

Kåt runkare
 

donjojo

Medlem
Kön
Man
Om det luktar fisk, räkor eller liknande bör du kanske fråga om ni ska ta en dusch tillsammans...

Jag träffade en kille en gång som sa att när man fingerknullat en tjej så luktar det av fingrarna en vecka efteråt. Jag håller inte med om det! Om det är så tror jag det har gått för länge sen hon tvättade sig...
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Det luktar härligt, finns få saker som har en sådan uppkåtande effekt som doften av kön, både manlig och kvinnlig. Inte helt nyduschad, men inte ofräscht heller. Det ska lukta SEX helt enkelt, MUMS!!
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Håller med Rödluvan!

Finns inget mer upphetsande än en starkt doftande kvinna. Jag kan bli helt tokig på nolltid av det.

För att inte tala om smaken sen...
 

Ståfräsen

Medlem
Kön
Man
Lukten från kuken när man, efter en svettig dag på jobbet, ska ta det dagliga efter-jobbet-runket, är nog inget damerna är speciellt begeistrade av heller.

Runka e livet!
 

hanseman

Ny medlem
Kön
Man
Det finns inget mer upphetsande än att känna lukten av en blöt och kåt fitta. Och inget så avtändande som lukten av en fitta som bara luktar tvål.
 

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Nog har man sprungit på (öh...) några fittor som inte luktat så där jättegott. Men det har varit få.

På tal om konstlade lukter, alltså om könet luktar tvål eller så, en tjejkompis berättade att hon varit med en kanadensisk kille. När han väl skulle gå ner på henne så blev han väldigt förvånad. "Oj vad är det här för lukt?"

Det visade sig att de tjejer han varit med tidigare alla "luktat blomma" därnere. Hur kommer det sig nu då? Jo, tydligen säljs på nordamerikanske kontinenten något slags parfymerade kulor som stoppas in och förtar den naturliga doften: simsalabim så luktar kvinnan blomma mellan benen!

Bra va!?

:-/

Puh! Såna dumheter...

Ska kanske tillägga att killens förvåning strax förbyttes i glad överaskning. :)
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Fitta luktar inte illa om man är noga med att tvätta sig, men om man tvättar sig FÖR mycket, så kan det lukta konstigt.
 
Kön
Man
Klart att man inte vill tvätta bort lukten om man pullat en tjej. :) Spännande att gå ut bland folk sedan, handla, betala i kassan och fingrarna luktar fitta så att man till och med känner det själv hela tiden...
 

Meile

Medlem
Kön
Man
Originally posted by JohanGöteborg

Klart att man inte vill tvätta bort lukten om man pullat en tjej. :) Spännande att gå ut bland folk sedan, handla, betala i kassan och fingrarna luktar fitta så att man till och med känner det själv hela tiden...

Lukten har jag då aldrig vart med om att den sitter i så länge... man kanske kan känna lukten om man i princip "stoppar upp fingret i näsan" :p men inte är det så att andra känner det inte....

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 
Kön
Man
Det visade sig att de tjejer han varit med tidigare alla "luktat blomma" därnere. Hur kommer det sig nu då? Jo, tydligen säljs på nordamerikanske kontinenten något slags parfymerade kulor som stoppas in och förtar den naturliga doften: simsalabim så luktar kvinnan blomma mellan benen!

I den delen av världen har de faktiskt konstiga saker för sig. De tror själva att det är helt normalt med de (onödiga/konstiga) produkter som används där.

Jag tycker att fitta luktar gott och doften är upphetsande. Självklart måste man upprätthålla en god hygien. Det märker man ju själv att kuken ibland inte luktar så gott om man t ex är ute på friluftsliv och inte har möjlighet att tvätta sig ordentligt.
 

LordX

Medlem
Kön
Man
haha ja, när man e ute på friluftsliv så e de nästan att man stöter bort vännen själv efter ett par dagar, nej, usch, lagom tvätt ska de va så luktar både kuk o fitta så gott så!
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Fitta - ren fitta luktar absolut underbart! En ren fitta skall inte lukta parfym och den skall inte lukta tvål, men den skall vara "lagom" nytvättad.

Att slicka och smaka och att få det över fingrarna - mums. Och att gå till jobbet och ha lite fittsaft på fingrarna efter morgonens lekar håller en på gott humör om man sitter med hakan i handen på något trist möte. Tanken att man själv känner doften och att ingen annan är invigd är lite läcker.
 

stort behov

Medlem
Kön
Man
Fitta doftar ju helt underbart om den är ren så att säga. Det är viktigt med hygienen. Det är lika äckligt för tjejer att suga av en kille som är oren som för killar att slicka fitta som inte är ren.
 
Toppen