fitta

  • Thread starter volvoraggarn [struntar i våra regler]
  • Startdatum
V

volvoraggarn [struntar i våra regler]

Gäst
tjena..jag e oskuld och undrar hur det käns att stoppa in kuken eller fingret i en fitta..går det att beskriva kännsla..tacksam för svar...gärna från både tjejer och killar...god jul på er alla....
 

söttös

Ny medlem
Kön
Man
Puh, det är sååå svårt att beskriva!!! Det känns hett... och väldigt intensivt i hela underlivet. Som en smekning inifrån liksom.
 

weezer

Ny medlem
Kön
Man
jag skulle vilja påstå att själva väggen känns litegrann som insidan på kinden. just att ta på alltså.
 

marlboro2

Medlem
Kön
Man
såååå olika från kvinna till kvinna ..... skaffa dej en hint, köp en sån miss softi eller en flechligt dom har fått mycket bra recensioner
 

söttös

Ny medlem
Kön
Man
såååå olika från kvinna till kvinna .....
Det kan ja tänka mig - det känns ju olika från karl till karl också. Jag försökte ju beskriva det från en kvinnlig synvinkel (fast det inte var frågan men jag tänkte att det skulle kunna intressera kanske...) och en annan tjej kanske känner något helt annat. Annars är det väl bäst att vänta tills du träffar den rätta tjejen för din första gång, det blir visst skönt för dig!
 

Teddybjörnen

Ny medlem
Kön
Man
Att stoppa ett finger in i en tjej är varm och blöt kännsla. Beskrivningen om att insidan skulle vara som insidan på kinden är en mycket bra beskrivning. För mig är det en väldigt upphetsande kännsla att få fingra min tjej.:D

Att sen få föra in sin kuk i henne är lite samma som ett finger, varmt, mjukt och fuktigt. Den stora skillnaden nu är att det illar ut mycket starka välbehagskänslor från grenen ut i hela kroppen. Ibland får jag gåshud vid första införandet under samlaget, mycket häärligt... :)
 
Toppen