Fittan [överskattad eller?]

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Är inte fittan överskattad?
Vad är den egentligen?

Jag vet inte om den är överskattad - vad tycker du själv och vad får dig att ställa frågan?

Vad den är vet väl alla - ett kvinnligt könsorgan som också kan vara källan till oändlig njutning :)
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Är inte fittan överskattad?
Vad är den egentligen?


Håller med Misswet - fattar inte riktigt hur du tänkte i just den tankebubblan...

Även om jag kåtar upp mej på att kolla på andras kukar, camma och så -> bilder eller irl-upplevelser med välformade, lagom hårlösa och kåt-fukt-sladdriga är inte fel!!

Nä, nog är en fitta en tillgångspost!!

/ I
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Fittan är GRYM, det är nog det skönaste på jorden! Att köra in den och njuta av hur den kramar när man pumpar in och ut... UNDERBART!!
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Är inte fittan överskattad?
Vad är den egentligen?

Ah...nu tror jag mig kanske ha förstått? Läste i en annan tråd som TS har skrivit att h*n nu funnit sin favoritkuk att suga på och att tiden på Ona är över. Min slutsats blir alltså att TS inte öht varit intresserad av kvinnliga könsorgan och därför ställer frågan...

Så jag vidarutvecklar frågan: Vad ÄR det egentligen med en fitta som gör att ni killar vill ha den och "duger" det med vilken fitta som helst oavsett vem den sitter på?
 
K

knakille

Gäst
Är inte fittan överskattad?
Vad är den egentligen?

Ah...nu tror jag mig kanske ha förstått? Läste i en annan tråd som TS har skrivit att h*n nu funnit sin favoritkuk att suga på och att tiden på Ona är över. Min slutsats blir alltså att TS inte öht varit intresserad av kvinnliga könsorgan och därför ställer frågan...

Så jag vidarutvecklar frågan: Vad ÄR det egentligen med en fitta som gör att ni killar vill ha den och "duger" det med vilken fitta som helst oavsett vem den sitter på?

Nu är inte jag så bevandrad i fittdjungeln att jag kan svara på det:)
Men klart vi kan göra en test, det skulle vara intressant och kul och vara den som testar om alla duger eller vilka som gör det:p

Rädd bara att ingen vågar ställa upp med risk för att bli underkänd;)
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
Är inte fittan överskattad?
Vad är den egentligen?

Ah...nu tror jag mig kanske ha förstått? Läste i en annan tråd som TS har skrivit att h*n nu funnit sin favoritkuk att suga på och att tiden på Ona är över. Min slutsats blir alltså att TS inte öht varit intresserad av kvinnliga könsorgan och därför ställer frågan...

Så jag vidarutvecklar frågan: Vad ÄR det egentligen med en fitta som gör att ni killar vill ha den och "duger" det med vilken fitta som helst oavsett vem den sitter på?

Jag kan egentligen bara hålla med SuperLasse i allt. Men varför vi dras till fittor får vi kanske fråga en biolog om. För egen del så är fittan snygg, enormt frestande, smakar underbart och så gött och köra in kuken i om du frågar mig. Känna hur den jobbar, krama och savar. Ett svar som måhända inte är så utvidgande och förklarande till varför kanske. Men lockande är den. Kanske det mest lockande som finns.;)
 

Bock

Ny medlem
Kön
Man
Fittan kan inte överskattas, särskilt inte om den har hår!
Den utan är väl för pedofiler.

Mycket öveskattad är däremot pungen.
Vad tycker ni tjejer?
Vad tycker ni killar?
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Fittan kan inte överskattas, särskilt inte om den har hår!
Den utan är väl för pedofiler.

Mycket öveskattad är däremot pungen.
Vad tycker ni tjejer?
Vad tycker ni killar?

Jag är nog allt annat än en peddo MEN jag älskar rakade fittor

ang pungen förutsätter jag du menar utseendemässigt och då kan jag absolut hålla med dig
se en kille stå på alla fyra bakifrån(kan även ha kallingar på då) och det ser så vidrigt ut tycker jag,se den där "klumpen" som hänger ner men det är mitt omdömme.
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
Fittan kan inte överskattas, särskilt inte om den har hår!
Den utan är väl för pedofiler.

Mycket öveskattad är däremot pungen.
Vad tycker ni tjejer?
Vad tycker ni killar?

Jag är nog allt annat än en peddo MEN jag älskar rakade fittor

ang pungen förutsätter jag du menar utseendemässigt och då kan jag absolut hålla med dig
se en kille stå på alla fyra bakifrån(kan även ha kallingar på då) och det ser så vidrigt ut tycker jag,se den där "klumpen" som hänger ner men det är mitt omdömme.

när det gäller pungen ser den väl bäst ut rakad och lite "hopdragen"
säckig hängande, och orakad, ser inte särskilt sexigt ut
 

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Fittan kan inte överskattas, särskilt inte om den har hår!
Den utan är väl för pedofiler.

Mycket öveskattad är däremot pungen.
Vad tycker ni tjejer?
Vad tycker ni killar?

Jag är nog allt annat än en peddo MEN jag älskar rakade fittor

ang pungen förutsätter jag du menar utseendemässigt och då kan jag absolut hålla med dig
se en kille stå på alla fyra bakifrån(kan även ha kallingar på då) och det ser så vidrigt ut tycker jag,se den där "klumpen" som hänger ner men det är mitt omdömme.

när det gäller pungen ser den väl bäst ut rakad och lite "hopdragen"
säckig hängande, och orakad, ser inte särskilt sexigt ut

Säckig, orakad pung... inte så sexigt...håller med!
 
Toppen