Fittan!

rakat

Ny medlem
Kön
Man
Kan inte ni tjejer lägga ut lite bilder på era fittor, det värkar bara vara vi killar som vågar visa skönheten:)
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja utbudet på kukar är det inget fel på, men man vill väll fram "hålla" det man har som kärast, och kanske då innan man funderat på om det har nått allmänintresse *L*

Nä fram för mer "erotiska och sensuella" bilder än för de som är en ren närstudie av ett könsorgan...och lämna lite åt fantasin;):)
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
För den som är intresserad av att se på fina fittor, så borde det inte vara så vårt att hitta trådar där det finns både en och annan godbit i detta forum;)
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Kan inte ni tjejer lägga ut lite bilder på era fittor, det värkar bara vara vi killar som vågar visa skönheten:)

Värkar har man när man föder barn, och skönheten?
Hmm... Du smickrar säkert bara dig själv...

:love:
 

San-miguel

Medlem
Kön
Man
Ähhh det är väl kul att folk frågar saker oavsett lite stavfel...och sen så är det ju kul med en blandning av folk som är öppensinig... vill man inte visa vare sig snopp eller mus så behöver man ju ej göra det och vill man det så är det ju bara att visa upp sig... alla är ju vuxna här och gör ju som man vill.


Och smickra sig själv, ja det är väl bra om man är nöjd med det man har, kille som tjej...
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ähhh det är väl kul att folk frågar saker oavsett lite stavfel...och sen så är det ju kul med en blandning av folk som är öppensinig... vill man inte visa vare sig snopp eller mus så behöver man ju ej göra det och vill man det så är det ju bara att visa upp sig... alla är ju vuxna här och gör ju som man vill.


Och smickra sig själv, ja det är väl bra om man är nöjd med det man har, kille som tjej...

Naturligtvis har du rätt i det du säger:love:

Men jag undrar om inte ironin och försök till skämt i den här tråden, skall ses i relation till att det finns ett otal trådar på detta forum som mer eller mindre uppmanar tjejerna att visa fittan.

För den som är det minsta uppmärksam finns det en tråd bara lite längre ner som heter just "Visa fittan"...


Det är klart att det är viktigare att skriva öppensinnigt än att vara språkpolis, men jag tror att de flesta tjejer som varit medlem ett tag, har sett alla dessa trådar några gånger tidigare, så istället för att be trådskaparen att dra dit pepparn växer, så svarar man lite ironiskt i stället;):)
 

San-miguel

Medlem
Kön
Man
Jo självklart förstår jag att det är ironi bakom. Fortfrande att be nån dra ditt pepparn växer eller svara med ironi eller dylikt så låt folk fråga vad de vill även om det är gjort 1000 ggr, isf är det väl bättre att bara strunta i att svara på tråden alls, så är den ju snart borta(även om det kommer en ny igen). Vill nu någon fråga efter nått, att se, eller prata eller fråga om något annat så får man väl göra det det... alla tycker ju olika och vill olika saker... annars finns det ju ALLTID nån som kan svara ironiskt på någons tråd för det finns alltid nån som skulle kunna tänka sig be nån dra dit pepparn växer....
Och ja det blir lite överrrepresentation, spec av vissa trådar osv när det är en överrepresentation av killar(vilket naturligtvis är trist).
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Anledningen till att det finns ett forum här som heter "Kvinnlig onani" är just för att det finns en överrepresentation av killar...

Och om killarna kommer hit och startar en massa avtändande trådar, så kan jag garantera att jag inte kommer att vara ironisk i fortsättningen[:(!]

Då kommer jag att be killarna att dra dit pepparn växer - och det vore inte så kul, med tanke på att de allra flesta killar är både läskunniga och respektfulla.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Anledningen till att det finns ett forum här som heter "Kvinnlig onani" är just för att det finns en överrepresentation av killar...

Och om killarna kommer hit och startar en massa avtändande trådar, så kan jag garantera att jag inte kommer att vara ironisk i fortsättningen[:(!]

Då kommer jag att be killarna att dra dit pepparn växer - och det vore inte så kul, med tanke på att de allra flesta killar är både läskunniga och respektfulla.


Klart våldsbenägen ton i tilltalet....:):) Jag håller på Snäckan_sugen och Frida ....., för ni har ju helt rätt. Det är mest killar/män på ona och då kan tonen bli lite väl grov ibland. Att visa varandra respekt - trots att vi mest kåtar upp varandra - är ju ingen motsättning i sak. För min del brottas jag med m ina kval för att jag har så svårt att hålla mej ifrån sidorna- Kvinnlig onani.... men titta lite gör kanske inte så mycket?? Helt enkelt - Keep it up!!!

/ I
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Anledningen till att det finns ett forum här som heter "Kvinnlig onani" är just för att det finns en överrepresentation av killar...

Och om killarna kommer hit och startar en massa avtändande trådar, så kan jag garantera att jag inte kommer att vara ironisk i fortsättningen[:(!]

Då kommer jag att be killarna att dra dit pepparn växer - och det vore inte så kul, med tanke på att de allra flesta killar är både läskunniga och respektfulla.


Klart våldsbenägen ton i tilltalet....:):) Jag håller på Snäckan_sugen och Frida ....., för ni har ju helt rätt. Det är mest killar/män på ona och då kan tonen bli lite väl grov ibland. Att visa varandra respekt - trots att vi mest kåtar upp varandra - är ju ingen motsättning i sak. För min del brottas jag med m ina kval för att jag har så svårt att hålla mej ifrån sidorna- Kvinnlig onani.... men titta lite gör kanske inte så mycket?? Helt enkelt - Keep it up!!!

/ I

Det är ju lite synd att vår älskade moderator har flyttat tråden från Kvinnlig onani till Off Topic utan att notera detta på något sätt. Nu kan man ju lätt tro att den här våldsbenägna tonen används utan anledning[}:)]

Hoppas ingen får för sig att killar är ovälkomna i Kvinnlig onani:oops:

Det är bara när man märker att flera trådar öppnas om exakt samma sak som det kan kännas lite avtändande.

Ibland är man ju dessutom lite extra stingslig och då är det lätt att gå i taket över sådant som man bara skulle strunta i annars...

No hard feelings - OK! Men den kille som öppnar en tråd i Kvinnlig onani och ber tjejerna visa fittan igen skulle inte jag vilja vara[}:)][}:)]:cool::love:
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Funderar skarpt på att byta mina bilder till bilder från Visingsö, Falsterbo och Näsby.
Man vill ju inte verka avtändande i detta eminenta sällskap!
Tävling: Hitta ironin i detta inlägg och vinn en cyckelkarta över Jönköping!

(Nä, jag är inte tokig, bara jäkligt trött på all ironi på detta forum och i många meddelande som man får.)[:(!]
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Funderar skarpt på att byta mina bilder till bilder från Visingsö, Falsterbo och Näsby.
Man vill ju inte verka avtändande i detta eminenta sällskap!
Tävling: Hitta ironin i detta inlägg och vinn en cyckelkarta över Jönköping!

(Nä, jag är inte tokig, bara jäkligt trött på all ironi på detta forum och i många meddelande som man får.)[:(!]


Jag skulle älska att vinna en cykelkarta över Jönköping, men bli himla ledsen om du bytte din avatar... Trots att jag har hört att det skall vara vackert i Falsterbo:)

Du skulle aldrig någonsin kunna vara avtändande:love: Tvärtom;)
Det vet du nog;)


Kram på dig du sköna;):love:
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Underbara Snäckan!
Bara för din skull behåller jag Vilde Ville på bilderna.
(För allas skull är det bättre med min manslem än mitt ansikte...:oops:)
 
Toppen