Fjärrstyrt ägg... =)

ImperceptibleX

Ny medlem
Kön
Man
Jag är ute och letar nåt häftigt åt sambon och jag tror detta skulle kunna vara något som faller oss i smaken.

http://www.lastbryggan.se/prod.asp?kat_ ... tartprod=1

Någon som har erfarenhet av trådlösa ägg?
Vad ska man tänka på? kanske att de inte ska låta allt för mycket... (men hur ska man ta reda på det?)

(ingen behöver säga välkommen åt mig fast detta är mitt första inlägg, kanske därför jag valde just det nicket :D och såg till att länken pekar till rätt sida)
 
G

Guest

Gäst
Dom där är rätt roliga, mitt ex hade ett på fester ibland. :) Tyvärr var kvalit'en sisådär, så det gick sönder rätt fort.

_____________________________________
Come on, down boy. Down Stanley. Roseanne Barr naked. Gone!
Some people play hard to get. I play hard to want.
 

ImperceptibleX

Ny medlem
Kön
Man
Var det just den modellen som hon hade? (den i länken)
När det ändå kostar 349 kr så borde det hålla tycker man :)
Finns det några andra alternativ av fjärrstyrda ägg än detta? Jag har letar runt lite men hittar ingen som säljer någon annan modell...
Kan tänka mig att det är kul, känns som att sambon kommer gilla att få en sådan :)

(tack för att någon svarade...)
 
G

Guest

Gäst
Nej, det var i kromad plast. Hon köpte det på ett dildoparty. :)

_____________________________________
Come on, down boy. Down Stanley. Roseanne Barr naked. Gone!
Some people play hard to get. I play hard to want.
 

donjojo

Medlem
Kön
Man
Jag köpte ett vibrerande ägg (dock ej trådlöst) till min tjej. Det var ingen större hit. Vibrationerna var alldeles för kraftiga, även på lägsta inställningen. Det varierar säkert mellan olika typer, men den sorten vi har är inget jag rekommenderar.
 

Occy

Medlem
Kön
Man
det verkar inte som om ni tycker om egget särskilt mycket... alla är väl olika , men en tjejkompis jag har sa att egget var det absolut bästa hon har provat. Hon berättade att hon tillochmed längtar hem när hon är på jobb , bara för att använda egget. så jag trodde det var en kanongrej ?!?!




Some play hard to get , I play hard to want
 
Toppen